Електронний каталог
гендерний аналіз
Документи:
- A guide to womenomics [Текст] : Women and the world economy // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8473, № 15. – C. 73-74.
- Артюшина, Е. С. Гендерная ориентация рекламного собщения и ее влияние на восприятие потребителей [Текст] / Е. С. Артюшина // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2011. – № 3 (45). – С. 146-159.
- Бєлікова, Ю. Гендерні особливсоті інтернет реклами [Текст] / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 1. – С. 31-34.
- Ватульов, А. В. Упровадження гендерного підходу в систему управління державними фінансами [Текст] / А. В. Ватульов, К. В. Клименко, К. В. Кузнєцов // Фінанси України. – Київ : "Академія фінансового управління", 2020. – № 2. – С. 55-81.
- Волобуєв, М. І. Гендерні особливості управління персоналом [Текст] / М. І. Волобуєв // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 14. – С. 77-79.
- Златова, И. Маркетинговые исследования рекламы в Одессе на предмет наличия гендерной дискриминации [Текст] / И. Златова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 31-38.
- Йозатач, Н. Гендерна різноманітність у радах директорів та топ-менеджменті (на прикладі турецьких банків) [Текст] / Н. Йозатач // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 1 (115). – С. 311-319.
- Мартинець, В. В. Гендерний підхід в управлінні персоналом організації [Текст] / В. В. Мартинець, М. Д. Шеремет // Економіка та держава. – Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2021. – № 7. – С. 90-94.
- Піжук, О. Гендерні аспекти зайнятості в сучасних умовах господарювання в Україні [Текст] / О. Піжук // Економіст. – К., 2008. – № 12. – С. 53-55.
- Родина, Н. К. Об использовании гендерного анализа в психологических исследованиях [Текст] / Н. К. Родина // Вопросы психологии. – 1999. – N2. – С.22-27.
- Саблук, Г. І. Роль гендерного фактора на селі [Текст] / Г. І. Саблук // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2019. – № 3. – С. 79-86.
- Спасенко, Ю. Практика європейських країн у вирішенні питання гендерного розриву в оплаті праці [Текст] / Ю. Спасенко // Україна: аспекти праці. – Київ, 2012. – № 5. – С. 30-37.
- Фролова, А. Кто в доме хозяин, или генденрный анализ рекламно-коммуникационного рынка Украины [Текст] / А. Фролова // Marketing media review. – Київ, 2014. – № 7-8 (127). – С. 26.
- Чудовська, І. Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням гендерної складової [Текст] / І. Чудовська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 5-6 (69). – С. 16-17.
- Шершенюк, О. М. Проблема трансформації гендерного аспекта безробіття в Україні [Текст] / О. М. Шершенюк // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2017. – № 11. – С. 19-21.
- Шмидт, В. Р. Массовая и элитарная культура в зеркале гендерного подхода [Текст] / В. Р. Шмидт // Социологические исследования. – 2000. – №7. – С.58-64.
- Шпіньова, Ю. О. Гендерний аналіз у процесі формування публічної політики [Текст] / Ю. О. Шпіньова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ"ДКС Центр", 2021. – № 16. – С. 130-134.
|