Електронний каталог
управління маркетингом
Документи:
- "Успешный маркетинг", а что это такое? [Текст] // Маркетинг и реклама. – К., 2008. – № 12. – С. 14-23.
- Основные тенденции развития украинского маркетинга в зеркале мнений украинских экспертов [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 1 (173). – С. 16-27.
- Вечканова, Е. С. Основные направления проектного управления в маркетинге [Текст] / Е. С. Вечканова, Е. В. Носкова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 2 (82). – С. 28-36.
- Єрмошенко, М. М. Механизм управління маркетингом в посередницьких організаціях [Текст] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. – К., 2007. – № 9. – С. 73-80.
- Карпенко, Н. В. Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика [Текст] / Н. В. Карпенко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 4. – С. 37-42.
- Кипрушенков, Р. Чтобы все работало. Внедрение процессного подхода к управлению маркетингом в компании [Текст] / Р. Кипрушенков // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2012. – № 1. – С. 33-39.
- Корж, М. Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства [Текст] / М. Корж, І. Чуб // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2017. – № 2. – С. 40-51.
- Кудлай, В. Г. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка, фінанси, право. – К., 2006. – № 12. – С. 12-17.
- Кудлай, В. Г. Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка, фінанси, право. – К., 2007. – № 2. – С. 7-10.
- Кузик, О. В. Управління маркетинговими комунікаціями в аграрному бізнесі України [Текст] / О. В. Кузик // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 4. – С. 37-41.
- Куцан, М. І. Трансформація організаційних структур на маркетингову модель господарювання [Текст] / М. І. Куцан // Маркетинг в Україні. – 2001. – №2. – С.30-31.
- Кучугин, Н. Стратегии ценообразования в маркетинге [Текст] / Н. Кучугин // Отдел маркетинга. – К., 2007. – № 10. – С. 50-52.
- Майкова, С. Аудиторская проверка: Схемы принятия решения о необходимости аудита маркетинга [Текст] / С. Майкова, И. Гвоздецкая // Маркетолог. – Москва, 2009. – № 11 (121). – С. 10-13.
- Максименко, О. Л. Аналіз стану інформаційної інфраструктури України [Текст] / О. Л. Максименко // Маркетинг в Україні. – 2001. – №2. – С.27-29.
- Мельничук, Д. Б. Механизм оценки состояния системы стратегического управления предприятием [Текст] / Д. Б. Мельничук // Менеджмент в России и за рубежом. – М., 2002. – №2. – С.41-45.
- Парсяк, В. Н. Складові процедури планування маркетингу на малому підприємстві [Текст] / В. Н. Парсяк // Проблеми науки. – К., 2003. – №3. – С.48-53.
- Петриняк, А. Я. Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств - виробників мінеральних вод [Текст] / А. Я. Петриняк, В. В. Іванишин // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 10. – С. 62-68.
- Писаренко, Н. Отдел маркетинга. Украинские реалии [Текст] / Н. Писаренко // Менеджмент і менеджер. – К., 2003. – №6. – С.14-17.
- Ратушна, Ю. Л. Управління маркетингом в діяльності підприємства малого та середнього бізнесу [Текст] / Ю. Л. Ратушна // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 15-16. – С. 111-115.
- Сардак, О. В. Система управління маркетинговою організаційною поведінкою персоналу підприємства [Текст] / О. В. Сардак // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2011. – № 4 (52). – С. 150-157. – (Економічні науки).
- Сбитнев, А. Формула управления [Текст] / А. Сбитнев // Маркетолог. – М., 2004. – №10. – С.60-64.
- Секерин, В. Стратегии управления интегрированными маркетинговыми коммуникациями [Текст] / В. Секерин, Е. Казицкий // Маркетинг. – Москва, 2009. – № 4. – С. 72-84.
- Скіба, Т. В. Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скіба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 4 (38). – С. 64-67.
- Тарасюк, А. В. Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / А. В. Тарасюк // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2019. – № 7. – С. 101-106.
- Тим, Амблер Что такое успешный маркетинг? [Текст] / Амблер Тим // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – М., 2002. – №2. – С.42-49.
- Хашковский, А. Хотите поднять КПД коммуникаций? - подружите их с семиотикой! [Текст] / А. Хашковский // Менеджмент і менеджер. – К., 2003. – №6. – С.23-29.
- Чернявская, А. Тенденции украинского маркетинга в зеркале продвижения брендов [Текст] / А. Чернявская // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 1 (173). – С. 30-31.
|