Електронний каталог
культура обслуживания. культура обслуговування
Документи:
- Гарбар, Г. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища [Текст] / Г. Гарбар // Вища освіта України. – Київ, 2011. – № 2 (41). – С. 94-99.
- Миропольский, Я. "Человек-любой - все равно твой гость" [Текст] / Я. Миропольский // Питание и общество. – 2001. – N3. – С.12-13.
- Миропольский, Я. Человек любой : хоть крутой,хоть ехидный,хоть скупой - все равно - твой гость [Текст] / Я. Миропольский // Питание и общество. – 2001. – N2. – С.11-12.
- Михайлова, В. Есть такая профессия - чеки пробивать. Роль кассиров в формировании имиджа магазина [Текст] / В. Михайлова // Food & Drinks. Продукты и напитки. – К., 2005. – №1. – С.76-78.
- Шипота, Г. Є. Деякі аспекти підготовки студентів до бібліографічної в умовах розвитку медіакультури [Текст] / Г. Є. Шипота // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2016. – № 2. – С. 15-19.
|