Електронний каталог
цінова політика підприємства
Документи:
- Економіка та фінанси підприємства: методика розв`язання практичних задач [Текст] [Текст] : навч. посіб. / авт.: Л.О.Лігоненко, І.В.Височин, О.В.Корольова-Казанська [та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 335 с. – (Бібліотека сучасного фахівця). – ISBN 978-966-629-447-3 : 65.00.
- Економіка та фінанси підприємства: методика розв`язання практичних задач [Текст] [Текст] : навч. посіб. / авт.: Л.О. Лігоненко, І.В. Височин, О.В. Корольова-Казанська [та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 335 с. – (Бібліотека сучасного фахівця). – ISBN 978-966-629-447-3 : 65.00.
- Економіка та фінанси підприємства [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. заоч.форми навчання,які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов."Економіка підприємства". ч.1 / редкол.: Л.О. Лігоненко (відп.ред.), І.О.Бланк, Л.Л.Стасюк. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 337 с. – 65.00.
- Збірник наукових праць.Міжнародна економіка [Текст] = International economics. Вип.37 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2003. – 248с. – 10.00.
- Маркетинг у банку [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Н.О. Маслова; каф. банк. справи. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 82 с. – Бібліогр.: с. 81-82. – 33.00.
- Маркетинг у банку [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / [уклад. Н.О. Маслова] ; Каф. банків. справи. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 88с. – Бібліогр.:с.87-88. – 16.30.
- Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 96 с. – Бібліогр.: с. 94-96. – 28.00.
- Основы предпринимательской деятельности [Текст] : Экономическая теория.Маркетинг.Финансовый менеджмент / Под ред.В.М.Власовой. – М. : Финансы и статистика, 1995. – 496с : илл. – Библиогр.:С.482-489. – ISBN 5-279-01229-7 : 10.60;1100000.00.
- Цiноутворення [Текст] : Опорний конспект лекцiй для студентів усiх спецiальностей заочної форми навчання. Ч.1 / Уклад.Т.I.Головачук. – К. : КДТЕУ, 1998. – 26с.
- Цінова політика [Текст] : програма та робоча програма, ОКР "магістр",напрям підготовки 0503 "Торгівля", спеціальність 050303 "Експертиза товарів та послуг" / уклад. Л.Л.Данілова; Каф.маркетингу та комерційної діяльності. – 994/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 22 с. – 6.35.
- Ціноутворення [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: С.М.Дайновська. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 103 с. – Бібліогр.: с. 101-103. – 26.00.
- Акулич, И. Л. Основы маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / И. Л. Акулич, Е. В. Демченко. – Мн. : Вышэйшая школа, 1998. – 236с. – ISBN 985-06-0377-1 : 12,00.
- Балабанова, Л. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : Навч.посібник для вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак. – К. : Професіонал, 2004. – 154с. – ISBN 969-8556-06-02 : 22.00;21.00;24.00.
- Волков, О. И. Экономика предприятия [Текст] : Курс лекций / О. И. Волков, В. К. Скляренко. – М. : ИНФРА-М, 2002. – 280с. – (Высшее образование). – Библиогр.:275с. – ISBN 5-16-000885-3;9785160008851 : 30.50.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг.Робочий конспект та навчальні тестові завдання [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – К. : Лібра, 2004. – 280с. – ISBN 966-7035-64-6 : 30.00.
- Гірченко, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. – К. : Інкос;Центр навчальної літератури, 2007. – 254с. – ISBN 966-8347-46-3 : 28.00.
- Данілова, Л. Л. Ціноутворення та маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за напрямами "Економіка і підприємництво","Торгівля" / Л. Л. Данілова, С. В. Петровська. – К. : КНТЕУ, 2006. – 130с. – Бібліогр.:С.127-129. – ISBN 966-629-204-1 : 11.20;12.00; 20.00.
- Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / С. І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2002. – 360с. – ISBN 966-574-386-4 : 19.00.
- Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник / С. І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2005. – 392с. – ISBN 966-574-681-2 : 31.00.
- Корінєв, В. Л. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 199с. – Бібліогр.:С.193-197. – ISBN 966-364-416-8 : 33.25.
- Маркетинг [Текст] : Опорний конспект лекцiй для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання / I. I. Корольков, В. В. Ортинська, О. М. Мельникович, О. П. Корольчук ; За заг.ред.І.І.Королькова. – К. : КДТЕУ, 1999. – 189с. : табл. – Бібліогр.:С.186-189. – 6.00.
- Кулішов, В. В. Економіка підприємства:теорія і практика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. В. Кулішов. – К. : Ніка-Центр, 2002. – 211с. : іл. – Бібліогр.:С.207-209. – ISBN 966-521-153-6 : 12.50;11.00.
- Полянко, В. В. Стратегія управління доходами торговельних підприємств [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Полянко В. В. ; 08.07.05-економіка торгівлі та послуг. – К. : КНТЕУ, 2002. – 21с.
- Полянко, В. В. Стратегія управління доходами торговельних підприємств [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Полянко В. В. ; 08.07.05-економіка торгівлі та послуг;Наук.кер.Н.М.Ушакова. – К., 2002. – 230с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Попов, Е. В. Миниэкономика [Текст] / Е. В. Попов, А. И. Татаркин. – М. : Наука, 2003. – 487с. – (Экономическая наука современной России). – ISBN 5-02-013277-2 : 44.40.
- Тарасевич, В. М. Ценовая политика предприятия [Текст] : Учебник для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по экономическим специальностям / В. М. Тарасевич ; Под ред.Г.Л.Багиева. – СПб. : Питер, 2001. – 271с. : илл. – (Учебник для вузов). – Библиогр.263с. – ISBN 5-318-00281-1;9785318002816 : 42.00.
- Чечевицына, Л. Н. Микроэкономика:Экономика предприятия (фирмы) [Текст] : Учеб.пособие для студентов учеб.заведений среднего профессионального образования / Л. Н. Чечевицына. – Ростов на/Д : Феникс, 2000. – 384с. – (Учебники ХХІ века). – Библиогр.:С.373-374. – ISBN 5-222-01359-6 : 20.40;16.50.
- Чорна, М. В. Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / М. В. Чорна, Л. М. Філіпішина. – Х. : ХДУХТ, 2007. – 155с. : іл.+таб. – Бібліогр.:С.119-128. – ISBN 9660-405044-Х : 15.00.
- Швед, В. В. Економічний механізм формування контрактних імпортних цін підприємств на споживчі товари [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Швед В. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Полтава : Укоопспілка;ПУСК України, 2009. – 20с.
- Шкварчук, Л. О. Ціноутворення [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. / Л. О. Шкварчук. – Київ : Кондор, 2006. – 459с. – Бібліогр.: с.452-459. – ISBN 966-351-051-Х;9789663510514 : 38.00.
- Яценко, Р. М. Моделювання цінової політики підприємства в умовах нестаціонарного середовища [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Яценко Р. М. ; 08.00.11-математичні методи,моделі та інформаційні технології в економіці. – Х. : ХНЕУ, 2007. – 20с.
|