Електронний каталог
інтегрований маркетинг
Документи:
- Голова, А. Роль ИМК (интегрированных маркетинговых коммуникаций) в создании бренда [Текст] / А. Голова // Маркетинг и реклама. – К., 2003. – №3. – С.34-36.
- Жебровська, О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища [Текст] / О. Жебровська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 5 (86). – С. 40-46.
- Жебровська, О. О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища [Текст] / О. О. Жебровська // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2014. – № 4 (75). – С. 92-98.
- Зозулев, А. В. О необходимости перехода отечественных предприятий к формированию интегрированных корпоративных маркетинговых стратегий [Текст] / А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 5 (212). – С. 57-63.
- Молнар, О. С. Інтегрований підход до регулювання збуту продукції [Текст] / О. С. Молнар, В. В. Вайгартен, Е. Е. Зарева // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ : Гос.наук.дослід.інститут інформатизації і моделювання економіки, 2021. – №9. – С. 74-78.
- Попов, Е. К интерпретации маркетинга как интегральной дисциплины [Текст] / Е. Попов // Российский экономический журнал. – 1999, 1999. – N8. – С.79-82.
- Попов, Е. К интерпретации маркетинга как интегральной дисциплины [Текст] / Е. Попов // Российский экономический журнал. – 1999. – С.79-82.
- Сколник, Р. Интегрированный маркетинг [Текст] / Р. Сколник // Маркетинговые коммуникации. – М., 2003. – №5(17). – С.49-52.
- Супрунова, Є. С. Холістичний маркетинг: основні положення і передумови формування [Текст] / Є. С. Супрунова // Економіка та держава. – Київ, 2012. – № 9. – С. 72-74.
- Шматов, Г. Интегрированные маркетинговые коммуникации и медиапланирование [Текст] / Г. Шматов // Отдел маркетинга. – К., 2009. – № 1. – С. 34-39.
|