Електронний каталог
предприятия торговли. підприємства торгівлі
Документи:
- Роль підприємств торгівлі у соціально-економічному розвитку Києва [Текст] // Ділова панорама. – Київ, 2014. – № 4 (82). – С. 42-43.
- Андрющенко, Л. А. Напрями підвищення ефективності діяльності підприємств торгівлі й громадського харчування [Текст] / Л. А. Андрющенко // Фінанси України. – 2000. – №8. – С.81-85.
- Бай, С. І. Моделі та методи оцінки стратегічного потенціалу підприємств торгівлі [Текст] / С. І. Бай, О. А. Сківка // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.26-32.
- Бакун, Ю. В. Організаційно-методичні аспекти обліку запасів на підприємствах торгівлі в умовах дії НП(С)БО [Текст] / Ю. В. Бакун // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.66-72.
- Безпарточний, М. Г. Розвиток регіонального споживчого ринку в системі ефективного функціонування торговельних підприємств [Текст] / М. Г. Безпарточний // Регіональна економіка. – Львів, 2015. – № 4. – С. 43-50.
- Блаженко, С. А. Методологічні підходи до оцінки ефективності комерційної діяльності підприємств торгівлі [Текст] / С. А. Блаженко // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.147-154.
- Блакита, Г. Методологія вибору виду фінансової стратегії на підприємствах торгівлі [Текст] / Г. Блакита // Вісник КНТЕУ. – Київ : КНТЕУ, 2010. – № 6. – С. 48-59.
- Ващекин, А. Роль предприятий оптовой торговли в регулировании межотраслевых связей при недостатке оборотных средств [Текст] / А. Ващекин // Экономист. – М., 2003. – №9. – С.49-52.
- Глущенко, О. І. Стратегія забезпечення ефективності використання управлінського персоналу торговельних підприємств споживчої кооперації Полтавського регіону [Текст] / О. І. Глущенко // Регіональна економіка. – Львів, 2015. – № 4. – С. 59-65.
- Григор"єв, Ю. М. Пріоритетний напрямок використання технологій штрихового кодування [Текст] / Ю. М. Григор"єв, О. С. Болілий // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.77-80.
- Гросул, В. А. Технологія обгрунтування стратегії адаптації підприємств торгівлі [Текст] / В. А. Гросул, О. М. Филипенко, О. Д. Рачкован // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – № 5. – С. 60-67.
- Гуляєва, Н. М. Управління фінансовим циклом підприємства торгівлі: методологічний аспект [Текст] / Н. М. Гуляєва, С. І. Камінський // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2012. – № 11. – С. 27-30.
- Гуляєва, Н. М. Регламентація управлінських рішень як складова кредитної політики підприємств оптової торгівлі [Текст]. (Зб.наук.праць) / Н. М. Гуляєва, А. В. Правдохін // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.252-256.
- Демченко, О. В. Вексельний оборот та передумови його розвитку на підприємствах торгівлі України [Текст] / О. В. Демченко // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.117-122.
- Козлюк, А. Проблеми організації фінансових потоків підприємництвами торгівлі в перехідній економіці [Текст] / А. Козлюк // Економіст. – 2003. – №6. – С.37-39.
- Кокнаєва, М. Оцінка фінансово-економічної безпеки підприємств торгівлі [Текст] / М. Кокнаєва // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 347-357.
- Крепак, А. С. Оцінка кампаній зовнішньої реклами найбільших гіпермаркетів будівельних матеріалів України [Текст] / А. С. Крепак // Економіка та держава. – Київ, 2010. – № 8. – С. 80-84.
- Лігоненкко, Л. О. Сучасний стан та фінансово-економічні проблеми підприємств торгівлі України [Текст] / Л. О. Лігоненкко // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.17-25.
- Миняйло, В. Платежные карточки в деятельности предприятий торговли [Текст] / В. Миняйло // Вестник бухгалтера и аудитора Украины. – К., 2004. – №11-12. – С. 26-30.
- Міщенко, А. Система показників конкурентних переваг підприємства торгівлі [Текст] / А. Міщенко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 4 (96). – С. 45-52.
- Оліфіров, О. В. Стратегії розвитку підприємств торгівлі і сфери послуг на основі франчайзингу [Текст] / О. В. Оліфіров // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – Д., 2007. – № 4 (36). – С. 135-142. – (Економічні науки).
- Пятницкая, Г. Т. Развитие внутренней торговли: современные трансформации и приоритеты социализации [Текст] / Г. Т. Пятницкая, В. Н. Жуковська // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 11. – С. 106-119.
- Розман, А. Механізм управління адаптивністю бізнес-моделі підприємства роздрібної торгівлі [Текст] / А. Розман, І. Денисенко // Економіст. – Київ, 2014. – № 4 (330). – С. 56-61.
- Рудницька, О. Аналіз операційної діяльності за основними бізнес-процесами торговельних підприємств [Текст] / О. Рудницька // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2016. – № 4. – С. 128-135.
- Сапоговська, О. Облік товарних запасів на підприємствах торгівлі [Текст] / О. Сапоговська // Вісник КНТЕУ. – К., 2008. – № 6. – С. 107-115.
- Севрук, Є. Рефінансування дебіторської заборгованості на підприємствах торгівлі [Текст] / Є. Севрук // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2017. – № 1(90). – С. 116-126. – (Економічні науки).
- Ситник, Г. В. Планування товарообороту підприємства торгівлі на основі портфельного підходу [Текст] / Г. В. Ситник // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 70-73.
- Сичова, Н. Стратегія соціального розвитку підприємства торгівлі та підходи до її оцінювання [Текст] / Н. Сичова, А. Сичова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 5 (85). – С. 44-49.
- Смолщикова, Н. Управление интернальными инновациями на предприятиях торговли [Текст] / Н. Смолщикова // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2011. – № 6. – С. 105-113.
- Филипенко, О. М. Оцінка інвестиційної привабливості підприємств торгівлі [Текст] / О. М. Филипенко, І. В. Жарко // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – 2005. – № 3(27). – С.139-144. – (Економічні науки).
- Фірсова, Н. В. Обліково-аналітичне забезпечення управління товарними запасами роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації: сучасні реалії та напрями оптимізації [Текст] / Н. В. Фірсова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – № 5. – С. 146-151.
- Фролова, Л. Стратегічне управління економічним потенціалом підприємства торгівлі [Текст] / Л. Фролова, О. Григораш // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 5 (85). – С. 50-58.
|