Електронний каталог
средства массовой информации. СМИ. засоби масової інформації. ЗМІ
Документи:
- "Стоп цензурі!": реінкарнація журналістської революції [Текст] // Телекритика (укр.). – Київ, 2010. – № 5-6 (73). – С. 54-55.
- Among the audience [Текст] : A survey of new media // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8474, № 16. – C. 3-16.
- More media, less news [Текст] : The newspaper industry : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – № 34. – C. 50-52.
- Old mogul, new media [Текст] : News Corporation: Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8461, № 3. – C. 61-63.
- Влад Ряшин: "Украинское телевидение становится высокобюджетным" [Текст] // Телекритика. – К., 2007. – № 5(39). – С. 12-17.
- Газета газете рознь, или... Как определить рекламную эффективность СМИ [Текст] // Практика рекламы. – Москва, 2009. – № 4. – С. 8-15.
- Замедление в канале: (Рынок СМИ) [Текст] // Компаньон. – К., 2008. – № 23. – С. 20-22.
- Імперія комунікацій [Текст] // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 12. – С. 80-83.
- Історія телебачення у листопаді [Текст] // Телекритика (укр.). – К., 2008. – № 11. – С. 80-81.
- Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины в 2008 году и прогноз на 2009 год [Текст] // Телерадіокур`єр. – К., 2008. – № 4. – С. 37-41.
- Осторожно, репутация: (Анализ медиаполитики производителей водки) [Текст] // Зеркало рекламы. – К., 2008. – № 2. – С. 58-61.
- Переформатування у головах: Головні події і тенденції на телеринку сезону 2007/2008рр. [Текст] // Телекритика (укр.). – К., 2008. – № 7-8. – С. 20-30.
- Спадаюча крива професійної якості [Текст] // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 11. – С. 65-69.
- Телебачення як один із методів маніпулювання [Текст] // Краєзнавство. Географія. Туризм. – Київ, 2012. – № 5 (730). – С. 14-16.
- Телесмотрение в межсезонье [Текст] // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 9. – С. 72-79.
- Телесмотрение в сентябре [Текст] // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 10. – С.74-79.
- Телесмотрение: полугодичные итоги [Текст] // Телекритика. – К., 2007. – № 9(43). – С. 54-59.
- Lowry, T. The next generation [Текст] / T. Lowry // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2005. – №10. – C. 54-59.
- Rossant, J. The future of The New York Times [Текст] / J. Rossant, L. Gard // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2005. – №5. – C. 52-55.
- Антипов, К. Волны-рекламоносители, или... Как организовать "правильную" рекламную кампанию на радио [Текст] / К. Антипов // Практика рекламы. – М., 2007. – № 8. – С. 19-21.
- Бакулев, Г. П. Нормативные теории массовой коммуникации [Текст] / Г. П. Бакулев // Социологические исследования. – М., 2005. – №1. – С.105-114.
- Бакуліна, Г. Оцінювання якості надання інформації населенню інформаційними службами АЕС України [Текст] / Г. Бакуліна, В. Котеленець, І. Платонова // Стандартизація, сертифікація, якість. – Київ, 2011. – № 2 (69). – С. 56-60.
- Балдин, Е. Интимный контакт: Как использовать технологии мобильного маркетинга [Текст] / Е. Балдин // Индустрия рекламы. – М., 2008. – № 7-8. – С. 66-69.
- Банах, С. Правова культура журналістів в сучасному інформаційно-правовому просторі [Текст] / С. Банах, В. Савіцька // Актуальні проблеми правознавства. – Тернопіль : ТНЕУ, 2017. – № 3. – С. 5-9.
- Барна, Н. Технології створення контактної телевізійної продукції [Текст] / Н. Барна // Пам'ять століть. Україна. – Київ, 2010. – № 1-2. – С. 83-92.
- Бердичевская, М. Телевизионные новости: инструкция по применению [Текст] / М. Бердичевская // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 7-8. – С. 36-39.
- Букша, К. Жизнь продолжается: 5 идей продвижения СМИ [Текст] / К. Букша // Рекламные идеи. – Санкт-Петербург, 2011. – № 1. – С. 106-115.
- Войтков, В. PR-консультант, о фейках в сетях [Текст] / В. Войтков // Marketing media review. – Київ, 2015. – № 6-7. – С. 28-19.
- Ганжа, Л. 100 відсотків перекладного телебачення [Текст] / Л. Ганжа // Телекритика (укр.). – К., 2008. – № 3. – С. 28-31.
- Гетьманець, А. Г. Порівняльний аналіз державного регулювання сферою телебачення і радіомовлення в Україні та країнах ЄС [Текст] / А. Г. Гетьманець // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 8. – С. 113-116.
- Глазкова, Е. Ориентируйтесь на сотворчество [Текст] / Е. Глазкова // Marketing media review. – Київ, 2014. – № 1 (122). – С. 17.
- Гончарова-Вакуловская, И. Н. Телеведущий - "продавец воздуха" [Текст] / И. Н. Гончарова-Вакуловская // Управление продажами. – М., 2008. – № 5. – С. 326-332.
- Гребньов, М. Г. Аналіз стану рекламного ринку лікарських засобів [Текст] / М. Г. Гребньов, І. І. Віннікова // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №5. – С.23-26.
- Гришин, О. Сам себе исследователь [Текст] / О. Гришин // M. A. D. E. – К., 2004. – №1(19). – С.22-26.
- Дегтяренко, Д. Д. Менять, нельзя оставить, или ребрендинг СМИ как русская рулетка [Текст] / Д. Д. Дегтяренко // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2009. – № 3. – С. 146-152.
- Демин, Ю. Бумага сеть стерпит: Печатные СМИ в Украине [Текст] / Ю. Демин // Бумага и жизнь. – К., 2008. – № 8. – С. 8-26.
- Деревянко, С. Днепропетровск: рекламодатели нарасхват [Текст] / С. Деревянко // Новый маркетинг. – 2001. – №2. – С.93-97.
- Деревянко, С. Донецк: киевским СМИ вход заказан [Текст] / С. Деревянко // Новый маркетинг. – 2001. – №2. – С.88-92.
- Деревянко, С. Запорожье: самый динамичный рынок СМИ на востоке [Текст] / С. Деревянко // Новый маркетинг. – 2001. – №2. – С.98-101.
- Деревянко, С. Луганск: сон пессимиста [Текст] / С. Деревянко // Новый маркетинг. – 2001. – №2. – С.102-104.
- Довженко, О. Епоха активної лояльності: Головна тенденція в інформаційному мовленні всеукраїнських телеканалів... [Текст] / О. Довженко // Телекритика (укр.). – Київ, 2010. – № 1-2, 3-4. – С. 30-35.
- Довженко, О. Украинские медиа: падение переходящее в полет [Текст] / О. Довженко // ТОП-100. Рейтинг лучших компаний Украины. – Київ, 2014. – № (4). – С. 102-106.
- Довженко, О. Телеринок згрупувався [Текст] / О. Довженко, Л. Ганжа // Телекритика (укр.). – К., 2008. – № 1-2. – С. 22-28.
- Жвитиашвили, А. Ш. Концептуальные истоки идеи глобализации [Текст] / А. Ш. Жвитиашвили // Социологические исследования. – М., 2003. – №6. – С.3-13.
- Жилінкова, О. Права інтелектуальної власності на телевізійний формат - питання теорії та практики [Текст] / О. Жилінкова, Г. Вярвельська // Інтелектуальна власність. – Київ, 2011. – № 3. – С. 36-44.
- Журавлёв, Д. А. СМИ и терроризм [Текст] / Д. А. Журавлёв // Общественные науки и современность. – Москва, 2009. – № 5. – С. 71-80.
- Закусило, М. Реклама з душею: (Мультиплікація) [Текст] / М. Закусило // Телекритика. – К., 2007. – № 7-8. – С. 72-73.
- Иванов, В. Н. Массовая коммуникация в условиях глобализации [Текст] / В. Н. Иванов, М. М. Назаров // Социологические исследования. – М., 2003. – №10. – С.20-29.
- Ильина, Н. Россия: проблемы политической социализации молодёжи [Текст] / Н. Ильина // Мировая экономика и международные отношения. – Москва, 2011. – № 8. – С. 43-51.
- Ионова, Ю. Б. Брендинг в СМИ: обзор зарубежных исследований [Текст] / Ю. Б. Ионова // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2014. – № 1 (61). – С. 54-60.
1
2
|