Електронний каталог
маркетинговое управление. маркетингове управління
Документи:
- Искусство торговли [Текст] // Продукты питания. – К., 2002. – №2. – С.36-37.
- Holyash, I. The concept of marketing audit [Text] [Текст] : problems of theory and practice / I. Holyash, N. Halushka // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2008. – № 3. – P. 273-280.
- Акопов, В. С. Организация маркетингового управления торговым процессом (на примере сети магазинов розничной торговли) [Текст] / В. С. Акопов, И. В. Степнова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №6. – С.92-97.
- Безкоровайна, С. В. Урахування факторів,що впливабть на рівень цін при управлінні ціновою політикою підприємства [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – К., 2002. – №2. – С.36-38.
- Белецкая, И. И. Конкурентоспособность в ее современной трактовке [Современная парадигма конкурентоспособности предприятия] [Текст] / И. И. Белецкая // Актуальні проблеми економіки. – К., 2004. – №10(40). – С.81-88.
- Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст] / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 1 (59). – С. 24-26.
- Войчак, А. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація [Текст] / А. В. Войчак, Р. В. Камишніков // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – №2(30). – С.50-53.
- Деркач, М. І. Об`єднання підприємств як інструмент підвищення конкурентоспроможності [Текст] / М. І. Деркач // Актуальні проблеми економіки. – К., 2004. – №10(40). – С.89-101.
- Земляк, С. Маркетинговое управление: Концептуальные подступы к разработке региональной модели устойчивого функционирования и развития малого предпринимательства [Текст] / С. Земляк // РИСК:Ресурсы.Информация.Снабжение.Конкуренция. – 2001. – №4. – С.47-51.
- Зеремба, В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств [Текст] / В. П. Зеремба // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 15. – С. 82-87.
- Калиниченко, М. П. Гармонізація соціально-трудових відносин у системі маркетингового управління підприємством [Текст] / М. П. Калиниченко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 54-57.
- Капітан, І. Б. Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприємств [Текст] / І. Б. Капітан // Актуальні проблеми економіки. – К., 2007. – № 10. – С. 95-102.
- Косіюк, В. П. Організіційно-економічні засади маркетингового управління підприємствах АПК [Текст] / В. П. Косіюк // Актуальні проблеми економіки. – К., 2007. – № 9. – С. 88-91.
- Куликов, Ю. А. Инструменты управления организациями сферы услуг [Текст] / Ю. А. Куликов // Менеджмент в России и за рубежом. – М., 2007. – № 6. – С. 33-41.
- Магилевська, О. Ю. Сучасні тенденції управління діяльністю промислових підприємств [Текст] / О. Ю. Магилевська // Економіка та держава. – Київ, 2012. – № 11. – С. 59-62.
- Мельниченко, Л. Н. Эволюция маркетингового управления:Основные этапы и современные тенденции [Текст] / Л. Н. Мельниченко // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – С.3-16.
- Михайлов, С. В. Формування системи менеджменту підприємницьких структур інноваційних кластерів [Текст] / С. В. Михайлов // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ"ДКС Центр", 2021. – № 23. – С. 53-59.
- Михайлова, Е. Предпосылки перехода розничной торговли на дифференцированный маркетинг [Текст] / Е. Михайлова // Маркетинг. – М., 2006. – № 1. – С.115-124.
- Могилевская, О. Ю. Инновационная модель маркетингового управления промышленным предприятием [Текст] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 9. – С. 25-30.
- Могилевская, О. Ю. Роль маркетинга в управлении стратегическими альянсами промисленных предприятий [Текст] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 24. – С. 79-83.
- Нехай, В. В. Посилення ролі значимості маркетингу на машинобудівному підприємстві [Текст] / В. В. Нехай // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 2 (116). – С. 96-99.
- Овчинников, О. П. Управление торговой маркой как основа создания конкурентных преимуществ современного коммерческого банка [Текст] / О. П. Овчинников, Е. К. Самсонова // Менеджмент в России и за рубежом. – М., 2007. – № 1. – С. 114-118.
- Панчук, А. С. Комплексна система стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств [Текст] / А. С. Панчук // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 3 (43). – С. 71-79. – (Економічні науки).
- Пилипенко, А. А. Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємств та інтегрованих структур бізнесу [Текст] / А. А. Пилипенко, К. М. Березовський // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2014. – № 2 (70). – С. 82-89.
- Пилипенко, А. А. Концептуальні засади організації маркетингового управління промисловим підприємством [Текст] / А. А. Пилипенко, К. М. Березовський // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2013. – № 2 (66). – С.. 71-78.
- Сидаш, М. В. Маркетинговое регулирование рынка труда: регионально-отраслевой аспект [Текст] / М. В. Сидаш // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – Москва, 2009. – № 4. – С. 21-42. – (Серия 6:Экономика).
- Степанова, Е. М. Формирование системы маркетингового управления [Текст] / Е. М. Степанова // Менеджер. – 2000. – №2. – С.71-76.
- Тетушкин, В. А. Эффективное маркетинговое управление медиапланированием в сети интернет [Текст] / В. А. Тетушкин // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2016. – № 3. – С. 106-113.
- Утц, Шэффер Должен ли контроллинг выполнять функцию контроля? [Текст] / Шэффер Утц // Проблемы теории и практики управления. – М., 2002. – №5. – С.62-67.
- Челенков, А. Маркетинговое управление инжинирингом: фокус на клиента [Текст] / А. Челенков, В. Коляда // Маркетинг. – М., 2002. – №1. – С.58-64.
- Шитов, А. Инвестиции в предприятия - причины успехов и неудач [Текст] / А. Шитов // Финансовая консультация. – К., 2003. – №4. – С.12-15.
|