Електронний каталог
інтереси
Документи:
- Бевзенко, Л. Соціальні інтереси: об'єкт і суб'єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації [Текст] / Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2011. – № 1. – С. 3-22.
- Бурлачук, В. "Віднесення до цінності", смисл і соціальна зміна [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2001. – №3. – С.100-110.
- Володіна, В. О. Інноваційні інтереси підприємництва як невід'ємна складова постіндустріальної економіки [Текст] / В. О. Володіна // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 1. – С. 8-14.
- Гуменюк, Я. При реализации омниканальности в фокусе - интересы клиента [Текст] / Я. Гуменюк // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 2-3. – С. 42-43.
- Збарський, М. Iнтереси - рушiйна сила суспiльного прогресу [Текст] / М. Збарський // Економiка України. – 1999, 1999. – N7. – С.58-66.
- Збарський, М. Iнтереси - рушiйна сила суспiльного прогресу [Текст] / М. Збарський // Економiка України. – 1999. – С.58-66.
- Нисиевич, Ю. А. Конфликт интересов как потенциальная угроза возникновения коррупции [Текст] / Ю. А. Нисиевич // Общественные науки и современность. – Москва, 2014. – № 3. – С. 23-31.
- Ніколаєв, Є. Б. Інтерпретація інтересів і загроз у концепції економічної безпеки [Текст] / Є. Б. Ніколаєв // Економічна теорія. – Київ, 2011. – № 2. – С. 34-46.
- Прийма, С. Пропорційність як принцип тлумачення права [Текст] / С. Прийма // Вісник Національної Академії правових наук України. – Харків : Право, 2013. – № 4 (75). – С. 42-48.
|