Електронний каталог
інформаційне забезпечення маркетингу
Документи:
- Акулич, И. Л. Основы маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / И. Л. Акулич, Е. В. Демченко. – Мн. : Вышэйшая школа, 1998. – 236с. – ISBN 985-06-0377-1 : 12,00.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Бучацька, І. О. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Бучацька І. О. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг.Наук.кер.В.В.Ортинська. – К., 2000. – 173с. – (КДТЕУ). – Дод.
- Бучацька, І. О. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Бучацька І. О. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг. – К. : КНТЕУ, 2000. – 19с.
- Гончаренко, В. Д. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингу [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Гончаренко В. Д. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент і маркетинг. – Х. : ХДЕУ, 2001. – 19с.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга.Краткий курс [Текст] [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. – Москва : Вильямс, 2008. – 656с. – ISBN 978-5-8459-0376-1 : 64.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга.Краткий курс [Текст] / Ф. Котлер ; Пер. с англ. – М. : Вильямс, 2004. – 646с. – ISBN 5-8459-0376-9(рус.) : 35.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга.Краткий курс [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер. с англ. – М. : Вильямс, 2005. – 646с. – ISBN 5-8459-0376-9(рус.) : 48.00.
- Панькова, К. В. Формування системи інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд.екон.наук / Панькова К. В. ; 08.00.04- економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Хмельницький : ХНУ, 2018. – 21с.
- Полторак, В. А. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. А. Полторак. – 2-ге вид.,перероб.і доп. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 386с. – ISBN 966-8253-64-7 : 33.00;22.00;28.00;29.00.
- Савчук, А. М. Інформаційне забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Савчук А. М. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. І.О. Бучацька. – Київ, 2016. – 195 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 151-169. - Дод.
- Информационные технологии в маркетинге [Текст] : Учебник для вузов / Г. А. Титоренко, Г. Л. Макарова, Д. М. Дайитбегов, И. А. Коноплева ; Под ред.Г.А.Титоренко. – М. : Юнити-Дана, 2001. – 335с. – ISBN 5-238-00154-1 : 27.60;26.09.
- Шмитт, Б. Эмпирический маркетинг:Как заставить клиента чувствовать,думать,а также соотносить себя с вашей компанией [Текст] / Б. Шмитт ; Пер.с англ. – М. : Фаир-Пресс, 2001. – 400с. – ISBN 5-8183-0253-9(рус.);0-684-85423-6(англ.) : 31.05.
- Яцишина, Л. К. Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. К. Яцишина. – Київ : КНУТТД, 2013. – 232 с. – ISBN 978-966-409-125-8 : 66.00.
|