Електронний каталог
страховий маркетинг
Документи:
- Белов, А. Страховой маркетинг - применение на практике [Текст] / А. Белов // Страховое дело. – 2001. – №3. – С.51-54.
- Войтович, К. В. Взаємозв'язок між розвитком страхового маркетингу, страхового ринку та страхової культури в Україні [Текст] / К. В. Войтович // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 1. – С. 62-66.
- Карабач, О. Процессные технологии как фактор конкурентного преимущества страховщика в споре за пратнерство с банками и автосалонами [Текст] / О. Карабач, Е. Семенова // Страховое дело. – М., 2007. – № 9. – С. 48-64.
- Колеснікова, Т. Еволюція страхового маркетингу [Текст] / Т. Колеснікова // Фінансовий ринок України. – Київ, 2013. – № 2 (112). – С. 20-21.
- Краснова, И. Некоторые аспекты страхового маркетинга [Текст] / И. Краснова, И. Казей, Д. Намсараев // Страховое ревю. – М., 2002. – №2. – С.8-16.
- Руденко, Л. С. Страховий маркетинг як метод підвищення ефективності страхування [Текст] / Л. С. Руденко // Сучасні економічні проблеми розвитку підприємництва. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.107-111.
- Сухоруков, М. Информационные технологии в страховом маркетинге и системах продаж страховых услуг [Текст] / М. Сухоруков // Страховое дело. – М., 2004. – №7. – С.48-57.
- Трофимова, М. Страховой продукт как центральный элемент страхового маркетинга [Текст] / М. Трофимова // Страховое ревю. – М., 2003. – №11(115). – С.22-45. – Окончание в №12,2003г.,№1,2004г. Начало в №9,10 - 2003г.
- Унинець, О. М. Фінансовий маркетинг: теоретичні аспекти [Текст] / О. М. Унинець // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 6 (108). – С. 255-259.
|