Електронний каталог
розвиток особистості
Документи:
- Ариарский, Н. А. Прикладная культурология на службе развития личности [Текст] / Н. А. Ариарский, Г. П. Бутиков // Педагогика. – 2001. – №8. – С.9-16.
- Артюхина, А. Проектирование и создание образовательной среды для профессионально-личностного развития студентов [Текст] / А. Артюхина // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – М., 2006. – №9. – С. 15-21.
- Астахова, В. И. Студент XXI века: его сущностные черты и характерные особенности [Текст] / В. И. Астахова // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2010. – № 8. – С. 60-63.
- Бабіна, С. Маска та самоідентичність особистості [Текст] / С. Бабіна // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2018. – № 1. – C. 109-118.
- Бессонова, Т. П. Особенности развития ребенка в неблагополучной семье [Текст] / Т. П. Бессонова // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №1. – С.39-42.
- Бех, І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2011. – № 3 (72). – С. 5-16.
- Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості [Текст] / Н. Богданова // Вища освіта України. – Київ, 2011. – № 2 (41). – С. 80-87.
- Богданова, Н. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі [Текст] / Н. Богданова // Вища освіта України. – Київ, 2011. – № 3 (42). – С. 90-93.
- Брунер, Дж. Торжество разнообразия: Пиаже и Выготский [Текст] / Дж. Брунер // Вопросы психологии. – 2001. – №4. – С.3-13.
- Винославська, О. Вплив ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості [Текст] / О. Винославська // Вища школа. – Київ, 2015. – № 2-3. – С. 87-98.
- Гридковець, Л. М. Особистісні кризи професіональної реалізації особистості [Текст] / Л. М. Гридковець // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 2. – С. 12-13.
- Гуревич, П. Личностный рост как проблема молодежи [Текст] / П. Гуревич // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – М., 2008. – № 2. – С. 30-37.
- Давидов, П. Г. Безперервна освіта - вимоги часу чи нова філософія освітньої діяльності [Текст] / П. Г. Давидов // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 2 (46). – С. 170-175. – (Гуманітарні науки).
- Девтеров, І. Етичні проблеми кіберпростору [Текст] / І. Девтеров // Вища освіта України. – Київ, 2011. – № 2 (41). – С. 27-32.
- Дмитрієва, С. М. Психологічні детермінанти підліткової тривожності [Текст] / С. М. Дмитрієва, О. Л. Мачушник // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 3 (37). – С. 13-18.
- Добрянський, І. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу [Текст] / І. Добрянський, І. Кузнецова // Вища школа. – Київ, 2012. – № 3. – С. 51-58.
- Железовская, Г. И. Творческое саморазвитие личности в контексте личностно ориентированной парадигмы образования [Текст] / Г. И. Железовская, Е. Н. Гудкова, Н. В. Абрамова // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2014. – № 3. – С. 40-44.
- Жорнова, О. Формування студента як суб`єкта соціокультурної діяльності [Текст] / О. Жорнова // Вища освіта України. – К., 2007. – №2. – С. 90-93.
- Зінченко, Г. П. Психологічні особливості розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку [Текст] / Г. П. Зінченко // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 1 (178). – C. 68-71.
- Иванова, Е. А. Семья наркомана. Типы семей с повышенным риском формирования наркозависимой личности [Текст] / Е. А. Иванова, С. А. Фролов // Вестник Московского университета. Сер.18. Социология и политология. – М., 2002. – №1. – С.98-108.
- Кабусь, Н. Система поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України [Текст] / Н. Кабусь // Вища школа. – Київ, 2015. – № 4-5. – С. 51-59.
- Карпинский, К. В. Конфликт ценностей как предпосылка смысложизненного кризиса в развитии личности [Текст] / К. В. Карпинский // Вопросы психологии. – Москва, 2013. – № 1. – С. 78-99.
- Карпюк, Ю. Взаємозв'язок цінносно-орієнтаційної і мотиваційної сфери особистості [Текст] / Ю. Карпюк // Психологія і суспільство. – Тернопіль : Західноукраїнський Національний університет, 2021. – № 2. – С. 169-176.
- Клименко, В. Механізм творчості: руйнування і відродження функцій [Текст] / В. Клименко // Психологія і суспільство. – 2001. – № 2. – С.134-154.
- Коссов, Б. и др. Гуманитарные дисциплины и становление личности [Текст] / Б. и др. Коссов // Высшее образование в России. – 1997. – № 4. – С.60-68.
- Кремінський, Б. Г. Обдарованість та проблема розвитку здібностей особистості [Текст] / Б. Г. Кремінський // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2004. – №12. – С.74-80.
- Кульчицкая, Е. И. Одаренность как психологическая проблема [Текст] / Е. И. Кульчицкая // Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – №8. – C.14-15.
- Левченко, В. В. Особистісний потенціал як умови професійного розвитку дорослої людини [Текст] / В. В. Левченко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 3 (37). – С. 24-27.
- Линовицька, Л. Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості [Текст] / Л. Линовицька // Вища освіта України. – Київ, 2011. – № 2 (41). – С. 20-26.
- Липский, Б. И. О преподавании философии в школе [Текст] / Б. И. Липский, Е. М. Сергейчик // Философские науки. – Москва : Гуманитарий, 2013. – № 5. – С. 143-151.
- Моргун, В. Ф. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текст] / В. Ф. Моргун // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2006. – № 1. – С. 1-5.
- Ничкало, Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень [Текст] / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2015. – № 1 (86). – С. 5-14.
- Носенко, Е. Емоційний інтелект як соціально значуща інтегральна властивість особистості [Текст] / Е. Носенко // Психологія і суспільство. – К., 2004. – №4. – С.95-109.
- Носков, В. И. Технология формирования творческой самостоятельности личности студента [Текст] / В. И. Носков // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2009. – № 9. – С. 8-18.
- Пастернак, Н. А. Внутренний план действия как показатель общего развития личности [Текст] / Н. А. Пастернак // Вопросы психологии. – 2001. – N1. – С.82-91.
- Передера, О. Деякі з соціально-психологічних передумов формування ідентичності студента в сучасному ВНЗ [Текст] / О. Передера // Вища освіта в Україні. – К., 2008. – № 3. – С. 84-87.
- Петровська, О. В. Взаємодія характеристик особистісного "Я" і статусів професійної ідентичності [Текст] / О. В. Петровська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 3 (37). – С. 33-37.
- Петросян, А. Успех - это успеть прожить свою жизнь интересно [Текст] / А. Петросян // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2012. – № 11 (131). – С. 50-56.
- Поліщук, В. Розвивальне навчання у вищій школі: вихідні пізнавальні принципи [Текст] / В. Поліщук // Вища школа. – Київ, 2018. – № 4. – С. 58-69.
- Попов, А. И. Преподаватель вуза как организатор творческого саморазвития студента [Текст] / А. И. Попов // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 9. – С. 48-50.
- Радул, В. Соціалізація й розвиток особистості [Текст] / В. Радул // Шлях освіти. – К., 2006. – №2. – С. 7-12.
- Російчук, Т. Феноменологічне розуміння суб'єктивності та його значення для психології [Текст] / Т. Російчук // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2017. – № 2. – С. 93-103.
- Седин, В. И. Адаптация студента к обучению в вузе: психологические аспекты [Текст] / В. И. Седин, Е. В. Леонова // Высшее образование в России. – Москва, 2009. – № 7. – С. 83-88.
- Сенашенко, В. С. Социально-воспитательная среда вуза как основа воспитания и социализации студенчества [Текст] / В. С. Сенашенко, Е. А. Конькова, М. Н. Комбарова // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 6. – С. 103-113.
- Сердюк, О. Особисто орієнтоване навчання. Вища школа. Концептуальна модель [Текст] / О. Сердюк // Освіта. – К., 2003. – №14-15. – С.7.
- Сокольский, М. Сам себе лидер: Самолидерство как способ повышения личной эффективности [Текст] / М. Сокольский // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2010. – № 3. – С. 28-33.
- Сокольский, М. Созвездие талантов. Как развивать перспективных сотрудников [Текст] / М. Сокольский // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2012. – № 8-9. – С. 74-79.
- Степанова, М. А. Проблема обучения и развития в трудах Л.С.Выготского и П.Я.Гальперина [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии. – 2001. – №4. – С.106-114.
- Титаренко, Т. Життєві домагання особистості: феноменологічний та структурно-функціональний підходи [Текст] / Т. Титаренко // Психологія і суспільство. – К., 2004. – №4. – С128-145.
- Ткаченко, Л. І. Г.С.Сковорода про особистість і розвиток особистості: педагогічний підхід [Текст] / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2010. – № 4 (69). – С. 31-39.
1
2
|