Електронний каталог
управління збутом
Документи:
- Holyash, I. The concept of marketing audit [Text] [Текст] : problems of theory and practice / I. Holyash, N. Halushka // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2008. – № 3. – P. 273-280.
- Ruggieri, R. Production - distribution relationship analysis [Текст] / R. Ruggieri // Forum Ware. – Wien, 1997. – № 1-4. – C. 14-18.
- Бескаравайный, М. Прямые продажи - один из основных коммуникационных каналов сбыта инструментов промышленного назначения [Текст] / М. Бескаравайный // Управление продажами. – М., 2004. – №6(19). – С.11-15.
- Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст] / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 1 (59). – С. 24-26.
- Бурцев, В. В. Внутренний контроль сбытовой деятельности предприятий в современных условиях хозяйствования [Текст] / В. В. Бурцев // Менеджмент в России и за рубежом. – 2001. – №6. – С.50-63.
- Герзанич, В. М. Стратегічне маркетингове управління збутом торговельних підприємств [Текст] / В. М. Герзанич, К. О. Ігнатюк, Д. А. Ігнатюк // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 10. – С. 92-95.
- Гут, І. О. Основні проблеми використання сучасних маркетингових стратегій та програм стимулювання збуту в умовах розвитку українського ринку [Текст] / І. О. Гут // Академічний огляд (укр., рос., англ.). – 2004. – №1. – С.80-85.
- Заикин, А. А. Анализ структуры сбыта предприятий в контексте проблемы финансового планирования [Текст] / А. А. Заикин // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №1. – С.71-80.
- Комазов, П. В. Облік готової продукції: проблеми та напрями їх вирішення [Текст] / П. В. Комазов, І. О. Лепьохіна // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2012. – № 6 (69). – С. 104-108.
- Лысаков, Н. Управление каналами сбыта товаров промышленного назначения [Текст] / Н. Лысаков // Маркетинг. – 2000. – №2. – С.47-54.
- Молнар, О. С. Стратегічне управління збутом у торпговельних підприємствах в умовах ринкової економіки [Текст] / О. С. Молнар, С. І. Роль, В. Ю. Іваніна // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 10. – С. 109-114.
- Музичка, Є. О. Особливості управління збутом туристичних підприємств [Текст] / Є. О. Музичка // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 19. – С. 58-61.
- Новаторов, Э. В. Особенности стратегии сбыта и дистрибьюции услуг [Текст] / Э. В. Новаторов // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2004. – №4. – С.50-60.
|