Електронний каталог
позиционирование. позиціонування
Документи:
- Айзекс, С. Dynamic HTML [Текст] : Секреты создания интерактивных WEB-страниц / С. Айзекс ; Пер. с англ. – СПб. : BHV, 1998. – 488с. : CD-ROM. – ISBN 1-57231-686-1(англ.);5-7791-0097-7 : 24.00.
- Антонюк, К. І. Маркетингове позиціонування на ринку морозива України [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Антонюк К. І. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНЕУ, 2008. – 20с.
- Благоев, В. Маркетинг в определениях и примерах [Текст] / В. Благоев ; Пер.с болг. – С-Пб : ДваТрИ, 1993. – 377с. – (Научный центр "Корпорации двадцатый трест"). – ISBN 5-87852-008-7 : 780000.00.
- Диксон, Питер Р. Управление маркетингом [Текст] : Учебн.пособие для вузов / Питер Р. Диксон ; Пер.с англ. – М. : Изд-во БИНОМ, 1998. – 560с. : ил. – ISBN 5-7989-0075-4(рус) : 15.60;17.96.
- Зозулев, А. В. Сегментирование рынка [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / А. В. Зозулев. – Х. : Студцентр, 2003. – 230с. : илл.,табл. – Библиогр.:76 названий. – ISBN 966-7530-29-9 : 22.50.
- Промисловий маркетинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. / М. В. Корж, І. П. Фоміченко, Т. С. Чуніхіна, ін. та. – Київ : Компринт, 2023. – 310 с. – бібліогр.: с. 305-309. – ISBN 978-617-8282-76-9 : 200.00.
- Котлер, Ф. Маркетинг.Гостеприимство и туризм [Текст] : Учебник для вузов / Ф. Котлер ; Пер.с англ./Под ред.Р.Б.Ноздревой. – М. : ЮНИТИ, 1998. – 787с. – ISBN 5-238-00018-9(русск.) : 49.20;54.00.
- Котлер, Ф. Маркетинг.Гостеприимство .Туризм [Текст] = Marketing for Hospitality fnd tourism : Учебник для вузов / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Мейкенз ; Пер.с англ. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : ЮНИТИ, 2002. – 1063с. – ISBN 5-238-00378-1(русск.);0-13-080795-8(англ.) : 38.00;145.20.
- Остапенко, А. В. Державна підтримка розвитку автобусобудівної підгалузі України [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Остапенко А. В. ; 08.00.03- економіка та упр. нац. госп-вом. – Харків : НДЦІПР, 2015. – 20 с.
- Райчева, Л. І. Механізм розвитку машинобудівної галузі в умовах виробничо-економічної кризи [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Райчева Л. І. ; 08.00.03- економіка та упр. нац. госп-вом. – Краматорськ : ДДМА, 2017. – 21 с.
- Шанк, Дж. Стратегическое управление затратами.Новые методы увеличения конкурентоспособности [Текст] / Дж. Шанк, В. Говиндараджан ; Пер.с англ. – СПб. : Бизнес Микро, 1999. – 278с. – ISBN 5-93594-001-9 : 40.80.
|