Електронний каталог
стратегическое управление. стратегічне управління
Документи:
- Стратегическое планирование или управление: что выбрать? [Текст] // Банковский менеджмент. – Київ, 2014. – №6. – С. 18-23.
- Shubin, O. Strategic management as a fundamental element of the corporate managerial system [Текст] / O. Shubin // Journal of European economy. – Ternopil : Scientific Board of TANE, 2003. – № 4. – C. 453-458.
- Zhelyuk, T. The conceptual frameworks of management of Ukraine's long-term development [Text] [Текст] : global challenges and national model / T. Zhelyuk ; Tetiana Zhelyuk // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2009. – № 4. – P. 356-366.
- Андрианов, В. Стратегическое управление и устойчивое развитие экономики России [Текст] / В. Андрианов // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2014. – № 2. – С. 79-88.
- Антонюк, Ю. Роль і місце стратегічного управління в системі корпоративних відносин [Текст] / Ю. Антонюк // Ринок цінних паперів України.Вісник державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. – К., 2006. – №5-6. – С. 35-42.
- Анурьев, С. Особенности разработки корпоративной стратегии [Текст] / С. Анурьев, В. Сметанин // Менеджмент и менеджер. – 2005. – №6. – С.14-22.
- Артемьев, Д. Стратегическое управление проектами: цели, этапы, инструменты [Текст] / Д. Артемьев, Д. Гергерт, Т. Понамарева // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2013. – № 3. – С. 106-115.
- Астахов, А. Формирование стратегии развития управленческого потенциала промышленного предприятия как инстрцмент обезпечения его конкурентоспособности [Текст] / А. Астахов, К. Доброва // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2012. – № 4. – С. 271-274.
- Бабій, І. В. Формування та застосування стратегії зовнішньоекономічногї діяльності в механізмі стратегічного управління машинобудівним підприємством [Текст] / І. В. Бабій // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 4. – С. 33-35.
- Бай, С. І. Моделі та методи оцінки стратегічного потенціалу підприємств торгівлі [Текст] / С. І. Бай, О. А. Сківка // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.26-32.
- Бакунов, О. О. Стратегічне управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства: концептуальний підхід [Текст] / О. О. Бакунов, Є. М. Смирнов // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 4 (48). – С. 138-146. – (Економічні науки).
- Белкин, В. Г. Динамические способности как фактор конкурентоспособности предпринимательских структур [Текст] / В. Г. Белкин, О. В. Хлыстова // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4. – С. 35-43.
- Белялов, Т. Е. Методи та принципи стратегічного управління в страхових компаніях [Текст] / Т. Е. Белялов, А. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 9 (111). – С. 191-200.
- Бєлко, І. А. Проблеми впровадження стратегічного управління розвитком аграрних підприємств Хмельниччини [Текст] / І. А. Бєлко // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2018. – № 4. – С. 106-111.
- Бєлова, О. Концептуальні підходи до мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами [Текст] / О. Бєлова // Економіст. – Київ, 2013. – № 6 (320). – С. 59-60.
- Бєлова, О. Ранжирування мотиваторів та демотиваторів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами [Текст] / О. Бєлова // Економіст. – Київ, 2012. – № 12 (314). – С. 46-48.
- Бєлова, О. Формування тривимірної матриці станів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами [Текст] / О. Бєлова // Економіст. – Київ, 2013. – № 2 (316). – С. 52-56.
- Благун, І. Формування і реалізація стратегій управління банківською системою [Текст] / І. Благун // Банківська справа. – Київ, 2013. – № 3 (111). – С. 25-33.
- Благун, І. С. Маркетингова стратегія інтернаціоналізації та чинники її формування [Текст] / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 5 (155). – С. 152-160.
- Бровкова, О. Г. Формування системи стратегічного управління конкурентоспроможностю українських підприємств [Текст] / О. Г. Бровкова, О. С. Гоцуляк, А. І. Троян // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2018. – № 10. – С. 21-26.
- Бугас, Н. В. Концептуальні засади стратегічного управління інноваційною активністю підприємств [Текст] / Н. В. Бугас, З. Р. Дякович // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 20. – С, 67-71.
- Васильчак, С. В. Стратегічне управління санаторно-курортними закладами в регіонах як складова національної економічної безпеки [Текст] / С. В. Васильчак, О. О. Галаченко, Н. М. Стручок // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 84-88.
- Вейсберг, М. Стратегические мозги: [управленческие решения] [Текст] / М. Вейсберг // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2011. – № 4 (115). – С. 38-40.
- Велесько, Е. Технология рационнального управления [Текст] / Е. Велесько, П. Логинов // Проблемы теории и практики управления. – М., 2002. – №5. – С.94-98.
- Виноградова, М. Региональный туристский комплекс: система показателей развития [Текст] / М. Виноградова // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2011. – № 1. – С. 74-79.
- Вишиванюк, М. В. Впровадження інституціональних механізмів державного управління сталим розвитком Івано-Франківської області [Текст] / М. В. Вишиванюк // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 22. – С. 89-92.
- Вишиванюк, М. В. Застосування інноваційних інструментів оцінки стабільності розвитку регіональних систем [Текст] / М. В. Вишиванюк // Економіка та держава. – Київ, 2012. – № 11. – С. 104-106.
- Вишиванюк, М. В. Методичні основи формування системи стратегічного державного управління розвитком регіонів України на засадах сталого розвитку [Текст] / М. В. Вишиванюк // Економіка та держава. – Київ, 2012. – № 12. – С. 112-114.
- Вишиванюк, М. В. Оцінка факторів розвитку регіональної системи державного управління Івано-Франківської області під кутом зору її стабільності [Текст] / М. В. Вишиванюк // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 20. – С. 94-97.
- Вишиванюк, М. В. Формування стратегії функціональної реструктуризації регіональної системи Івано-Франківської області [Текст] / М. В. Вишиванюк. – С. 96-99.
- Вишиванюк, М. В. Формування стратегічних цілей розвитку регіону в контексті сталого розвитку [Текст] / М. В. Вишиванюк // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 24. – С. 132-134.
- Воробьев, А. А. Инструменты стратегического управления [Текст] / А. А. Воробьев // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 6. – С. 137-143.
- Воронкова, А. Концепція управління конкурентоспроможним потенціалом підприємства [Текст] / А. Воронкова // Економіст. – К., 2007. – № 8. – С. 14-17.
- Высоцкий, А. Пять ошибок стратегического управления [Текст] / А. Высоцкий // Стратегии. – Киев, 2014. – № 3 (144). – С. 28-31.
- Гавриленко, Т. В. Аутсорсинг як інструмент зниження витрат у системі стратегічного управління [Текст] / Т. В. Гавриленко // Актуальні проблеми економіки. – К., 2009. – № 1. – С. 104-109.
- Галаченко, О. О. Маркетингові інструменти розвитку санаторно-курортних підприємств регіону [Текст] / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2016. – № 9. – С.133-136.
- Гарафонова, О. І. Теоретичні підходи антикризового управління в контексті формування кризи сучасного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища [Текст] / О. І. Гарафонова, Р. В. Янковой // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2019. – № 2. – С. 53-55.
- Георг, Шрайэгг Тенденции и перспективы развития стратегического менеджмента [Текст] / Шрайэгг Георг // Проблемы теории и практики управления. – 2000. – №5. – С.93-98.
- Гергерт, Д. Стратегическое и проектное управление: концептуальная модель интеграции [Текст] / Д. Гергерт, К. Левыкина // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2012. – № 6. – С. 69-75.
- Герзанич, В. М. Стратегічне маркетингове управління збутом торговельних підприємств [Текст] / В. М. Герзанич, К. О. Ігнатюк, Д. А. Ігнатюк // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 10. – С. 92-95.
- Герзанич, М. Маркетинговий підхід до стратегічного управління збутом підприємств [Текст] / М. Герзанич, В. І. Дуран, М. О. Форкош // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ : Гос.наук.дослід.інститут інформатизації і моделювання економіки, 2021. – № 11. – С. 66-70.
- Гладинець, Н. І. Роль інноваційної складової системи стратегічного управління підприємством туристичного бізнесу [Текст] / Н. І. Гладинець // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 10. – С. 48-53.
- Голяш, І. Концепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практики [Текст] / І. Голяш, Н. Галушка // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2008. – № 3. – С. 289-297.
- Гончаров, Ю. В. Аналітичне забезпечення стратегічного управління енергетичними підприємствами: поелементний підхід [Текст] / Ю. В. Гончаров // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 46-51.
- Городецька, Т. Б. Інноваційний маркетинг в стратегічному управлінні промисловим підприємством [Текст] / Т. Б. Городецька, А. Г. Іващенко, Л. В. Семерень // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2019. – № 2. – С. 28-33.
- Горяинова, С. В. Роль стратегического управления в повышении конкурентоспособности металлургических предприятий [Текст] / С. В. Горяинова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 5. – С. 130-135.
- Гриджук, Д. М. Управлінська структура сучасної бізнес-моделі банку [Текст] / Д. М. Гриджук // Економіка та держава. – Київ, 2018. – № 9. – С. 44-48.
- Гришко, Н. Стратегія управління конкурентоспроможними витратами вугледобувних підприємств [Текст] / Н. Гришко // Економіст. – Київ, 2009. – № 10. – C. 48-51.
- Гросул, В. А. Технологія обгрунтування стратегії адаптації підприємств торгівлі [Текст] / В. А. Гросул, О. М. Филипенко, О. Д. Рачкован // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – № 5. – С. 60-67.
- Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством [Текст] / І. В. Гужавіна // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 4. – С. 85-91.
1
2
3
4
5
|