Електронний каталог
сегментування ринку
Документи:
- Программа по курсу "Основы маркетинга" [Текст] / Сост.В.М.Тарасевич. – СПб. : Экономическая школа, 1994. – 40с. – (Экономическая школа). – 5.00.
- Теория маркетинга [Текст] = Marketing Theory / Пер.с англ.Под ред.М.Бейкера. – СПб. : Питер, 2002. – 462с. – ISBN 5-318-00593-4 : 39.00.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Благоев, В. Маркетинг в определениях и примерах [Текст] / В. Благоев ; Пер.с болг. – С-Пб : ДваТрИ, 1993. – 377с. – (Научный центр "Корпорации двадцатый трест"). – ISBN 5-87852-008-7 : 780000.00.
- Бойко, И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [Текст] : Учеб. пособие для студентов высших учеб. заведений / И. И. Бойко. – К. : Кондор, 2008. – 302с. – Библиогр.:С.301-302. – ISBN 978-966-351-074-3 : 43.75;45.30.
- Джоббер, Д. Принципы и практика маркетинга [Текст] = Principles and practice of marketing : Учеб.пособие / Д. Джоббер ; Пер.с англ. – 2-е изд. – М. : Вильямс, 2000. – 679с. : илл. – ISBN 5-8459-0072-7;9785845900722 : 89.40.
- Дибб, С. Практическое руководство по сегментированию рынка [Текст] / С. Дибб, Л. Симкин ; Под общ.ред.С.Г.Божук.Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2001. – 240с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00025-8;0-415-11892-1(англ.) : 15.80.
- Зозулев, А. В. Сегментирование рынка [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / А. В. Зозулев. – Х. : Студцентр, 2003. – 230с. : илл.,табл. – Библиогр.:76 названий. – ISBN 966-7530-29-9 : 22.50.
- Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 192с. – Бібліогр.:С.176-177. – ISBN 966-364-282-3 : 23.00.
- Козак, Л. В. Формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств на вітчизняному та світовому ринках [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...д-ра екон. наук / Козак Л. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2015. – 32 с.
- Промисловий маркетинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. / М. В. Корж, І. П. Фоміченко, Т. С. Чуніхіна, ін. та. – Київ : Компринт, 2023. – 310 с. – бібліогр.: с. 305-309. – ISBN 978-617-8282-76-9 : 200.00.
- Маркетинг [Текст] : Опорний конспект лекцiй для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання / I. I. Корольков, В. В. Ортинська, О. М. Мельникович, О. П. Корольчук ; За заг.ред.І.І.Королькова. – К. : КДТЕУ, 1999. – 189с. : табл. – Бібліогр.:С.186-189. – 6.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Бизнес-книга;ИМА-Крос.Плюс, 1995. – 699с. – ISBN 5-89093-001-Х : 50.00;8.00;25,70.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Под общ.ред.Е.М.Пеньковой;Пер.с англ. – Москва : Прогресс, 1992. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 67.00;180 000.00;9.80;11.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; Пер.с англ./Общ.ред. и вступ.ст.Е.М.Пеньковой. – М. : Прогресс, 1990. – 734с. – ISBN 5-01-001816-8 : 5.00;9,00;25,20.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Знание, 1991. – 64с. – (Новое в жизни,науке,технике.Сер."Экономика";№8). – ISBN 5-07002041-2 : 0.25.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials : Краткий курс / Ф. Котлер ; Пер с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 646с. : илл. – ISBN 5-8459-0295-9(рус.);0-13-557232-0(англ.) : 55.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; Пер.с англ./Общ.ред. и вступ.ст.Е.М.Пеньковой. – М. : Прогресс, 1993. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 9,00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; Пер.с англ.Общ.ред. и вступ.ст.Е.М.Пеньковой. – Новосибирск : Наука, 1992. – 736с. – ISBN 5-02-030401-8 : 9,80.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] : Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Санкт-Петербург : Коруна;Литера Плюс, 1994. – 698 с. – ISBN 5-87672-003-8 : 942 000.00;19.80;9,20;9.80;15.40;25.00;20.00;13.00;12.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Москва : Прогресс, 1991. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 12.60;4.50;9.20;10.00;11.50;12.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс ; Пер с англ. – 2-е европ.изд. – К.; М.; Спб. : Вильямс, 1998. – 1056с. – ISBN 966-7416-30-5 : 50.00;40,00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2000. – 944с. : ил. – ISBN 5-8459-0065-4;0-13-262254-8 : 50.00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 1999. – 1055с. – ISBN 5-8275-0010-0;9785827500100 : 68.45.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2001. – 943с. – ISBN 5-8459-0065-4;9785845900883 : 76.95.
- Мартьянов, О. І. Особливості експортного маркетингу продукції машинобудування України в азіатському регіоні [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Мартьянов О. І. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг. – К. : Укр.акад.зовн.торгівлі, 2000. – 19с.
- Пилипчук, В. П. Промисловий маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пилипчук, О. Ф. Оснач, Л. П. Коваленко. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 364с. : іл. – Бібліогр.:с.359-361. – ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00.
|