Електронний каталог
освітні послуги
Документи:
- Образование для института. Схемы анализа маркетинговой стратегии в образовательном учреждении [Текст] // Маркетолог. – Москва, 2011. – № 5 (139). – С. 18-24.
- Matviiv, M. Forming the international market of knowledge's production in Ukraine [Text] [Текст] / M. Matviiv // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2009. – № 2. – P. 209-221.
- Александров, В. Освітня послуга [Текст] / В. Александров // Економіка України. – К. : Преса України, 2006. – № 8. – С. 53-60.
- Алтунина, В. В. Рыночные отношения в образовательной деятельности [Текст] / В. В. Алтунина // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2011. – № 7. – С. 48-50.
- Бак, М. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти [Текст] / М. Бак // Вища освіта в Україні. – Київ, 2014. – № 4 (55). – С. 77-84.
- Баласаев, Е. В. Методология управленческого учета в образовании как ключ к повышению эффективности образовательных услуг [Текст] / Е. В. Баласаев // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2012. – № 6. – С. 67-71.
- Балыхин, Г. Привлечение внебюджетных средств образовательными учреждениями (факторы и методы планирования) [Текст] / Г. Балыхин // Российский экономический журнал. – М., 2003. – №2. – С.74-83.
- Белый, Е. М. Ценообразование на образовательные услуги в государственных вузах [Текст] / Е. М. Белый, И. Б. Романова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №3. – С.63-72.
- Билибин, Д. Основные формы и методы маркетинга образовательных услуг зарубежных стран [Текст] / Д. Билибин // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – М., 2008. – № 3. – С. 8-13.
- Бондарева, Н. А. Бизнес-процесс в конкурентном окружении рынка образовательных услуг [Текст] / Н. А. Бондарева // Современная конкуренция. – Москва, 2012. – № 5 (35). – С. 89-94.
- Братко, О.. Булавська Г. Сегментація ринку освітніх послуг [Текст] / О.. Булавська Г. Братко // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2002. – №5. – С.55-58.
- Брітченко, І. Г. Вузы Украины на отечественном образовательном рынке МВА [Текст] / І. Г. Брітченко, Є. Є. Євіч, А. О. Князевич // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2014. – № 2. – С. 7-11.
- Бровко, О. Н. Особливості кредитування освітянських послуг в умовах ринкової економіки України [Текст] / О. Н. Бровко // Актуальні проблеми економіки. – К., 2003. – № 5(23). – С.23-29.
- Бузько, І. Розвиток ринку освітніх послуг в Україні в умовах глобалізації [Текст] / І. Бузько // Економіст. – К., 2007. – № 8. – С. 28-33.
- Буцан, Г. П. Щодо підвищення якості та збільшення обсягу освітніх послуг для іноземних студентів [Текст] / Г. П. Буцан, А. М. Самойленко // Вісник Національної Академії Наук України. – Київ, 2014. – № 4. – С. 40-47.
- Вітренко, Ю. М. Вартість і ціни освітніх послуг [Текст] / Ю. М. Вітренко // Фінанси України. – Київ, 2017. – № 1. – С. 10-25.
- Вітренко, Ю. М. Освіта як апослуга: економічний аспект [Текст] / Ю. М. Вітренко // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2015. – № 4. – С. 50-53.
- Воронкова, А. Е. Концептуальні основи побудови моделі менеджменту якості надання освітніх послуг [Текст] / А. Е. Воронкова, Н. Є. Гриньова // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 2(68). – С. 39-47.
- Воронько, О. Маркетинг на ринку освітніх послуг: поняття та сутність освітньої послуги [Текст] / О. Воронько // Вища школа. – К., 2006. – №5-6. – С. 84-88.
- Гайдукова, Г. Н. Социологический мониторинг удовлетворенности потребителей качеством образовательных услуг [Текст] / Г. Н. Гайдукова // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 11. – С. 105-111.
- Гальків, Л. І. Факторний аналіз вартості освітніх послуг ВНЗ у контексті розвитку людського капіталу [Текст] / Л. І. Гальків, О. С. Гринькевич // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 1. – С. 371-377.
- Гаращук, О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки [Текст] / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль // Вища освіта України. – Київ, 2013. – № 2 (49). – С. 102-108.
- Голышев, И. Г. Образовательная услуга как потребительская ценность [Текст] / И. Г. Голышев // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2010. – № 5 (74). – С. 31-34.
- Горячева, Е. Ю. Ценообразование и коммуникационная политика на рынке образовательных услуг [Текст] / Е. Ю. Горячева // Академічний огляд. – 2001. – №1. – С.37-41.
- Гребнев, Л. В. Рынок, услуги и образование: между экономикой и правом [Текст] / Л. В. Гребнев // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 5. – С 40-49.
- Григорук, В. Державний та комерційний вплив на реформування університетів: западноєвропейський досвід [Текст] / В. Григорук, Р. Пилипенко // Вища школа. – Київ, 2011. – № 10. – С.32-36.
- Гюльалиев, М. Оценка потенциала высших учебных заведений Азербайджана в экспорте образовательных услуг [Текст] / М. Гюльалиев, Э. Манафова // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2014. – № 2. – С. 82-86.
- Данніков, О. Підвищення конкурентоспроможності ВНЗ у контексті надання якісних освітніх послуг [Текст] / О. Данніков, І. Баша // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2011. – № 1-2. – С. 49-56.
- Деревянко, Б. Визначення критеріїв класифікації навчальних закладів [Текст] / Б. Деревянко // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2012. – № 2 (194). – С. 23-26.
- Дніпров, О. Концептуальні засади розвитку освіти України [Текст] / О. Дніпров // Вища школа. – Київ, 2014. – № 7 (120). – С. 7-12.
- Драгомирова, І. Інституції діяльності операторів ринку освітніх послуг [Текст] / І. Драгомирова // Економіст. – К., 2008. – № 1. – С. 48-50.
- Євтушевський, В. Маркетинг освітніх послуг у системі вищої освіти України [Текст] / В. Євтушевський, Н. Бутенко // Вища освіта України. – К., 2004. – №3. – С.49-55.
- Жарська, І. О. Сучасний стан і тенденції розвитку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінки [Текст] / І. О. Жарська, В. М. Неткова // Статистика України. – Київ, 2014. – № 2 (65). – С. 45-51.
- Загородній, С. Окремі аспекти визначення та співвідношення освітніх послуг і послуг з професійної підготовки особи [Текст] / С. Загородній // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2010. – № 6 (174). – С. 3-7.
- Зінченко, А. А. Взаємодія в межах науково-освітнього комплексу як основа збільшення попиту абітурієнтів на освітні послуги [Текст] / А. А. Зінченко, О. Г. Тягушева // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – №6. – С. 140-146.
- Игнатова, И. Б. Инновационно ориентированное развитие вуза искусств и культуры - фактор достижения устойчивости на рынке образовательных услуг БГИИК сегодня [Текст] / И. Б. Игнатова, И. А. Гричаникова // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 5. – С. 4-8.
- Измайлова, М. Потребители образовательных услуг: модели поведения [Текст] / М. Измайлова // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2009. – № 2. – С. 107-117.
- Капелюк, З. Потребительский мониторинг удовлетворенности качеством образовательных услуг в вузе [Текст] / З. Капелюк, С. Донецкая, Л. Струминская // Стандарты и качество. – М., 2006. – №1. – С. 62-67.
- Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії [Текст] / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2014. – № 2 (83). – С. 91-98.
- Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України [Текст] / О. В. Карпенко, В. В. Вербова // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2013. – № 2 (79). – С. 87-94.
- Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі [Текст] / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2013. – № 1 (78). – С. 92-96.
- Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом [Текст] / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2014. – № 4 (85). – С. 88-100.
- Карпенко, О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США [Текст] / О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2015. – № 1 (86). – С. 79-87.
- Кашуба, О. М. Дистанційні освітні послуги в системі безперервної освіти та оцінка їх економічної ефективності [Текст] / О. М. Кашуба // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 12. – С. 50-56.
- Кирилина, Ю. Сегментация рынка образовательных услуг [Текст] / Ю. Кирилина // Высшее образование в России. – 2001. – №3. – С.30-32.
- Кириллина, Ю. Маркетинг образовательных услуг [Текст] / Ю. Кириллина // Высшее образование в России. – 2000. – №5. – С.26-29.
- Ковальчук, Е. А. Резерви ринку навчальних послуг у фінансово-банківській сфері [Текст] / Е. А. Ковальчук // Фінанси України. – К., 2003. – №11. – С.119-125.
- Козарезенко, Л. Інституціональні основи розвитку сфери освітніх послуг в Україні [Текст] / Л. Козарезенко // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2009. – № 8. – С. 69-73.
- Колесников, А. К. Моделирование удовлетворенности потребителей образовательными услугами высшей школы [Текст] / А. К. Колесников, И. П. Лебедева // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 12. – С. 37-45.
- Колесникова, И. А. Открытое образование: перспективы, вызовы, риски [Текст] / И. А. Колесникова // Высшее образование в России. – Москва, 2009. – № 7. – С. 12-23.
1
2
3
|