Електронний каталог
банківське обслуговування
Документи:
- Конвейер продаж в банке. Что это такое и что для него необходимо? [Текст] // Карт-бланш. – Київ, 2014. – № 1-2 (121-122). – С. 16-21.
- Александров, А. В. Новые парадигмы обслуживания крупного частного капитала [Текст] / А. В. Александров // Банковское дело. – Москва, 2014. – № 5 (245). – С. 79-82.
- Александров, О. Комітет з приватного банківського обслуговування як підгрунтя формування ринку приват-банкінгу в Україні [Текст] / О. Александров // Вісник національного банку України (з додатком). – Київ, 2010. – № 9 (175). – С. 29-31.
- Васильківській, В. Банківське обслуговування місцевих бюджетів: сім цікавих фактів [Текст] / В. Васильківській // Все про бухгалтерський облiк. – Київ, 2015. – № 62. – С. 22-25.
- Макаренко, Н. В. Выдача наличных денег гражданам [Текст] / Н. В. Макаренко // Бухгалтерия и банки. – 2001. – №5. – С.31-34.
- Мамонтов, А. Банкинг в супермаркете [Текст] / А. Мамонтов // Банковская практика за рубежом. – Київ, 2011. – № 12. – С. 26-34.
- Мамонтов, А. Новые принципы сотрудничества [Текст] / А. Мамонтов // Банковская практика за рубежом. – Київ, 2011. – № 5. – С. 28-33.
- Моисеев, К. Я. Family office ак очередная ступень развития частного банковского обслуживания состоятельных лиц [Текст] / К. Я. Моисеев // Банковские услуги. – Москва, 2014. – № 2. – С. 29-34.
- Муслимова, Э. Е. Ипотечное кредитование - перспективное направление банковского обслуживания населения [Текст] / Э. Е. Муслимова // Банковские услуги. – М., 2004. – №6. – С. 7-14.
- Мухаметзянова, Е. С. Оценка качества банковского обслуживания: выбор методики [Текст] / Е. С. Мухаметзянова // Деньги и кредит. – Москва : Финансы и статистика, 2014. – № 2. – С. 49-53.
- Назаренко, Е. Е. Банковское обслуживание франчайзинга [Текст] / Е. Е. Назаренко // Банковское дело. – 2001. – №6. – С.40-43.
- Паломино, В. Потребители ждут прозрачности и простоты [Текст] / В. Паломино // Карт-бланш. – Київ, 2013. – № 6 (116). – С. 14-16.
- Савченко, Л. Зміна парадигми банківського обслуговування [Текст] / Л. Савченко // Цінні папери України. – Київ, 2015. – № 2. – С. 26.
- Сохацька, О. М. Удосконалення банківського обслуговування в контексті забезпечення фінансової інклюзії [Текст] / О. М. Сохацька, С. В. Кириленко // Фінанси України. – Київ, 2019. – № 6. – С. 118-128.
- Федоськина, Л. А. Особенности применения метода QFD при обслуживании клиентов [Текст] / Л. А. Федоськина, О. А. Новокрещенова // Банковское дело. – Москва, 2011. – № 3 (207). – C. 64-68.
- Филиппов, А. А. Прогнозирование роста сети банкоматов в России [Текст] / А. А. Филиппов // Банковские услуги. – Москва, 2014. – № 4. – С. 22-35.
- Шалига, Т. Індикативні засоби управління операційною ефективність системи дистанційного банківського обслуговування [Текст] / Т. Шалига // Вісник національного банку України. – Київ, 2011. – № 11 (189). – С. 54-58.
- Шалига, Т. Підходи до проектування інфраструктури банківського дистанційного обслуговування [Текст] / Т. Шалига // Вісник національного банку України. – Київ, 2011. – № 7 (185). – С. 60-63.
- Шалига, Т. Управління ризиками в системі дистанційного банківського обслуговування [Текст] / Т. Шалига // Банківська справа. – Київ, 2011. – № 5 (98). – С. 75-85.
- Штейн, О. И. Банковский маркетинг: совершенствование организации обслуживания клиентов [Текст] / О. И. Штейн // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 3 (89). – С. 47-51.
|