Електронний каталог
информационные технологии обучения. інформаційні технології навчання
Документи:
- Комп`ютерно-інформаційні і комунікаційні технології у навчальному процесі середньої та вищої школи : Міжнародна науково-практична конференція [Текст] // Освіта. – 2003. – №34. – С.1-7.
- Education Intelligence software as a tool of increasing the effectiveness of creative learning [Text] [Текст] = Програмний інструментарій Education Intelligence як засіб підвищення ефективності креативного навчання / . Hryshachov V. V, D. Zamyatin, O. Kebkalo, A. Mykhailiuk // International journal of computing. – Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2011. – Vol. 10, № 2. – P. 114-132.
- Аленичева, Е.и др. Компьютеризация и дидактика:поле взаимодействия [Текст] / Е.и др. Аленичева // Высшее образование в России. – 1999. – С.83-88.
- Анацкая, А. Г. Роль информационных технологий в профессиональной деятельности будущих менеджеров [Текст] / А. Г. Анацкая, З. В. Семенова // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2010. – № 1 (70). – С. 58-62.
- Анохова, Е. В. Использование информационных технологий в системе реализации программ дополнительного профессионального образования аудиторов [Текст] / Е. В. Анохова // Аудит. – Москва, 2012. – № 8. – С. 8-13.
- Афанасьев, М. Інформаційні технології в навчальному процесі [Текст] / М. Афанасьев, Я. Ромашова // Вища школа. – Київ, 2010. – № 10. – С. 49-62.
- Бак, М. Неперервність інформаційного супроводу освіти [Текст] / М. Бак // Вища освіта в Україні. – Київ, 2014. – № 3 (54). – С. 50-57.
- Банщиков, П. Апробація методики формалізованої оцінки компетентностей студентів на прикладі студентів 4 курсу спеціальності "Економіка підприємства" із застосуванням бізнес-симуляції Vial+ [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2017. – № 10-11. – C. 36-43.
- Васильева, Е. В. Концепция рамки квалификации в сфере информационных технологий [Текст] / Е. В. Васильева // Вестник Финансового университета (экономика, финансы, право). – Москва, 2014. – № 3 (81). – С. 36-40.
- Васильченко, С. Х. Условия персонализированного обучения на основе средств информационно-коммуникационных технологий [Текст] / С. Х. Васильченко // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2011. – № 1 (76). – С. 13-15.
- Гарбарчук, В. І. Інформатизація навчання: методологічні, теоретичні та економічні проблеми [Текст] / В. І. Гарбарчук // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №6(72). – С. 148-155.
- Голубенко, О. Методологічні підходи та досвід організації регіонального університету (мультиуніверситет) [Текст] / О. Голубенко // Вища освіта України. – К., 2003. – №4. – С.44-49.
- Гордієнко, В. Використання електронного учбово-методичного комплексу з метою організації активної пізнавальної діяльності студентів [Текст] / В. Гордієнко // Економіст. – К., 2006. – № 4. – С. 55-58.
- Замаруєва, І. В. Метод кількісного оцінювання відповідей у системах тестування знань відкритого типу [Текст] / І. В. Замаруєва, Л. М. Бадьоріна // Системні дослідження та інформаційні технології. – Київ, 2011. – № 2. – С. 41-46.
- Коваль, Т. Особливості професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів у США [Текст] / Т. Коваль // Освіта і управління. – 2006. – №3-4. – С. 197-205.
- Корсунов, В. И. Актуальные вопросы on-line обучения: опыт высшей школы США [Текст] / В. И. Корсунов // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2011. – № 2. – C. 68-72.
- Косаріна, В. Хто володіє інформацією, - той володіє світом. З досвіду впровадження інформаційних технологій навчання в Полтавському університеті споживчої кооперації України [Текст] / В. Косаріна // Освіта. – 2002. – №3-4. – С.4.
- Мазурок, Т. Л. Нейромережева реалізація інтелектуальної підтримки прийняття рішень в автоматизованому управлінні навчанням [Текст] / Т. Л. Мазурок, Ю. К. Тодорцев // Системні дослідження та інформаційні технології. – Київ, 2011. – № 3. – С. 88-101.
- Мотунова, Л. Н. Информационные технологии как средство педагогической поддержки студентов [Текст] / Л. Н. Мотунова // Высшее образование в России. – Москва, 2010. – № 8-9. – С. 151-154.
- Нестерова, М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта в Україні. – Київ, 2015. – № 1 (56). – С. 40-45.
- Новальська, Т. В. Бібліотечно-інформаційна освіта в КНУКіМ в контексті історії та сьогодення [Текст] / Т. В. Новальська, Н. А. Бачинська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2019. – № 1. – С. 124-132.
- Обухович, В. Інформаційні технології у вищому навчальному закладі [Текст] / В. Обухович // Економіст. – К., 2006. – № 4. – С.52-54.
- Огнивенко, С. Дослідження попиту на післядипломну освіту методами статистичних випробувань [Текст] / С. Огнивенко // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №6. – С.55-58.
- Панкратова, О. П. Информационные образовательные технологии в системе многоуровневой подготовки студентов [Текст] / О. П. Панкратова // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2011. – № 3 (78). – С. 31-36.
- Пичугин, А. "АИС - факультет" [Текст] / А. Пичугин // Высшее образование в России. – 2001. – №4. – С.127-129.
- Побережна, Н. Діагностика впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів [Текст] / Н. Побережна // Вища школа. – Київ, 2010. – № 1. – С. 43-52.
- Притульська, Н. Використання internet-платформи Meetoo в освітньому процесі [Текст] / Н. Притульська, Д. Антюшко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 6(116). – С. 100-106.
- Романюк, Ю. В. Система вправ для формування у майбутніх інженерів читацької англомовної компетенції у процесі використання навчального веб-сайту [Текст] [Текст] / Ю. В. Романюк // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 2. – С. 32-39.
- Савченко, Т. Електронні навчальні курси на основі технології Articulate Storyline [Текст] / Т. Савченко, Л. Власенко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 1(111). – С. 127-136.
- Сейдаметова, З. Нова версія стандарту Computer Science Curricula: еволюція базисного корпусу знань за чверть століття [Текст] / З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища школа. – Київ, 2012. – № 12. – С. 54-64.
- Соловов, А. Электронное обучение - новая технология или новая парадигма? [Текст] / А. Соловов // Высшее образование в России. – М., 2006. – №11. – С. 113-116.
- Ткачук, В. Інформаційні технології в системі вищої освіти: етапи впровадження [Текст] / В. Ткачук // Вища освіта України. – К., 2002. – №4. – С.43-47.
- Трусова, Т. В. Розвиток інформаційних технологій в управлінні освітою [Текст] / Т. В. Трусова // Актуальні проблеми економіки. – К., 2005. – № 10(52). – С. 209-213.
- Федоров, Б. И. Учебная информация как средство обучения и развития интеллекта [Текст] / Б. И. Федоров // Философские науки. – Москва, 2009. – № 10. – С. 81-96.
- Федоров, Б. И. Учебные задания и диалог как средство обучения и развития интеллекта [Текст] / Б. И. Федоров // Философские науки. – Москва, 2009. – № 11. – С. 110-120.
- Ханін, І. Г. Бізнес-орієнтований розвиток освіти в галузі інформаційних технологій на основі системно-семіотичної парадигми [Текст] / І. Г. Ханін // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2010. – № 5. – С. 236-243.
- Хомылева, А. Модульно-компетентностый подход в обучении преподавателей вуза информационным технологиям [Текст] / А. Хомылева // Высшее образование в России. – М., 2007. – № 9. – С. 127-131.
- Шаповал, С. Перспективи використання матричних кодів в освітньому процесі [Текст] / С. Шаповал, Р. Романенко, Н. Форостяна // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2011. – № 5 (79). – С. 98-106.
- Язвінська, Н. В. Новітні технології в програмному забезпеченні освіти [Текст] / Н. В. Язвінська // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №3. – С.49-51.
- Ясинська, С. Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання [Текст] / С. Ясинська, М. Саєнсус // Вища школа. – Київ, 2011. – № 5-6. – С. 27-32.
|