Електронний каталог
комунікації
Документи:
- Communications [Текст] : Industry problems & investment climate // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ЗАТ "Юридична практика", 2003. – Vol. 1, № 10. – C. 13-15.
- Old mogul, new media [Текст] : News Corporation: Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8461, № 3. – C. 61-63.
- Scents and sensibility [Текст] : The bizarre world of smell technology : Technology quarterly // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8468, № 10. – C. 3-32.
- Імперія комунікацій [Текст] // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 12. – С. 80-83.
- Критически важная коммуникация, связанная с обоспечением безопасности [Текст] // Промислова безпека /ел. версія. – Київ, 2021. – : №5. – С. 48-51.
- Балтийский транспортный путь'99 [Текст] // Логистика. – 1999. – С.6-9.
- Melnik, T. M. Prospects of information society development in the Ukraine in the European integration context [Текст] / T. M. Melnik, K. I. Ladychenko // EU Working Papers. – Budapest : HENGAM Bt., 2007. – № 3 szam. – C. 84-92.
- Reinhardt, A. The wireless challenge [Текст] : Special report / A. Reinhardt // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2003. – № 42. – С.46-56.
- Rosenbush, S. A wireless world [Текст] : Special report / S. Rosenbush // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2003. – № 42. – С. 58-63.
- Балакірова, С. Ю. Онтологічна концепція мистецтва О. Архипенка і проблема естетичної комунікації [Текст] / С. Ю. Балакірова // Мультиверсум. Філософський альманах. – Київ, 2011. – № 7 (105). – С. 197-208.
- Банщиков, П. Можливості використання інтернет-технологій у маркетинговій діяльності компаній [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій, І. Ващенко // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2018. – № 6. – С. 20-31.
- Бобылева, М. Управление документальными коммуникациями и информационными ресурсами организации: концептуальные подходы [Текст] / М. Бобылева // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2011. – № 5. – С. 116-126.
- Божкова, В. В. Медодологічні аспекти стратенічного планування комунікацій інноваційної діяльності промислових підприємств [Текст] / В. В. Божкова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 23. – С. 30-34.
- Бохан, А. В. Комунікативні можливості агентування екологічної дипломатії [Текст] / А. В. Бохан // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 4. – С. 97-101.
- Ваче, Давтян Секреты Мастера переговоров, или переговоры в кайф [Текст] / Давтян Ваче // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2012. – № 2. – С. 34-39.
- Гірник, А. М. Тренінг комунікативних умінь (методичні матеріали) [Текст] / А. М. Гірник, І. Н. Шпалерчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – №1. – С.21-24.
- Гірник, А. М. Тренінг комунікативних умінь (методичні матеріали) [Текст] / А. М. Гірник, І. Н. Шпалерчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – №2. – С.11-16.
- Голоктионова, А. Коммуникации со скрытым смыслом. Как противостоять психологическим играм в компании [Текст] / А. Голоктионова // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2011. – № 5. – С. 20-29.
- Голякова, Н. Проблемы упрощения процедур международной торговли на современном этапе [Текст] / Н. Голякова // Внешняя торговля. – 2000. – №4. – C.45-46.
- Дьякова, Е. Г. Политологическая рефлексия над политематической научной дисциплиной : политология и теория массовой коммуникации [Текст] / Е. Г. Дьякова // Полис (Политические исследования). – М., 2006. – № 4. – С. 17-25.
- Жуковська, В. М. Комунікації як складова забезпечення ефективного функціонування торговельного підприємства [Текст] / В. М. Жуковська // Сучасні економічні проблеми розвитку підприємництва. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.372-380.
- Измайлова, Е. В. Информация в коммерческих отношениях [Текст] / Е. В. Измайлова // Вестник Московского университета. Сер.11. Право. – М., 2005. – №1. – С.62-79. – (Серия 11: Право).
- Кащавцева, С. Політична комунікація: проблеми, очікування, можливості [Текст] / С. Кащавцева // Соціологія:теорія,методи,маркетинг. – К., 2002. – №1. – С.101-108.
- Кольцова, Е. PR - коммуникации: Как работать с прессой [Текст] / Е. Кольцова // Бизнес в промышленности: Переработка пищевой продукции. – 2001. – №9. – С.12-14.
- Комова, М. В. Дисфункційність документа як феномен позиціювання у комунікаційній взаємодії [Текст] / М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2019. – № 2. – C. 44-54.
- Костюк, О. Проблеми монетарної комунікації в контексті перспектив реалізації інфляційного таргетування [Текст] / О. Костюк // Вісник національного банку України (з додатком). – К., 2009. – № 2. – С. 20-27.
- Кузнецов, Н.А. и др. Информационное взаимодействие как объект научного исследования [Текст] / Н.А. и др. Кузнецов // Вопросы фмлософии. – 1999, 1999. – N1. – С.77-87.
- Ладонько, Л. С. Основні аспекти комунікаційної взаємодії органів державної влади з громадськістю [Текст] / Л. С. Ладонько, Н. Л. Новікова, Н. В. Мірко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 7-8. – С. 24-28.
- Лелль, Е. Мобильный маркетинг - картина рынка [Текст] / Е. Лелль // Рекламные технологии. – Москва, 2009. – № 4. – С. 4-6.
- Маковецька, І. М. Важливість глобальних інформаційних тенденцій 2018 року в управлінні підприємством [Текст] / І. М. Маковецька // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2018. – № 3 (25). – С. 118-123.
- Мишко, А. М. Державна політика щодо розвитку морських портів України: комунікативний аспект [Текст] / А. М. Мишко // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 10. – С. 145-148.
- Москалик, Г. Ф. Природа та основні компоненти комунікаційного процесу в системі освіти [Текст] / Г. Ф. Москалик // Мультиверсум. Філософський альманах. – Київ, 2013. – № 1 (119). – С. 155-.
- Наумік, К. Г. Розвиток поняття змісту та структури процесу комунікаційної діяльності в економіці [Текст] / К. Г. Наумік // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2013. – № 3 (67). – С. 110-114.
- Очколяс, О. М. Ідеологічні комунікації в українському суспільстві [Текст] / О. М. Очколяс // Гуманітарні науки і сучасність. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.148-156.
- Пашкевич, М. С. Карьерное продвижение и время на коммуникации: что теряет и выигрывает предприятие [Текст] / М. С. Пашкевич, Т. В. Тертычко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 12 (150). – С. 91-96.
- Пашкина, Т. Сторителлинг как эффективное средство внутрених коммуникаций [Текст] / Т. Пашкина // Управление персоналом / Менеджер по персоналу. – Київ : ТОВ"МЕДІА -ПРО", 2020. – № 10. – С. 50-59.
- Примак, Т. О. Удосконалення моделі комунікаційного процесу [Текст] / Т. О. Примак // Проблеми науки. – К., 2002. – №9. – С.50-56.
- Разумов, А. Е. Историческая каммуникация идеи и идеология [Текст] / А. Е. Разумов // Философские науки. – Москва : Гуманитарий, 2011. – № 9. – С. 73-87.
- Рубанец, О. Мережевий освітній простір [Текст] / О. Рубанец // Вища освіта України. – Київ : "Педагогічна преса", 2021. – № 4. – С.39-46.
- Русинка, І. Психотехнологія управління конфліктами [Текст] / І. Русинка // Вища школа. – Київ, 2013. – № 1 (103). – С. 72-83.
- Соснін, О. Про інноваційні перетворення в освіті [Текст] / О. Соснін // Вища школа. – Київ, 2015. – № 2-3. – С. 28-42.
- Стародубцев, В. А. Персональная коммуникационная сфера в потоке жизни [Текст] / В. А. Стародубцев // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2011. – № 11. – С. 76-78.
- Стародубцев, В. А. От адаптированной коммуникационной среды к персональной образовательной сфере [Текст] / В. А. Стародубцев, А. А. Киселева // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2014. – № 3. – С. 91-94.
- Стащук, О. Комунікативна парадигма у дослідженні фінансової безпеки акціонерних товариств [Текст] / О. Стащук // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2019. – № 1 (58). – С. 19-27.
- Сторожев, Р. Тенденції розвитку лідерства в скандинавських країнах: досвід для України [Текст] / Р. Сторожев // Аспекти публічного управління. – 2020. – № 5. – С. 90-96.
- Урванцева, Т. Интеграция в действии: Интегрированные корпоративные коммуникации [Текст] / Т. Урванцева // Отдел маркетинга. – Київ, 2009. – № 9. – С. 41-45.
- Ходаківський, Є. І. Гештальний підхід формування ефективного лідерства та комунікацій в системі публічного управління [Текст] / Є. І. Ходаківський, В. П. Якобчук, М. Ф. Плотнікова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 23. – С. 91-97.
- Чернявская, Д. Скрытые ресурсы управления. Как повысить эффективность межличностных коммуникаций [Текст] / Д. Чернявская // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2011. – № 6. – С. 33-42.
- Шаповалова, Н. Пока муза спит. Инструменты для создания ярких и продуктивных коммуникаций [Текст] / Н. Шаповалова // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2012. – № 3. – С. 28-32.
- Шеметов, П. Организационные коммуникации: совершенствование и управление ими [Текст] / П. Шеметов // Менеджмент и менеджер. – Київ : Менеджмент - XXI, 2009. – № 2. – С. 17-21.
1
2
|