Електронний каталог
психологія реклами
Документи:
- Кризові комунікації [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 900/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 18 c. – 20,00.
- Паблік рилейшнз [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Зазимко; КНТЕУ, Каф. психології. – 108/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 18 c. – 11,50.
- Психология [Текст] : Учебник для экономических вузов / Под ред. В.Н.Дружинина. – СПб. : Питер, 2000. – 672с. : ил. – (Учебник нового века). – ISBN 5-8046-0114-8 : 38.40.
- Психологія реклами [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / авт.: О.В. Зазимко, М.С. Корольчук, В.М. Корольчук та ін. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 384 с. – Бібліогр.: с. 378-383. – ISBN 978-966-629-694-1 : 85.00.
- Психологія реклами [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Зазимко; КНТЕУ, Каф. психології. – 458/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 18 c. – 18,00.
- Психологія реклами [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Зазимко; КНТЕУ, Каф. психології. – 175/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 22 c. – 23,00.
- Психологія реклами [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Зазимко; КНТЕУ, Каф. психології. – 201/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 21 c. – 22,00.
- Психологія реклами [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Зазимко; КНТЕУ, Каф. психології. – 1125/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 26 c. – 12,00.
- Dunn, S. W. Advertising. Its role in modern marketing [Text] [Текст] / S. W. Dunn, A. M. Barban. – 6th ed. – Chicago : The Dryden Prass, 1986. – 802 p. – ISBN 0-03-001673-8 : 120,00.
- Fallon, I. The Brothers [Text] [Текст] : the rise & rise of Saatchi & Saatchi / I. Fallon. – London : Hutchinson, 1988. – 368 p. – ISBN 0-09-170890-7 : 120,00.
- Hopkins, C. Scientific advertising [Text] [Текст] / C. Hopkins ; introduction by John E. O'Toole. – New York : Chelsea House Publishers, 1980. – 96 p. – ISBN 0-87754-140-X : 85,00.
- Jo, M. Advertising and the promotion industry [Text] [Текст] / M. Jo, S. John. – New York : Prentice Hall, 1994. – 117 p. – (Professional reading skills series). – ISBN 0-13-376567-9 : 135,00.
- Johnston, R. Marion Harper [Text] [Текст] : an unauthorized biography / R. Johnston. – Chicago : Crain Books, 1982. – 286 p. – ISBN 0-87251-073-5 : 95,00.
- Lyons, J. Guts : advertising from the inside out [Text] [Текст] / J. Lyons ; American Management Association. – New York : Amacom, 1989. – 324 p. – ISBN 0-8144-7721-6 : 165,00.
- Mandell, M. I. Advertising [Text] [Текст] / M. I. Mandell. – 3rd ed. – Englewood : Prentice-Hall, Inc., 1980. – 752 p. – ISBN 0-13-014449-5 : 110,00.
- Naimark, G. M. Communications on communication [Text] [Текст] : observations on advertising and marketing ... etcetera / G. M. Naimark. – 3rd ed. – Cedar Knolls : Naimark and Barba, Inc., 1987. – 136 p. – 75,00.
- Seiden, H. Advertising. Pure and simple [Text] [Текст] / H. Seiden ; American Management Association. – the new edition. – New York : Amacom, 1990. – 268 p. – ISBN 0-8144-5981-1 : 165,00.
- Sutherland, M. Advertising and the mind of the consumer [Текст] / M. Sutherland, A. Sylvester, K. – 2nd ed. – London : Kogan Page, 2000. – 326 p. – (What works, what dotsn't and why).
- Wasserman, D. "That's our new ad campaign ..." [Text] [Текст] : a handy guide for CEO's, presidents, ad managers, account executives, art directors, copywriters, students, and anybody else who wants to learn how to create better ads / D. Wasserman. – Lexington : Lexington Books, 1988. – 188 p. – ISBN 0-669-16974-9 : 80,00.
- Психология управления [Текст] : Курс лекций / Л. К. Аверченко, Г. М. Залесов, Р. И. Мокшанцев, В. М. Николаенко ; Отв.ред.М.В.Удальцова. – М.;Новосибирск : ИНФРА-М; Сибирское соглашение, 1999. – 150с. – (Вышее образование). – ISBN 5-8479-0010-4;5-86225-449-8 : 11.64.
- Зазимко, О. В. Психологія реклами [Електронний ресурс] [Текст] = Psychology of Advertising : робоча програма / Course Outline / О. В. Зазимко, О. М. Хлонь ; каф. психології. – 51-24/РП21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Зазимко, О. В. Психологія реклами [Електронний ресурс] [Текст] = Psychology of Advertising : робоча програма / Course Outline / О. В. Зазимко, О. М. Хлонь ; каф. психології. – 57-24/РП21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Зазимко, О. В. Психологія реклами [Електронний ресурс] [Текст] = Psychology of Advertising : програма / Course Summary / О. В. Зазимко, О. М. Хлонь ; каф. психології. – 25-24/П21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Краско, Т. И. Психология рекламы [Текст] / Т. И. Краско ; Под ред. Е.В.Ромата. – Харьков : Студцентр, 2004. – 216с. – (Библиотека журнала "Маркетинг и реклама"). – ISBN 966-7530-21-3 : 16.80.
- Краско, Т. И. Психология рекламы [Текст] / Т. И. Краско ; Под ред. Е.В.Ромата. – Х. : Студцентр, 2002. – 212с. – (Библиотека журнала "Маркетинг и реклама"). – ISBN 966-7530-21-3 : 16.80.
- Ладанов, И. Д. Практический менеджмент [Текст] : Психотехника управления и самотренировки / И. Д. Ладанов. – М. : Элник, 1995. – 492с. – 15.40.
- Лебедев-Любимов, А. Психология рекламы [Текст] / А. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2002. – 368с. – (Мастера психологии). – ISBN 5-94723-364-9 : 43.22.
- Лебедев-Любимов, А. Самореклама. Как стать известным [Текст] / А. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2003. – 192с. : илл. – (Бизнес-психология). – ISBN 5-272-00326-8 : 16.80.
- Матанцев, А. Н. Эффективность рекламы [Текст] / А. Н. Матанцев. – М. : Финпресс, 2002. – 416с. – ISBN 5-8001-0029-2 : 56.40.
- Мокшанцев, Р. И. Психология переговоров [Текст] : Учеб.пособие / Р. И. Мокшанцев. – М.;Новосибирск : Инфра-М,Сибирское соглашение, 2002. – 352с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000851-9(Инфра-М); : 23.16;24.00.
- Мокшанцев, Р. И. Психология рекламы [Текст] : Учеб.пособие / Р. И. Мокшанцев ; Науч.ред.М.В.Удальцова. – М.;Новосибирск : Инфра-М,Сибирское соглашение, 2000. – 230с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000135-2(Инфра-М);5-8479-0014-7(Сибирское соглашение) : 10.80.
- Овчинникова, Н. Н. Рекламное дело [Электронный ресурс] [Текст] : учебное пособие; электронный справочник / Н. Н. Овчинникова ; Овчинникова Н.Н.;. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2007. – 128,00. – Систем. требования: Windows 98/2000/XP; Pentium - II; 256 Мб ОЗУ; 24-х CD-ROM.
- Пазуха, М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 172с. – Бібліогр.:С.128-129. – ISBN 966-364-268-8 : 22.00.
- Пронина, Е. Е. Психологическая экспертиза рекламы [Текст] : Теория и методика психотехнического анализа рекламы / Е. Е. Пронина. – М. : Рип-холдинг, 2000. – 96с. – (Академия рекламы). – ISBN 5-900045-14-5 : 17.40.
- Феофанов, О. А. Реклама: новые технологии в России [Текст] : Учеб.пособие / О. А. Феофанов. – СПб. : Питер, 2000. – 384с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-272-00037-4 : 21.60.
- Феофанов, О. А. Реклама: новые технологии в России [Текст] : Учеб.пособие / О. А. Феофанов. – СПб. : Питер, 2001. – 377с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-272-00037-4 : 27.72.
|