Електронний каталог
споживчий ринок
Документи:
- Дослідження та регулювання споживчого ринку [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Л.О. Лігоненко, Г.М. Богословець, А.М. Носуліч; КНТЕУ, Каф. економіки підприємництва. – 353/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 22 c. – 12,00.
- Дослідження та регулювання споживчого ринку [Текст] [Текст] : збірник тестових завдань / авт. Л.О. Лігоненко, Г.М. Богословець, А.М. Носуліч; КНТЕУ, Каф. економіки та фінансів підприємства. – 1335/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 46 c. – 17,00.
- Маркетинг [Текст]. – 2002. – 28.80.
- Особливості дії та механізм використання законів попиту та пропозиції в умовах становлення змішанної економіки [Текст] : Звіт / Під кер. В.Д.Базилевича. – К., 1993. – 36с. : Додат. – (КТЕІ).
- Програми курсів та завдання для самостійної роботи з дисциплін магістеріуму [Текст] : Для студентів спеціальності "Фінанси" спеціалізації 8.05010404 "Фінанси підприємства" та спеціальності "Економіка підприємства" спеціалізації 8.05010401 "Економіка підприємництва на ринку товарів та послуг" / Каф. економіки підприємництва; уклад. І.О. Бланк, Н.М. Гуляєва, І.В. Смолін, Г.М. Богославець. – 436/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 38 с. – 6,46.
- Развитие кооперативных форм хозяйствования [Текст] : Сборник научных трудов / АН УССР.Ин-т экономики;Отв.ред.Л.К.Бесчастный. – К. : Наукова думка, 1990. – 160с. – ISBN 5-12-002504-8 : 1.80.
- Разработка концепции по перспективному формированию ассортимента и улучшению качества одежды в новых условиях хозяйствования в системе Укробъединения фирмы "Одежда" [Текст] : Отчет / Под рук.Ю.П.Литвиненко. – К., 1991. – 217с. : Прилож. – (КТЭИ).
- Україна у цифрах у 1999 році [Текст] : Корот. стат. довiдник / За ред.О.Г.Осауленка;Відповід.за вип.В.А.Головко. – К. : Наукова думка, 2000. – 261с. – ISBN 966-95683-7-4 : 12.34.
- Управління лояльністю споживачів [Текст] : Програма та робоча програма / авт. І.О. Бучацька, К.В. Гурджиян, В.В. Сова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 853/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 7 c. – 15,00.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій для студ. освіт.-кваліфікац рівня "магістр" напряму підгот. "Економіка і підприємництво" спеці.8.050107 "Економіка підприємства" / уклад.: Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 96с. : табл. – Бібліогр.: с.96. – 7.02.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2007. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 8,77.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Практикум / Каф. економ. підприємництва; уклад. Г.М. Богословець, А.М. Носуліч. – 771/08 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 58 c. – 5,95.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2008. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 11.71.
- Управління споживчою поведінкою [Текст] : Програма / авт. Ю.Б. Забалдіна, Т.П. Дупляк, А.В. Магалецький, І.А. Сененко; КНТЕУ, Каф. гот.-рест. та тур. бізнесу. – 31/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 7 c. – 10,00.
- Pursky, O. Identifying customer segment in e-trade using system analysis and clustering methods [Text] [Текст] : monograph / O. Pursky. – Coventry : Agenda Publishing House, 2018. – 140 p. – ISBN 978-0-9955865-7-4 : 3683,33.
- Pursky, O. Modeling the processes of e-trading market functioning [Text] [Текст] : monograph / O. Pursky ; Kyiv National University of Trade and Economics. – Nuremberg : Verlag SWG imex GmbH, 2017. – 132 p. – ISBN 978-3-00-057271-5 : 300,00.
- Азарян, Е. М. Потребительский рынок: становление и развитие [Текст] [Текст] / Е. М. Азарян. – Донецьк : НАНУ И-т экономики пром-ти, 2002. – 304с. – Библиогр.:с.293-302. – ISBN 966-02-2513-Х : 17.40.
- Баркан, Д. И. Поймем наш бизнес: Как сегментировать рынок и изучить покупателя [Текст] / Д. И. Баркан, В. Б. Ходяченко. – Л : АКВИЛОН, 1991. – 80с. – (Практический маркетинг). – ISBN 5-85940-002-2 : 658.80.
- Прогнозирование и планирование экономики [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Борисевич, Г. А. Кандаурова, Н. Н. Кандауров, Н. Б. Антонова ; Под ред.В.И.Борисевича,Г.А.Кандауровой. – Мн. : Экоперспектива, 2000. – 432с. – ISBN 985-6102-56-1 : 22.80.
- Торговое дело: экономика,маркетинг,организация [Текст] : Учебник для студентов,обучающихся по специальности "Экономика и управление предприятиями торговли" / Л. А. Брагин, Т. П. Данько, Г. Г. Иванов, В. В. Коханенко ; Под общ.ред.:Л.А.Брагина,Т.П.Данько. – 2-е изд.,перераб.и доп. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 560с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000101-8;9785160001012 : 10.00;26.40;20.50.
- Торговое дело: экономика и организация [Текст] : Учебник / Л. А. Брагин, Т. П. Данько, Г. Г. Иванов [et al.] ; Под общ.ред.Л.А.Брагина и Т.П.Данько. – М. : ИНФРА-М, 1999. – 256с. – (Высшее образование). – ISBN 5-86225-605-9(переплет);5-86225-960-0(обложка) : 10.00.
- Торговое дело: экономика и организация [Текст] : Учебник / Л. А. Брагин, Т. П. Данько, Г. Г. Иванов [et al.] ; Под общ.ред.Л.А.Брагина и Т.П.Данько. – М. : ИНФРА-М, 1997. – 256с. – (Высшее образование). – ISBN 5-86225-605-9 : 12.00;10,68;10,00.
- Бровкова, Е. Г. Основы маркетинга [Текст] : Конспект лекций для студентов вузов / Е. Г. Бровкова. – К. : Сирин, 1999. – 118с. – Библиогр.:116с. – ISBN 5-7763-1627-8 : 6.50.
- Ильин, В. И. Поведение потребителей [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Ильин. – СПб. : Питер, 2000. – 223с. – (Краткий курс). – ISBN 5-272-00088-9 : 14.40;15.90.
- Калашников, А. П. Якість товарів - на рівень попиту [Текст] / А. П. Калашников. – К. : Політична література, 1988. – 102с. – ISBN 5-319-00108-8 : 0.35.
- Котлер, Ф. Маркетинг.Гостеприимство и туризм [Текст] : Учебник для вузов / Ф. Котлер ; Пер.с англ./Под ред.Р.Б.Ноздревой. – М. : ЮНИТИ, 1998. – 787с. – ISBN 5-238-00018-9(русск.) : 49.20;54.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Под общ.ред.Е.М.Пеньковой;Пер.с англ. – Москва : Прогресс, 1992. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 67.00;180 000.00;9.80;11.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Бизнес-книга;ИМА-Крос.Плюс, 1995. – 699с. – ISBN 5-89093-001-Х : 50.00;8.00;25,70.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; Пер.с англ./Общ.ред. и вступ.ст.Е.М.Пеньковой. – М. : Прогресс, 1990. – 734с. – ISBN 5-01-001816-8 : 5.00;9,00;25,20.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Знание, 1991. – 64с. – (Новое в жизни,науке,технике.Сер."Экономика";№8). – ISBN 5-07002041-2 : 0.25.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials : Краткий курс / Ф. Котлер ; Пер с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 646с. : илл. – ISBN 5-8459-0295-9(рус.);0-13-557232-0(англ.) : 55.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; Пер.с англ./Общ.ред. и вступ.ст.Е.М.Пеньковой. – М. : Прогресс, 1993. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 9,00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; Пер.с англ.Общ.ред. и вступ.ст.Е.М.Пеньковой. – Новосибирск : Наука, 1992. – 736с. – ISBN 5-02-030401-8 : 9,80.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Москва : Прогресс, 1991. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 12.60;4.50;9.20;10.00;11.50;12.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] : Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Санкт-Петербург : Коруна;Литера Плюс, 1994. – 698 с. – ISBN 5-87672-003-8 : 942 000.00;19.80;9,20;9.80;15.40;25.00;20.00;13.00;12.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс ; Пер с англ. – 2-е европ.изд. – К.; М.; Спб. : Вильямс, 1998. – 1056с. – ISBN 966-7416-30-5 : 50.00;40,00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 1999. – 1055с. – ISBN 5-8275-0010-0;9785827500100 : 68.45.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2001. – 943с. – ISBN 5-8459-0065-4;9785845900883 : 76.95.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2000. – 944с. : ил. – ISBN 5-8459-0065-4;0-13-262254-8 : 50.00.
- Котлер, Ф. Маркетинг.Гостеприимство .Туризм [Текст] = Marketing for Hospitality fnd tourism : Учебник для вузов / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Мейкенз ; Пер.с англ. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : ЮНИТИ, 2002. – 1063с. – ISBN 5-238-00378-1(русск.);0-13-080795-8(англ.) : 38.00;145.20.
- Лігоненко, Л. О. Дослідження та регулювання споживчого ринку [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. О. Лігоненко, Г. М. Богославець, А. М. Носуліч. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 331 с. – Бібліогр.: с. 304-308. – ISBN 978-966-629-686-6 : 67.00.
- Минин, Б. А. Качество. Как его анализировать? [Текст] / Б. А. Минин. – М. : Финансы и статистика, 1989. – 96с. : илл. – ISBN 5-279-00221-6 : 0.30.
- Пашкуда, Т. В. Дослідження та регулювання споживчого ринку [Електронний ресурс] [Текст] = Research and Regulation of the Consumer Market : робоча програма/Course Outline / Т. В. Пашкуда ; каф. економіки та фінансів підприємства. – 24-21/РП23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 21 с.
- Самигуллин, Э. В. Формирование и регулирование рынка потребительских товаров [Текст] : Новое в жизни,науке,технике / Э. В. Самигуллин ; Ред.Л.В.Ильина. – подписная научно-популярная серия. – М. : Знание, 1991. – 64с. – (Торговля и бытовое обслуживание). – ISBN 5-07-001955-4 : 0.35.
- Щербань, В. М. Товарна інноваційна політика [Текст] : Навч.посібник / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. – К. : Кондор, 2006. – 396с. – Бібліогр.:С.389-396. – ISBN 966-351-121-4;9799663511213 : 43.00.
- Ярема, В. И. Местные ресурсы:надежный резерв потребительских товаров [Текст] / В. И. Ярема. – Ужгород : Карпаты, 1986. – 96с. – 0.30.
|