Електронний каталог
ризик в маркетинзі
Документи:
- Ризики в маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. О.І. Лабурцева; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 75 с. – Бібліогр.: с. 71-75. – 43.00.
- Баззел, Р. Д. Информация и риск в маркетинге [Текст] / Р. Д. Баззел, Ф. КоксД, Р. В. Браун ; Пер. с англ. под ред. М.Р. Ефимовой. – М. : Финстатинформ, 1993. – 96с. : ил. – ISBN 5-7166-0021-2 : 18000.00;2,00.
- Данько, Т. П. Управление маркетингом [Текст] : Учебник / Т. П. Данько. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 334с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000482-3 : 34.80;43.20;45.60.
- Лабурцева, О. І. Ризики в маркетингу [Текст] [Текст] : підручник / О. І. Лабурцева. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 476 с. – Бібліогр.: с. 447-463. – ISBN 978-966-629-967-6 : 200.00.
- Машина, Н. І. Економічний ризик і методи його вимірювання [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Н. І. Машина. – К. : ЦНЛ, 2003. – 188с. – ISBN 966-8253-36-6 : 19.00.
|