Електронний каталог
преподаватели. викладачі
Документи:
- Визначено переможців 6-го конкурсу ситуаційних вправ [Текст] // Синергія. – К., 2003. – №1(5). – С.57.
- Університет інтелектуалів [Текст] // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – спецвипуск : Присвячується 90-річчю ДонНУЕТ. – С. 4-212.
- Астахова, К. Університетський викладач в умовах переходу суспільства до інноваційної економіки: вектори змін [Текст] / К. Астахова // Вища школа. – Київ, 2010. – № 2. – С. 41-47.
- Богомолов, А. Профессиональный портрет преподавателя в системе ДО [Текст] / А. Богомолов // Высшее образование в России. – М., 2007. – № 9. – С. 106-109.
- Бондаренко, Л. Ю. Изменение в структуре и социальном статусе преподавателей высшей школы [Текст] / Л. Ю. Бондаренко // Социологические исследования. – 2000. – № 10. – С.125-127.
- Буряк, В. Викладач вузу: вимоги до особистих і професійних рис [Текст] / В. Буряк // Вища школа. – Київ, 2010. – № 3-4. – С. 11-35.
- Васильева, Е. Оценка и самооценка: мотивы улучшения качества деятельности преподавателей вуза [Текст] / Е. Васильева // Альма Матер/Вестник высшей школы. – М., 2005. – №11. – С. 25-30.
- Сучасний менеджмент якості науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу [Текст] / О. Величко, В. Іващенко, О. Ясев, О. Рожков // Вища школа. – К., 2006. – №5-6. – С. 34-39.
- Гриньова, В. Педагогічна культура викладача вищого навчального закладу [Текст] / В. Гриньова // Вища освіта в Україні. – 2006. – №4. – С. 58-61.
- Гуцу, Е. Г. Диагностика деятельного компонента профессиональной компетенции преподавателя вуза [Текст] / Е. Г. Гуцу // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 7. – С. 107-112.
- Долина, Н. В. Преподаватель как коуч [Текст] / Н. В. Долина, А. А. Андреев // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 8-9. – С. 73-77.
- Зварич, І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа. – Київ, 2012. – № 2. – С. 42-51.
- Ибрагимов, Г. И. Процесс обучения в высшей школе в условиях реализации ФГОС: болевые точки [Текст] / Г. И. Ибрагимов // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 8. – С. 14-18.
- Исаева, Т. Преподаватель как субъект качества образования [Текст] / Т. Исаева // Высшее образование в России. – М., 2003. – №2. – С.17-23.
- Красицька, Н. С. Основні складові професійної компетентності викладача вищого навчального закладу [Текст] / Н. С. Красицька // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 2 (46). – С. 198-205. – (Гуманітарні науки).
- Лейбович, О. Преподаватель вуза: кризис идентичности [Текст] / О. Лейбович // Высшее образование в России. – М., 2007. – №2. – С. 49-60.
- Матушанский, Г. К концептуальным основам системы непрерывного образования вузовских преподавателей [Текст] / Г. Матушанский // Alma mater. – 2000. – №11. – С.40-41.
- Мынбаева, А. К. Имидж преподавателя вуза: творческие основы и практика [Текст] / А. К. Мынбаева // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 7. – С. 76-82.
- Плотніков, Є. О. Мультимедійні вправи для формування англомовної рецептивної граматичної компетенції у майбутніх учителів [Текст] [Текст] = Multimedia exercises for forming receptive grammar competence of future english language teachers / Є. О. Плотніков ; Євген Олександрович Плотніков // Іноземні мови. – Київ : Ленвіт, 2010. – № 4 (64). – С. 33-38.
- Попов, А. И. Преподаватель вуза как организатор творческого саморазвития студента [Текст] / А. И. Попов // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 9. – С. 48-50.
- Поспелов, В. К. Проблемы перехода к уровневой системе подготовки [Текст] / В. К. Поспелов, Н. Н. Комиссарова // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 10. – С. 3-11.
- Сенашенко, В.и др. Дополнительное образование [Текст] / В.и др. Сенашенко // Высшее образование в России. – 2000. – №5. – С.13-18.
- Сергиевский, В. Вузовский преподаватель-отношение к происходящему [Текст] / В. Сергиевский // Вестник высшей школы. – 1999, 1999. – N1. – С.10-12. – С.10-12.
- Синичкина, Е. Э. Закон первого впечатления в системе имеджа преподавателя [Текст] / Е. Э. Синичкина // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2011. – № 3 (59). – С. 98-100.
- Терлецька, Ю. Ефективність фахової діяльності викладачів вищих навчальних закладів: педагогічно-психологічний аспект [Текст] / Ю. Терлецька // Вища школа. – Київ, 2014. – № 1 (115). – С. 81-90.
- Троицька, В. Запобігання та виявлення плагіату у вищій освіті (за метеріалами досліджень у ЄС та Україні) [Текст] / В. Троицька // Теорія і практика інтелектуальної власності. – Київ, 2016. – № 5. – С. 29-38.
- Трубилин, А. И. Роль заведующего кафедрой в организации повышения квалификации преподавателей [Текст] / А. И. Трубилин, О. В. Григораш // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2014. – № 1. – С. 48-51.
|