Електронний каталог
зовнішній ринок
Документи:
- Економічний розвиток України [Текст] // Бюлетень національного банку України. – Київ, 2011. – № 2 (215). – С. 10-21.
- Зовнішній ринок товарів агропромислового сектора. Статистика і ціни [Текст] // Діловий вісник. – Київ, 2014. – № 1 (236). – С. 22-25.
- Итоги работы промышленности Украины за январь-апрель 2002 года [Текст] // Фондовый рынок. – К., 2002. – №19. – С.16-17.
- Координируя внешнеэкономическую деятельность региона [Текст] // Діловий вісник. – К., 2003. – №9. – С.12.
- Страны Балтии [Текст] // Обзор украинского рынка. – К., 2006. – № 3. – С. 22-23.
- Liargovas, P. G. Motives and marketing strategies of Greek companies exporting to South-East European markets [Text] [Текст] / P. G. Liargovas, K. S. Skandalis // South-Eastern Europe Journal of Economics (SEEJE). – Thessaloniki : University of Macedonia Press, 2008. – Vol. 6, № 2. – P. 227-244.
- Ануфриєва, К. В. Транспарентність у системі критеріїв залучення банками України зовнішніх фінансових ресурсів [Текст] / К. В. Ануфриєва // Економіка і прогнозування. – Київ, 2010. – № 3. – С. 27-37.
- Блинов, А. Инновационно-технологическое развитие экономики России: современные задачи [Текст] / А. Блинов // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2011. – № 1. – С. 20-26.
- Бубенко, С. П. Організаційно-економічний механізм експортної діяльності підприємства [Текст] / С. П. Бубенко // Фінанси України. – К., 2002. – №10. – С.75-80.
- Власюк, В. С. Прогнозування ємкості зовнішніх ринків продукції чорної металургії [Текст] / В. С. Власюк // Економіка і прогнозування. – 2002. – №3. – С.117-125.
- Ворона, И. Спрос растет! Анализ украинского рынка [Текст] / И. Ворона // Брутто. – К., 2006. – № 3. – С. 17-21.
- Голіней, С. І. Основні чинники формування конкурентних позицій регіону в ринкових умовах (на прикладі Івано-Франківської області) [Текст] / С. І. Голіней, Н. І. Запухляк // Український географічний журнал. – К., 2005. – № 4. – С. 56-60.
- Горьовий, В. П. Зовнішньоторговельна діяльність АПК України [Текст] / В. П. Горьовий // Вісник аграрної науки. – К., 2002. – №10. – С.65-69.
- Задворний, А. Концептуальні підходи до формування маркетингової програми розвитку цукробурякового підкомплексу України [Текст] / А. Задворний // Економіка України. – 2001. – №12. – С. 62-70.
- Засульський, М. В. Роль торгово-промышленных палат в продвижении украинских экспортеров на внешние рынки [Текст] / М. В. Засульський // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2010. – № 11-12. – С. 42-45.
- Кваша, С. М. Густота торгівлі в аналізі зовнішніх ринків [Текст] / С. М. Кваша, О. О. Рябченко, О. В. Жемойда // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 6 (156). – С. 42-50.
- Король, А. М. Розвиток ринку молочної продукції та перешкоди освоєння його зовнішнього сектору [Текст] / А. М. Король, І. В. Тюха // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2016. – № 1. – С. 80-84.
- Коюда, П. М. Щодо формування конкурентної стратегії ЗЕД державних підприємств ВПК України [Текст] / П. М. Коюда, А. В. Ковалевська // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2002. – №2(48). – С.60-65.
- Кучеренко, Т. М. Ринок м`яса кіз та овець. Поточна кон`юнктура на украинському та на зовнішніх ринках [Текст] / Т. М. Кучеренко // Мясной бизнес. – Київ, 2009. – № 9. – С. 84-87.
- Марченко, В. М. Порівняльний аналіз бар'єрів зовнішніх ринків [Текст] / В. М. Марченко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 11. – С. 75-81.
- Можевенко, Т. Ю. Стратегічне управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств [Текст] / Т. Ю. Можевенко, В. І. Бережна // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2018. – № 2. – С. 31-40.
- Пластун, О. Производство и потребление. Обзор внешнего и внутреннего рынка тропических масел (пальмовое, пальмоядровое и какосовое) [Текст] / О. Пластун // Брутто. – К., 2004. – №2. – С.19-27.
- Романова, З. Латинская Америка в поисках безопасной экономики [Текст] / З. Романова // Мировая экономика и международные отношения. – М., 2003. – №11. – С.91-101.
- Рубан, Г. Балтийский евроопыт. Брать или не брать [Текст] / Г. Рубан // Обзор украинского рынка. – К., 2006. – № 3. – С.19-20.
- Рябчик, А. В. Формування ефективних систем розподілу продукції вітчизняних молокопереробних підприємств на зовнішніх ринках [Текст] / А. В. Рябчик // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2009. – № 2. – С. 172-176.
- Семенов, В. Л. Имидж предприятий - имидж России [Текст] / В. Л. Семенов // Латинская Америка. – М., 2006. – № 12. – С. 15-23.
- Скібіцька, Л. І. Аспекти виходу авіабудівних підприємств на зовнішній ринок в умовах кризи [Текст] / Л. І. Скібіцька // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2014. – № 3 (71). – С. 54-59.
- Скударь, Г. Шляхи виходу підприємств машинобудівного комплексу на зовнішній ринок за рахунок підвищення інноваційної активності та розширення діапазону інвестиційної діяльності [Текст] / Г. Скударь, В. Панков // Економіст. – 2001. – №12. – С.40-50.
- Чичельницкий, Ю. Внешний рынок рыбных товаров в России и стратегия маркетинга [Текст] / Ю. Чичельницкий // Рыбное хозяйство. – 2000. – №5. – С.14-15.
- Чухломин, В. Д. О стратегии выхода образовательного учреждения на внешний рынок [Текст] / В. Д. Чухломин // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2004. – №4. – С.32-36.
- Шубравская, Е. Украина на внешних агропродовольственных рынках [Текст] / Е. Шубравская // Экономика Украины. – 1996, 1996. – №10. – С.73-80.
- Юдин, М. Аналіз конкурентних позицій підприємства на зовнішніх ринках [Текст] / М. Юдин, О. Ворожейкін // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 109-118.
|