Електронний каталог
практическая психология. практична психологія
Документи:
- Методологія і методи практичної психології [Текст] // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №6. – С.58-62. – Закінчення. Початок у №2-4, 2002.
- Багалова, М. В. Смысловые ориентиры профессионального мышления практического психолога: интелектуальная организация проблемного поля клиента и выбор средств решения консультативных задач [Текст] / М. В. Багалова // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 10 (187). – С. 5-11.
- Бадалова, М. В. Развитие метафоричности в рамках тренинга интеллектуальных навыков консультирования [Текст] / М. В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2004. – №1. – С.1-10.
- Бадалова, М. В. Рефлексивный потенциал профессионального интеллекта психолога [Текст] / М. В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2010. – № 9 (138). – С. 1-5.
- Баер, У. Применение проективных техник при коррекции межличностных отношений [Текст] / У. Баер // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 10 (187). – С. 32-40.
- Баер, Удо Применение рисуночных и вербальных техник в терапевтическом процессе [Текст] / Удо Баер // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 9. – С. 28-41.
- Букалов, А. В. Методы практической соционики в эффективном менеджменте и кадровом консалтинге [Текст] / А. В. Букалов, О. Б. Карпенко // Менеджмент и кадры: психология, управление, соционика и социология. – Київ, 2018. – № 9-10. – С. 20-29. – (Продолжение. Начало в №№7-12 / 2016, 1-12 / 2017 и 1-10 / 2018).
- Васильева, Н. "Бегущий человек" [Текст] / Н. Васильева // Управление компанией (У). – К., 2003. – №6(102). – С.60-62.
- Винославська, О. В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії [Текст] / О. В. Винославська // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2004. – №3. – С.1-4.
- Горбунова, В. В. Контракт у практичній психології [Текст] / В. В. Горбунова // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2005. – №2. – С.1-5.
- Губенко, О. В. Внутрішня свобода як умова активізації творчого потенціалу особистості [Текст] / О. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2003. – №10. – С.1-4.
- Гуткина, Н. И. Инструментальный метод в детской практической психологии [Текст] / Н. И. Гуткина // Вопросы психологии. – М., 2003. – №1. – С.17-26.
- Джонсон, Д. В. Тренінг саморозкриття [Текст] / Д. В. Джонсон // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2003. – №7. – С.52-64.
- Дзюбко, Л. В. Особливості діагностики мотиваційної сфери (дошкільнята і молодші школярі) [Текст] / Л. В. Дзюбко, Г. ГриценокЛ // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 2 (179). – С. 38-48.
- Забаровська, С. М. Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів [Текст] / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2013. – № 9 (174). – С. 47-59.
- Завалкевич, Л. Е. Развитие психологической гибкости как фактор эффективности менеджерской деятельности [Текст] / Л. Е. Завалкевич // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2004. – №1. – С.15-29.
- Зажирко, М. П. До проблеми "акме"в контекстi практичноi психологii [Текст] / М. П. Зажирко // Практична психологiя та соцiальна робота. – 1998, 1998. – N5. – С.47-48.
- Зазимко, О. В. Методика діагностика технічних креативних здібностей [Текст] / О. В. Зазимко // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2010. – № 1 (130). – С. 1-7.
- Заика, Е. В. Психологические вопросы организации самостоятельной работы студентов в вузе [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №5. – С.13-19.
- Заика, Е. В. Психологические вопросы организации самостоятельной работы студентов в вузе [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №6. – С.21-32.
- Карсканова, С. В. Опитувальник "шкали психологічного благополуччя" К Ріфф: процес та результати адаптації [Текст] / С. В. Карсканова // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2011. – № 1 (142). – C. 1-10.
- Кашпур, Ю. М. Техніки психологічного консультування [Текст] / Ю. М. Кашпур // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 9. – C. 58-61.
- Кісарчук, З. Г. Методологія і методи практичної психології [Текст] / З. Г. Кісарчук // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №2. – С.53-57.
- Кісарчук, З. Г. Методологія і методи практичної психології [Текст] / З. Г. Кісарчук // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №3. – С.29-34. – Продовження. Початок 2002,№2.
- Кісарчук, З. Г. Методологія і методи практичної психології [Текст] / З. Г. Кісарчук // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №4. – С.61-64. – Продовження. Початок 2002, №2,3.
- Климчук, В. О. Методика дослідження внутрішньої мотивації [Текст] / В. О. Климчук, В. В. Горбунова // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2011. – № 2 (143). – C. 11-16.
- Коломінський, Н. Л. Методологічні засади професійної підготовки практичного психолога [Текст] / Н. Л. Коломінський // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2003. – №4. – С.12-13.
- Крупенко, О. В. Соціально-психологічний тренинг розвитку професійно значимих якостей фермера як новація у професійній підготовці фахівців [Текст] / О. В. Крупенко // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 7 (184). – С. 48-53.
- Лановенко, Ю. І. Система інтерпретації в тренінговій роботі [Текст] / Ю. І. Лановенко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 3 (37). – С. 91-97.
- Лелюх, В. М. Iнженери дитячих душ,або про що свiдчить чотирiчний досвiд роботи пирятинського регiонального науково-методичного центру практичноi психологii [Текст] / В. М. Лелюх // Практична психологiя та соцiальна робота. – 1998, 1998. – N3. – С.32-35.
- Липка, А. Психологічні поради та рекомендації щодо активізації професійної відповідальності психологів [Текст] / А. Липка // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2019. – № 2. – С. 139-146.
- Мирошниченко, О. В. Кейс-метод как основа обучения и обновления образования [Текст] / О. В. Мирошниченко // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2009. – № 12 (129). – С. 22-29.
- Мороз, Л. І. Теоретичне та практичне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямовання [Текст] / Л. І. Мороз // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2006. – № 3. – С. 7-11.
- Надвинична, Т. Моделі і схеми профілактичної роботи психологічноі служби університету [Текст] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2016. – № 1. – С. 114-133.
- Наумчик, Н. В. Проблемы и перспективы развития психологической компетентности студентов технического вуза [Текст] / Н. В. Наумчик // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2010. – № 2 (131). – C. 73-74.
- Наумчук, Н. В. К вопросу о личностных предпосылках непрофессионализма в практической психологии [Текст] / Н. В. Наумчук // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №1. – С.57-58.
- Нехорошева, И. В. Диагностика предрасположенности молодежи к девиантному поведению [Текст] / И. В. Нехорошева, В. Н. Зубов // Вопросы психологии. – Москва, 2009. – № 5. – С. 28-39.
- Орлов, А. Б. А.Н. Леонтьев - Л.С. Выготский: очерк развития схизиса [Текст] / А. Б. Орлов // Вопросы психологии. – М., 2003. – №2. – С.70-85.
- Орлов, А. Б. Психологическое консультирование и психотерапия: триалогический подход [Текст] / А. Б. Орлов // Вопросы психологии. – М., 2002. – №3. – С.3-19.
- Панюк, В. Професійне становлення практичних психологів досвід і перспективи [Текст] / В. Панюк // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2013. – № 3 (53). – С. 135-141.
- Пахальян, В. Э. Практическая психология образования в России: без парадоксов [Текст] / В. Э. Пахальян // Вопросы психологии. – М., 2005. – №5. – С.75-83.
- Пахальян, В. Э. Психопрофилактика в образовании [Текст] / В. Э. Пахальян // Вопросы психологии. – М., 2002. – №1. – С.38-44.
- Пеньковська, Н. Типологічна варіативність індивідуальних стилів діяльності практичних психологів [Текст] / Н. Пеньковська // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2015. – № 2. – С. 117-128.
- Петровская, И. Б. Активизация интеллектуального и творческого потенциала [Текст] / И. Б. Петровская // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2012. – № 10 (163). – С. 1-9.
- Підліпна, Л. В. Інноваційні технології в роботі практичного психолога [Текст] / Л. В. Підліпна // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2013. – № 5 (170). – С. 56-59.
- Попова, М. І. Психологічні особливості сучасних поглядів на класифікацію когнітивних стилів [Текст] / М. І. Попова // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 1 (178). – С. 55-58.
- Сняданко, І. І. Діагностика рівня навчальної самоефективності студентів [Текст] / І. І. Сняданко // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 1 (178). – С. 45-51.
- Степанова, М. А. О критериях профессионализма школьного психолога [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии. – М., 2002. – №1. – С.88-94.
- Степанова, М. А. От Л.С. Выготского к П.Я. Гальперину: психотехнический подход в психологии образования [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии. – Москва, 2010. – № 4. – С. 14-27.
- Степанова, М. А. Практическая психология образования: противоречия, парадоксы, перспективы [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии. – М., 2004. – №4. – С.91-101.
1
2
|