Електронний каталог
маркетинг у сфері послуг
Документи:
- Ділова гра "Оцінка конкурентоспроможності товару" з використанням комп'ютерної технології [Текст] : для студентів спеціальності 7.050108 "Маркетинг" спеціалізацій 7.05010801 "Маркетинг на ринку товарів та послуг" та 7.05010802 "Рекламний бізнес" денної та заочної форми навчання / уклад. Н.Б.Ткаченко; Каф. маркетингу. – 648/99 [замовл.]. – Київ : КДТЕУ, 1999. – 17 с. – 2.90.
- Маркетинг товаров и услуг [Электронный ресурс] [Текст] : интерактивный учебный курс; мультимедийное издание / TeachPro. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2006. – 128,80. – Систем. требования: Windows 98/Me/2000/XP; Pentium - II; Internet Explorer 4.0 и выше; 64 Мб ОЗУ; 24-х CD-ROM; наушники или колонки.
- Акимов, Д. И. Социальный маркетинг [Текст] [Текст] / Д. И. Акимов ; Д.И. Акимов. – Киев : Наукова думка, 2008. – 144с. – Библиогр.:С.138-141. – ISBN 978-966-00-0791-8 : 15.00.
- Бёрд, Д. Прямой маркетинг.Бизнес здравомыслящих [Текст] = Commonsense direct marketing / Д. Бёрд ; Пер. с англ. – М. : Олимп-Бизнес, 2004. – 416с. – ISBN 5-901028-73-2 : 137.82.
- Бородина, В. В. Ресторанно-гостиничный бизнес:учет,налоги,маркетинг,менеджмент [Текст] / В. В. Бородина. – М. : Книжный мир, 2001. – 165с. – ISBN 5-8041-0075-0 : 16.80.
- Вачевський, М. В. Маркетинг у сферах послуг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний. – К. : ЦУЛ, 2004. – 232с. – ISBN 966-8568-18-4 : 22.00;17.00;25.50.
- Дойль, П. Менеджмент:стратегия и тактика [Текст] / П. Дойль ; Пер.с англ. – СПб. : Питер, 1999. – 560с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-314-00138-1;0-13-262239-4(англ.) : 33.29;33.80.
- Завьялов, П. С. Маркетинг в схемах, рисунках,таблицах [Текст] [Текст] : учеб.пособие / П. С. Завьялов. – М. : ИНФРА-М, 2010. – 496с. – (Высшее образование). – ISBN 9785160013862 : 90.70.
- Завьялов, П. С. Маркетинг в схемах, рисунках,таблицах [Текст] : Учеб.пособие / П. С. Завьялов. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 496с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000011-9 : 22.44.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Кулибанова, В. В. Маркетинг: сервисная деятельность [Текст] : Учеб.пособие / В. В. Кулибанова. – СПб. : Питер, 2000. – 240с. : ил. – (Краткий курс). – ISBN 5-272-00272-5 : 17.04.
- Максімчук, О. С. Організаційно-економічний механізм інноваційного розвитку підприємств сфери послуг [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд. екон. наук / Максімчук О. С. ; 08.00.04 - економіка та упр. п-вами (за видами екон.діяльн.). – Рівне : НУВГП, 2015. – 20 с.
- Песоцкая, Е. В. Маркетинг услуг [Текст] : Учеб.пособие / Е. В. Песоцкая. – СПб. : Питер, 2000. – 157с. – (Краткий курс). – ISBN 5-272-00047-1 : 14.40;16.92.
- Самойленко, А. А. Технологія та контроль за якістю надання послуг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / А. А. Самойленко. – К. : КНТЕУ, 2003. – 244с. – ISBN 966-629-099-5 : 21.73.
- Терещенко, В. М. Маркетинг-терапия [Текст] / В. М. Терещенко. – СПб. : Питер, 2004. – 287с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-608-7 : 33.78.
- Ткаченко, Л. В. Маркетинг послуг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Ткаченко. – К. : ЦНЛ, 2003. – 192с. – ISBN 966-8253-30-2 : 21.50;18.00.
- Эванс, Дж.Р. Маркетинг [Текст] / Дж.Р. Эванс, Б. Берман ; Пер.с англ. – М. : Сирин, 2000. – 308с. – ISBN 5-86567-024-6 : 18.00;13.00;15.40.
|