Електронний каталог
електронний бізнес
Документи:
- Meg and the power of many [Текст] : e-Bay : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8430, № 24. – C. 63-66.
- The comeback kids : E-biz has returned with a vengeance. Meet the 25 men and women who got things clicking [Текст] // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2003. – № 39. – C. 72-80.
- Brandtweiner, R. The Austrian e-business evolution [Текст] / R. Brandtweiner, H. Mahrer // Forum Ware. – Wien, 2002. – №1-4. – C. 103-104.
- Drachov, V. Mobile commerce as one of the most perspective trends in electronic commerce [Текст] / V. Drachov // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2005. – № 2. – C. 233-244.
- Luczak, J. Service quality in e-business [Текст] / J. Luczak, P. Switalski // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – C. 547-551.
- Misnik, N. V. On-line shopping in Ukraine [Text] [Текст] : opportunities and challenges / N. V. Misnik // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2011. – Vol. 9, № 10 : In focus: Trade & Distribution. – P. 29-33.
- Mullaney, T. J. E-biz strikes again! [Текст] : Special report / T. J. Mullaney // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2004. – №20. – C. 52-55.
- Білуха, М. Основні напрями розвитку обліку та контролю за електронною технологією в ХХI столітті [Текст] / М. Білуха // Вісник КНТЕУ. – К., 2005. – № 3. – С. 13-17.
- Благун, І. С. Маркетинг розвитку електронного бізнесу [Текст] / І. С. Благун // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №2. – С.31-33.
- Григорян, С. А. Банковский надзор в условиях глобализации электронного банковского кризиса [Текст] / С. А. Григорян // Банковское дело. – М., 2008. – № 11. – С. 51-55.
- Густера, О. М. Особливості оцінки ризику в електронному бізнесі та інтернет-проектах [Текст] / О. М. Густера, І. В. Тимофєєв // Економіка та держава. – Київ, 2020. – № 5. – С. 171-174.
- Жданов, Б. ERP II - новая стратегия управления предприятием [Текст] / Б. Жданов // Корпоративные системы. – К., 2002. – №4. – С.5-13.
- Закревська, Л. М. Перспективи та інструменти розвитку електронного бізнесу в Україні [Текст] / Л. М. Закревська, Г. С. Пенчук // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 6. – С. 33-39.
- Капелюшный, А. В. ИТ и бизнес: вопросы организации взаимоотношений [Текст] / А. В. Капелюшный // Корпоративные системы. – К., 2004. – №6. – С.45-48.
- Кобелев, О. Особенности развития маркетинга в среде Интернет [Текст] / О. Кобелев // Маркетинг. – М., 2002. – №2. – С.23-33.
- Комаров, Н. М. Особенности и перспективы развития электронного рынка b-2-b-услуг [Текст] / Н. М. Комаров // Маркетинг услуг. – Москва, 2010. – № 2 (22). – С. 128-139.
- Крегул, Ю. Правове регулювання міжнародної електронної комерції [Текст] / Ю. Крегул, В. Батрименко, В. Батрименко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2018. – № 2. – С. 136-147. – (Економічні науки).
- Крутова, А. С. Місце та роль електронної торгівлі у системі економічних відносин [Текст] / А. С. Крутова // Регіональна економіка. – Львів, 2009. – № 4 (54). – С. 181-187.
- Кулик, В. А. Розвиток електронного бізнесу в Україні [Текст] / В. А. Кулик // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2017. – № 1. – С. 168-176.
- Меджибовська, Н. Перспективи розвитку електронного бізнесу в Україні [Текст] / Н. Меджибовська // Економіка України. – К., 2003. – №6. – С.36-41.
- Миненкова, Н. В. Электронная торговля: экономические и правовые аспекты [Текст] / Н. В. Миненкова // США-Канада: экономика-политика-идеология. – М., 2005. – № 10. – С. 56-73.
- Остапова, К. К. Электронный маркетинг-микс: ретроспектива и оценка сосвременного состояния [Текст] / К. К. Остапова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 1 (87). – С. 4-15.
- Паршенцев, А. А. Проблемы и перспективы развития электронных магазинов [Текст] / А. А. Паршенцев // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. – №3. – С.84-90.
- Сорока, А. М. Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах [Текст] / А. М. Сорока // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2018. – № 2 (24). – С. 76-81.
- Старинский, Б. Процессное управлеление и автоматизация бизнес-процессов [Текст] / Б. Старинский // Корпоративные системы. – К., 2004. – №6. – С.17-20.
- Шаблієнко, А. Суб'єкти правовідносин у сфері електронної комерції [Текст] / А. Шаблієнко // Теорія і практика інтелектуальної власності. – Київ, 2015. – № 1. – С. 84-89.
- Якимчук, С. Усложнять - просто, упрощать - сложно (или зачем нам бизнес-консалтинг) [Текст] / С. Якимчук // Корпоративные системы. – К., 2004. – №6. – С.49-53.
- Ярова, І. І. Методологічні підходи до визначення ефективності впровадження Інтернет-технологій у просуванні товаропотоків [Текст] / І. І. Ярова, О. В. Березін // Актуальні проблеми економіки. – К., 2007. – № 12. – С. 208-216.
|