Електронний каталог
комерційна реклама
Документи:
- Комерційна та соціальна реклама [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч., які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов. "Реклама і зв`язки з громадськістю" спец. "Реклама" / ред. кол.: Є.В. Ромат (відп. ред.), О.М. Мельникович, І.О. Бучацька, О.В. Голік. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 102 с. – 60.00.
- Комерційна та соціальна реклама [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч., які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов. "Реклама і зв`язки з громадськістю" спец. "Реклама" / ред. кол.: Є.В. Ромат (відп. ред.), О.В. Голік. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 87 с. – 60.00.
- Менеджмент і адміністрування [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. і заоч.форм , які здобувають освіт. рівень магістра за напрямом підгот. 030601"Менеджмент"спец.03060101 "Менедж. орг.і адміністрування (спеціалізація "Менеджмен орг.торгівлі"), 03060107 "Логістика", 03060102"Менеджмент інн... / ред.кол.: Л.С.Головко (відп.ред), І.В.Височин, В.Д.Лагутін. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 645 с. – 130.00.
- Основи рекламно-інформаційної діяльності [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів спеціалізації "Менеджмент організацій",спеціалізації "Менеджмент туристичної індустрії" денної та заочної форм навчання / Уклад.:В.Є.Сахаров,А.Ю.Єрьоменко,Н.І.Ведмідь. – К. : КНТЕУ, 2001. – 55с. – 5.84.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : програма / авт. Г.В.Алданькова, Д.С. Файвішенко; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1222/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 11 с. – 21,00.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Г.В.Алданькова, Д.С. Файвішенко; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1223/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 19 с. – 37,00.
- Belch, G. E. Introduction to advertising and promotion management [Текст] / G. E. Belch, M. A. Belch. – Boston : IRWIN, 1990. – 770 p. – ISBN 0-256-07972-2.
- Sutherland, M. Advertising and the mind of the consumer [Текст] / M. Sutherland, A. Sylvester, K. – 2nd ed. – London : Kogan Page, 2000. – 326 p. – (What works, what dotsn't and why).
- Абчук, В. А. Коммерция [Текст] : Учебник / В. А. Абчук. – СПб. : Изд-во Михайлова В.А., 2000. – 475с. – ISBN 5-8016-0210-0 : 42.00;33.30.
- Аржанов, Н. П. История отечественной рекламы :Галерея рекламной классики [Текст] / Н. П. Аржанов, Т. А. Пирогова ; Под ред. Е.В.Ромата. – Х. : Студцентр, 2004. – 300с. – (Библиотека журнала "Маркетинг и реклама"). – ISBN 966-7530-33-7 : 31.20.
- Ванова, А. Маркетинг и реклама:два в одном [Текст] : Учеб.пособие / А. Ванова. – М. : РУДН, 2002. – 87с. – ISBN 5-209-01362-6 : 18.72.
- Капустян, І. В. Інформаційно-аналітичні інструменти формування рекламних стратегій та маркетингових комунікацій фармацевтичних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Капустян І. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Одеса : ОНПУ, 2021. – 24 с.
- Картер, Г. Эффективная реклама [Текст] : Путеводитель для малого бизнеса / Г. Картер ; Общ.ред.Е.М.Пеньковой;Пер.с англ. – Москва : Бизнесс-Информ, 2000. – 244с. – ISBN 5-89563-008-1 : 13.44.
- Картер, Г. Эффективная реклама [Текст] : Путеводитель для малого бизнеса / Г. Картер ; Общ.ред.Е.М.Пеньковой;Пер.с англ. – М. : Маркетинг;МТ-Пресс, 2001. – 244с. – ISBN 5-7856-0223-7 : 13.44.
- Катернюк, А. В. Рекламные технологии. Коммерческая реклама [Текст] : Учеб.пособие / А. В. Катернюк. – Ростов на/Д : Феникс, 2001. – 316с. – ISBN 5-222-01525-4 : 20.40;15.00;19.92.
- Катлип, С. М. Паблик рилейшенз.Теория и практика [Текст] = Effective public relations / С. М. Катлип, А. Х. Сентер, Г. М. Брум. – 8-e изд. – М. : Вильямс, 2000. – 615с. – ISBN 5-8459-0107-3(рус.);0-13-025445-2(англ.) : 42.00.
- Катлип, С. М. Паблик рилейшенз.Теория и практика [Текст] = Effective public relations / С. М. Катлип, А. Х. Сентер, Г. М. Брум. – 8-e изд. – М. : Вильямс, 2001. – 615с. – ISBN 5-8459-0107-3(рус.);0-13-025445-2(англ.) : 42.00;74.88.
- Катлип, С. М. Паблик рилейшенз.Теория и практика [Текст] [Текст] = Effective public relations : учеб. пособие / С. М. Катлип, А. Х. Сентер, Г. М. Брум. – 8-e изд. – Москва : Вильямс, 2008. – 624 с. – ISBN 978-5-8459-1398-2 : 160,00.
- Кондратьев, Р. Г. Коммерческая реклама монополий [Текст] : Капиталистическая реклама- орудие ограбления и обмана потребителей / Р. Г. Кондратьев. – К. : Вища школа, 1975. – 162с. – 0.80.
- Костина, А. В. Эстетика рекламы [Текст] : Учеб.пособие для студентов, обучающихся по специальности 350700-Реклама / А. В. Костина. – М. : Вершина, 2003. – 296с. – (Бухгалтерская панорама). – ISBN 0234-543-9-27 : 36.30.
- Лук'янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / Т. І. Лук'янець. – К. : КНЕУ, 2002. – 272с. – ISBN 966-574-317-1 : 18.60.
- Лук'янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : Навч.посібник / Т. І. Лук'янець. – К. : КНЕУ, 2000. – 378с. – ISBN 966-574-009-1 : 21.00.
- Морган, Н. Реклама в туризме и отдыхе [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов,обучающихся по спец. 350700 "Реклама" и 230500 "Соц.-культ. сервис и туризм" / Н. Морган, А. Причард ; Пер.с англ. – М. : Юнити-Дана, 2004. – 495с. – (Зарубежный учебник). – ISBN 5-238-00647-0;0-7506-5432-5 : 66.32;66.44.
- Овчинникова, Н. Н. Рекламное дело [Электронный ресурс] [Текст] : учебное пособие; электронный справочник / Н. Н. Овчинникова ; Овчинникова Н.Н.;. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2007. – 128,00. – Систем. требования: Windows 98/2000/XP; Pentium - II; 256 Мб ОЗУ; 24-х CD-ROM.
- Панкратов, Ф. Г. Комерційна справа [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна ; Пер.з рос. – 2-ге вид.,випр. – Рівне : Вертекс, 2002. – 350с. – ISBN 966-7147-16-9 : 30.00.
- Панкратов, Ф. Г. Комерційна справа [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих та середніх спеціальних навч.закладів / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна ; Пер.з рос. – Рівне : Вертекс, 2001. – 350с. – ISBN 966-7147-12-6 : 30.00.
- Полукаров, В. Л. Основы рекламы [Текст] : Учебник для студентов вузов,обуч. по специальности 350700"Реклама" / В. Л. Полукаров. – М. : ИТК "Дашков и Ко", 2003. – 236с. – ISBN 5-94798-224-2 : 18.00.
- Саниахметова, Н. А. Законодательство Украины о коммерческой рекламе [Текст] / Н. А. Саниахметова, А. И. Черемнова. – Х. : Одиссей, 1999. – 256с. – (Законы Украины). – ISBN 966-7334-55-4 : 9.50.
- Саніахметова, Н. О. Підприємницьке право:Суб'єкти підприємництва.Кредитування.Оренда.Лізинг.Зовнішньоекономічна діяльність.Інвестиції.Антимонопольне законодавство.Захист від недобросовісної конкуренції.Реклама [Текст] : Навч.посібник для студентів юридичних спеціальностей вищих навч.закладів / Н. О. Саніахметова. – 2-ге вид. – К. : А.С.К., 2003. – 700с. – (Економіка.Фінанси.Право). – ISBN 966-539-417-7 : 27.00.
|