Електронний каталог
креативність
Документи:
- Диагностика невербальной креативности (Краткий вариант теста Торренса) [Текст] // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2003. – №1. – С.25-37.
- Идейные технологии [Текст] // Рекламные идеи" YES!". – СПб., 2007. – № 5. – С. 21-23.
- Полет фантазии в жестких рамках, или... Что такое креатив и как создать креативные идеи [Текст] // Практика рекламы. – Москва, 2009. – № 2. – С. 9-14.
- Тема номера: Творчество в маркетинге [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2009. – № 5. – С. 4-74.
- Education Intelligence software as a tool of increasing the effectiveness of creative learning [Text] [Текст] = Програмний інструментарій Education Intelligence як засіб підвищення ефективності креативного навчання / . Hryshachov V. V, D. Zamyatin, O. Kebkalo, A. Mykhailiuk // International journal of computing. – Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2011. – Vol. 10, № 2. – P. 114-132.
- Андреева, Е. Конструктор идей. Практичные инструменты для решения проблем [Текст] / Е. Андреева // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2011. – № 8. – С. 42-47.
- Бабилашвили, К. А. Эффективный креативный процесс в рекламном агенстве: психологический аспект [Текст] / К. А. Бабилашвили // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2012. – № 3 (51). – С. 172-187.
- Байсаревич, С. Креативность vs рутина в работе шеф-повара [Текст] / С. Байсаревич // Рестораторъ. – Київ, 2019. – № 7-8. – С. 58-61.
- Бардадим, О. І. Концепція стимулювання креативності персоналу підприємства на основі аналізу його компетенцій [Текст] / О. І. Бардадим // Фондовый рынок. – Київ, 2010. – № 31. – С. 22-27.
- Битон, И. Пять дорог к креативу: Как генерировать идеи для процессных инноваций [Текст] / И. Битон // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2010. – № 12. – С. 28-34.
- Божидарнік, Т. Формування й розвиток креативного менеджменту на підприємстві [Текст] / Т. Божидарнік, Н. Василік // Економіст. – Київ, 2015. – № 3. – C. 37-39.
- Бондаренко, А. Разбудите в себе гения. Креативное мышление прорастает из зернышка желания [Текст] / А. Бондаренко // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2012. – № 3. – С. 35-40.
- Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність [Текст] / Н. І. Булка // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2004. – №6. – С.43-53.
- Винничук, Р. Природа креативності та її роль в освітньому процесі [Текст] / Р. Винничук // Вища школа. – Київ, 2020. – № 10. – С. 47-58.
- Галиця, І. Стратегічні ігри як інструмент активізації креативного потенціалу [Текст] / І. Галиця, Г. Цехмістрова, А. Міщенко // Вища школа. – Київ, 2011. – № 5-6. – С. 21-26.
- Герасимова, Г. Н. Методика совпадений в оценке креатива [Текст] / Г. Н. Герасимова // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2011. – № 2 (44). – С. 104-118.
- Губенко, А. В. Концепция построения тренинга развития креативности в сфере предпринимательства и маркетинга [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2012. – № 3 (156). – С. 67-79.
- Данишевская, О. Где искать рекламный креатив в Интернете? [Текст] / О. Данишевская // Отдел маркетинга. – Київ, 2009. – № 10. – С. 37-47.
- Дмитриева, Л. Креативные приемы выработки идей [Текст] / Л. Дмитриева // Отдел маркетинга. – К., 2007. – № 10. – С. 35-44.
- Доминик, Твоус Эффективность креативной составляющей рекламы [Текст] / Твоус Доминик, Уин Джонс Полли // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2013. – № 1 (56). – С. 58-64.
- Дорошенко, О. Креативна економіка в парадигмі глобального розвитку [Текст] / О. Дорошенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 5-2. – С. 76-82.
- Зазимко, О. В. Методика діагностика технічних креативних здібностей [Текст] / О. В. Зазимко // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2010. – № 1 (130). – С. 1-7.
- Зиновкина, М. Креативная технология образования [Текст] / М. Зиновкина // Высшее образование в России. – 1999, 1999. – N3. – С. 101-104.
- Зиновкина, М. Креативная технология образования [Текст] / М. Зиновкина // Высшее образование в России. – 1999. – С.101-104.
- Ильченко, К. Креатив - любое нестандартное решение в области коммуникаций [Текст] / К. Ильченко // Маркетинг и реклама. – К., 2008. – № 5. – С. 40-41.
- Кваша, Т. Підходи до оцінки рівня креативності регіонів важливого чинника їхньої конкурентоспроможності [Текст] / Т. Кваша, Н. Мельничук // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 57-67.
- Колесник, В. Телескоп для идеи. Технология креативного процесса [Текст] / В. Колесник // Реклама и жизнь. Теория и практика. – М., 2004. – №3. – С.11-16.
- Корнилова, Т. В. Толерантность к неопределенности и интеллект как предпосылка креативности [Текст] / Т. В. Корнилова // Вопросы психологии. – Москва, 2010. – № 5. – C. 3-13.
- Крамаренко, Р. М. Креативна модернізація столиці України [Текст] / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2014. – № 7-8 (158-159). – С. 23-28.
- Кульпин, Ф. Дилеммы мотивации креативщиков [Текст] / Ф. Кульпин // Управление персоналом. – Москва, 2010. – № 19 (245). – С. 32-45.
- Ліщинський, І. Інноваційні форми агломерації виробництва: кластери та креативні регіони [Текст] / І. Ліщинський // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 5-1. – С. 158-166.
- Лукасевич, С. Через идеи - к звездам. Опыт развития инновационного мышления сотрудников компании "Киевстар" [Текст] / С. Лукасевич, О. Ризенко // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2011. – № 9. – С. 36-40.
- Милютина, Л. В. Роль креатива в эффективности рекламы [Текст] / Л. В. Милютина // Реклама. Теория и практика. – М., 2008. – № 1. – С. 56-66.
- Народовая, М. Креативный двигатель продаж [Текст] / М. Народовая // Новости торговли. – Москва, 2013. – № 1-2 (164). – С. 55-59.
- Паршин, П. Б. Креатив в локусном брендинге: атрибуты и айдентика [Текст] / П. Б. Паршин // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2012. – № 4 (52). – С. 194-213.
- Пилясов, А. Оценка творческого потенциала российских региональных сообществ [Текст] / А. Пилясов, О. Колесникова // Вопросы экономики. – М., 2008. – № 9. – С. 50-69.
- Пирогова, Ю. К. Креативные решения и эффект синергии на различных уровнях [Текст] / Ю. К. Пирогова // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2010. – № 6 (42). – С. 366-383.
- Примак, Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра [Текст] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. – К., 2007. – № 6. – С. 27-35.
- Притуляк, Н. М. Оцінка рівня розвитку національного людського капіталу в Україні [Текст] / Н. М. Притуляк // Економіка України. – Київ : Преса України, 2017. – № 12. – С. 68-85.
- Прохоренко, А. И. Деструктивный креатив в В2В-маркетинге [Текст] / А. И. Прохоренко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 4 (176). – С. 26-29.
- Райнарц, В. Креативность в рекламе: когда она работает, а когда нет [Текст] / В. Райнарц, П. Сафферт // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2013. – № 7-8 (138). – С. 18-26.
- Сажина, С. В. Креативність як спосіб самореалізації єдиної дитини у сім"ї [Текст] / С. В. Сажина // Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – №3. – С.21-23.
- Сергиевский, В. В. Развитие креативности при изучении фундаментальных дисциплин [Текст] / В. В. Сергиевский // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2009. – № 10. – С. 22-29.
- Сироткина, И. Роль креатива в построении комплексного имиджа компании [Текст] / И. Сироткина // Рекламные технологии. – М., 2008. – № 2. – С. 22-24.
- Тарасевич, В. М. Інноваційно-інформаційна економіка: постіндустріальність, генераційність, відкритість [Текст] / В. М. Тарасевич, О. О. Завгородня // Економіка України. – Київ : Преса України, 2018. – № 4. – С. 18-29.
- Тереза, Амабиле Культ взаимопомощи - залог эффективности талантов [Текст] / Амабиле Тереза, М. Фишер и Джулиана Пиллемер Колин // Стратегии. – Киев, 2014. – № 1-2 (143). – С. 14-23.
- Титаренко, А. Креативнсть и эффективность: точки пересечения (По материалам 7-й международной научно-практической конференции "Маркетинговые исследования: инструменты и технологии" [Текст] / А. Титаренко // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2010. – № 6 (43). – С. 24-29.
- Ткаченко, Н. Рекламный креатив как особый вид профессиональной творческой деятельности [Текст] / Н. Ткаченко // Отдел маркетинга. – К., 2008. – № 6. – С. 33-36.
- Чайка, Г. Управління креативністю як механізм підвищення конкурентоспроможності організації [Текст] / Г. Чайка // Банківська справа. – Київ, 2017. – № 3. – С. 44-57.
- Чернов, Б. Маршрут к идее: Как составить инновационный план [Текст] / Б. Чернов // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2010. – № 2. – С. 44-50.
1
2
|