Електронний каталог
інтелектуальний розвиток
Документи:
- Wozniak, M. G. Challenges of human and intellectual capital development and depreciation in Poland [Текст]. Part I : Transformation processes from the Polish perspective / M. G. Wozniak // Transformation processes in Poland and Ukraine. – Cracow : Print. Centre of the CUE, 2006. – C. 213-225.
- Бадалова, М. В. Тренинг интеллектуальных навыков консультирования [Текст] / М. В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2004. – №4. – С.3-26. – Продолжение следует. Начало 2004, №3.
- Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ [Текст] / Г. Башнянин, П. Мисловський // Вища школа. – Київ, 2012. – № 11. – С. 49-63.
- Брунер, Дж. Торжество разнообразия: Пиаже и Выготский [Текст] / Дж. Брунер // Вопросы психологии. – 2001. – №4. – С.3-13.
- Гапон, Н. П. Інтелект з позицій гендерного підходу: філософсько-методологічні та психологічні аспекти [Текст] / Н. П. Гапон // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського: Гуманітарні науки. – 2003. – № 2. – С. 43-49. – (Гуманітарні науки).
- Губерський, Л. Соціологос: Проблеми та перспективи взаємодії вітчизняних і зарубіжних науково-просвітницьких та освітньо-культурних організацій в інтелектуальному розвитку українського суспільства [Текст] / Л. Губерський // Пульсар. – 2001. – № 4. – С.56-61.
- Золотарева, Н. М. Интеллектуализация деятельности и образования [Текст] / Н. М. Золотарева, Б. К. Коломиец // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2011. – № 2. – С. 34-40.
- Каплунович, И. Я. Структура и основные этапы развития образного мышления в дошкольном детстве [Текст] / И. Я. Каплунович // Вопросы психологии. – М., 2004. – №5. – С.47-55.
- Кириченко, О. Перспективи інноваційно-інтелектуального розвитку України [Текст] / О. Кириченко, Ю. Неговська // Вища школа. – Київ, 2011. – № 3. – С. 36-46.
- Матвєєва, М. П. Діагностичні можливості інтелектуальної шкали Д. Векслера [Текст] / М. П. Матвєєва, Л. М. Гречко // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2005. – №9. – С.39-49.
- Метешкин, К. Использование гибридного интеллекта в учебном процессе высших учебных заведений [Текст] / К. Метешкин // Alma mater. – 2001. – №11. – С.10-14.
- Скопенко, В. Університетський навчальний процес орієнтуємо на людину,щоб кінцевий результат позначився на інтелектуальному розвитку держави [Текст] / В. Скопенко // Освіта України. – 2001. – №12. – C.5.
- Собко, О. Управління інтелектуальним портфелем у контексті забезпечення креації вартості інноваційного капіталу підприємства [Текст] / О. Собко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2015. – № 4. – С. 104-118.
- Султанбаева, Г. С. Социально-экономические проблемы формирования интеллектуальной нации в Казахстане [Текст] / Г. С. Султанбаева, А. Т. Кульсариева, С. Б. Тажиева // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 9 (147). – С. 504-511.
- Тульчинська, С. О. Методологічний підхід до визначення домінант розвитку інтелектуально-інноваційної системи регіонів [Текст] / С. О. Тульчинська // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 7 (145). – С. 138-145.
- Федоров, Б. И. Учебная информация как средство обучения и развития интеллекта [Текст] / Б. И. Федоров // Философские науки. – Москва, 2009. – № 10. – С. 81-96.
- Федоров, Б. И. Учебные задания и диалог как средство обучения и развития интеллекта [Текст] / Б. И. Федоров // Философские науки. – Москва, 2009. – № 11. – С. 110-120.
- Цимбал, Л. Модифікація суб'єктів інтелектуального лідерства в глобальному економічному середовищі [Текст] / Л. Цимбал // Економічна теорія. – Київ, 2018. – № 2. – С. 77-91.
- Яковенко, А. А. Уровень интеллектуального розвития и тип информационного метаболизма [Текст] / А. А. Яковенко, С. П. Пушкарева // Менеджмент и кадры: психология, управление, соционика и социология. – Київ, 2018. – № 9-10. – С. 5-9.
|