Електронний каталог
Класифікатори
Т
товарно-ринкові стратегії
Документи:
SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – 2-е вид.,випр.і доп. – К. : Знання, 2005. – 301с. – (Вища освіта ХХІ століття). – ISBN 966-8148-92-4 : 45.00.
SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій підприємства [Текст] [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2001. – 210с. – Бібліогр.:с.205-208. – 17.50.
Гончарук, В. А.
Развитие предприятия [Текст] / В. А. Гончарук. – М. : Дело, 2000. – 208с. – ISBN 5-7749-0175-0 : 22.80.
Ламбен, Ж.-Ж.
Менеджмент,ориентированный на рынок.Стратегический и операционный маркетинг [Текст] = Market-driven management : Учебник для слушателей,обучающихся по программам "Мастер делового администрирования" / Ж.-Ж. Ламбен ; Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2005. – 796с. – (Классика МВА). – ISBN 5-272-00136-2 : 147.48.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'