Електронний каталог
вікова психологія
Документи:
- Болтівець, С. Молодь як об'єкт ювенологічних досліджень [Текст] / С. Болтівець // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2015. – № 4. – С. 94-106.
- Бурлачук, Л. Вікові зміни в інтелекті і працездатність у літньому віці: хто працюватиме в XXIстолітті? [Текст] / Л. Бурлачук, Б. Хасмагомет, Н. Володіна // Психологія і суспільство. – К., 2004. – №4. – С.182-188.
- Бурменская, Г. В. Типологический подход в возрастной психологии развития [Текст] / Г. В. Бурменская // Вестник Московского университета.Сер.14.Психология. – 2000. – N4. – С.3-19.
- Волкова, Л. О. Групові ціннісні орієнтації як критерій класифікації неформальних молодіжних об"єднань [Текст] / Л. О. Волкова // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 2 (179). – С. 5-11.
- Горбачева, Е. И. Избирательность памяти и предметная ориентация мышления [Текст] / Е. И. Горбачева // Вопросы психологии. – 2001. – № 5. – С.35-48.
- Заїка, Є. Особливості інтелектуального та особистісного розвитку студентів, які практикують трансцендентальну медитацію [Текст] / Є. Заїка, С. Готвянський // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2013. – № 2 (52). – С. 137-142.
- Исаев, Е. И. Возрастная психология [Текст] / Е. И. Исаев // Вопросы психологии. – 1998. – N5. – С.107-113.
- Исаев, Е. И. Формирование ценностно-смыслового отношения к психологии у будущих педагогов [Текст] / Е. И. Исаев, С. В. Пазухина // Вопросы психологии. – М., 2004. – №5. – С.3-11.
- Іванова, В. В. Причини та форми агресивної поведінки підлітків [Текст] / В. В. Іванова // Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – №5. – С.14-16.
- Карпінська, Т. Основні методи та прийоми попередження і контролю агресивної поведінки [Текст] / Т. Карпінська // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2010. – № 4 (42). – С. 104-109.
- Лерш, Ф. Нарис психології дитинства та юності: новий підхід до періодизації вікового розвитку [Текст] / Ф. Лерш // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2016. – № 3. – С. 80-104.
- Мойсеєнко, Н. Сутність процесу розуміння - складова професійного мислення працівників медичної сфери [Текст] / Н. Мойсеєнко, І. Кишакевич, Г. Пяста // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2013. – № 4 (54). – С. 128-135.
- Мусатов, С. О. Психологічні знання для старшокласників [Текст] / С. О. Мусатов // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2015. – №2. – С. 58-65.
- Олексюк, В. Особливості уявлень молодших школярів про можливості суб'єктної організації власного життя [Текст] / В. Олексюк // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2015. – № 1 (59). – С. 102-109.
- Олексюк, В. Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства [Текст] / В. Олексюк // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2011. – № 3 (45). – С. 96-103.
- Орлов, А. Психологія комп`ютерних ігор [Текст] / А. Орлов // KINO-КОЛО. – 2001. – №11. – С.25-30.
- Поліщук, В. М. Вікові кризи: феноменологія, проблеми [Текст] / В. М. Поліщук // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 2 (179). – С. 1-5.
- Туревич, О. Взаємовидношення агресивного і неагресивного психосоціальних станів в осіб юнацького віку [Текст] / О. Туревич // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2017. – № 4. – С. 127-133.
- Чебикін, О. Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярів [Текст] / О. Чебикін // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2016. – № 4. – С. 76-88.
- Чуприкова, Н. И. Строение и развитие сложной логико-семантической системы понятий складывающейся вокруг понятия "дерево" [Текст] / Н. И. Чуприкова // Вопросы психологии. – 2001. – № 5. – C.86-100.
- Шебанова, С. Г. Анализ "образа Я" в исследовании феномена агрессии у студентов [Текст] / С. Г. Шебанова // Практична психологiя та соцiальна робота. – 1999. – №1. – С.31-34.
|