Електронний каталог
товаропроизводитель. товаровиробник
Документи:
- Behind the smiles at Sony [Текст] : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8417, № 11. – C. 69-71.
- China's 100 largest companies [Текст] // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2002. – Vol. 145, № 2. – C. 72-76.
- Le Petit Marseillais, plus fort que L'Oreal et Unilever [Текст] // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 161. – C. 38-39.
- Nike - Adidas [Текст] : Le match est relance // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 170. – C. 52-72.
- The complete home entertainer? [Текст] : Special report Sony // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2003. – №9. – C. 64-66.
- The giant in the palm of your hand [Текст] : Nokia's turnaroud // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8413, № 7. – C. 59-61.
- The rise of the superbrands [Текст] : Consumer goods // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8412, № 6. – C. 60-62.
- Правовий вісник для галузі хлібопродуктів і сільськогосподарських товаровиробників [Текст] // Правовий вісник. – К., 2008. – № 2. – С. 2-44.
- Правовий захист вітчизняного товаровиробника в Україні [Текст] // Бюлетень законодавства і юридичної практики в Україні. – 2000. – №9. – С.3-436.
- Barge, S. Motorola sauve par son telephone ultraplat [Текст] / S. Barge // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 173. – C. 46-48.
- Barge, S. Thomson, les deboires d'un geant devenu nain [Текст] / S. Barge // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 160. – C. 30-33.
- Berner, R. Welcome to Procter & Gadget [Текст] : The consumer giant is leading the way in building brands with mechanical gizmos / R. Berner, W. C. Symonds // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2005. – №6. – C. 58-59.
- Botella, J. Herta ne vaut que par son packaging [Текст] : Saucisses de Strasbourg / J. Botella // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 64-65.
- Botella, J. La magie de Maggi reste a demontrer [Текст] : Plats cuisines / J. Botella // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 62-63.
- Botella, J. Les grandes marques valent-elles leur prix? [Текст] / J. Botella // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 50-52.
- Byrnes, N. Branding : Five new lessons [Текст] : The P&G purchase of Gillette shows that innovation is key, and marketing is more diffuse and personal / N. Byrnes, R. Berner // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2005. – №7. – C. 26-28.
- David, C. Geyer, le lorrain qui a reinvente la limonade [Текст] / C. David // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 40-41.
- Declairieux, B. Au secours, Mr. Propre debarque au rayon lessive ! [Текст] / B. Declairieux // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 161. – C. 84-87.
- Demyanenko, O. O. State support of agricultural producers in Ukraine [Text] [Текст] / O. O. Demyanenko // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2012. – Vol. 10, № 7-8 : In focus: Agriculture. – P. 20-21.
- Drouin, O. Le match Affleloy Optic 2000 [Текст] / O. Drouin // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 173. – C. 54-56.
- Dumont, L. Danone l'opa aux trousses [Текст] / L. Dumont, G. Fontaine // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2003. – №678. – C. 101-106.
- Einhorn, B. Your next TV [Текст] : Special report / B. Einhorn // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2005. – №14. – C. 60-65.
- Gonguet, J.-P. Labeyrie plus cher et pas meilleur [Текст] : Saumon fume / J.-P. Gonguet // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 68-69.
- Larsen, K. Sweet surrender [Текст] / K. Larsen // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2002. – Vol. 146, № 19. – C. 96-102.
- Letessier, I. Nike retrouve la niaque [Текст] / I. Letessier // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 32-36.
- Lewis, P. Sony re-dreams its future [Текст] / P. Lewis // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2002. – Vol. 146, № 23. – С. 45-49.
- Mas, I. Procter & Gamble se refait une sante [Текст] / I. Mas // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2003. – №674. – C. 170-173.
- Matlack, C. Nestle is starting to slim down at last [Текст] / C. Matlack // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2003. – №43. – C. 24-25.
- Matlack, C. Fakes! [Текст] : Counterfeiting's rise : Cover story / C. Matlack, A. Barrett, K. Capell // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2005. – №6. – C. 44-51.
- Michel, C. La gamelle sans fin de Salomon [Текст] / C. Michel // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 174. – C. 38-40.
- Moskowitz, M. 10 great companies to work for [Текст] / M. Moskowitz, R. Levering // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2002. – Vol. 145, № 3. – C. 30-41.
- Petrov, Y. A. Challenging commencement of trade investigations [Text] [Текст] / Y. A. Petrov // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2011. – Vol. 9, № 10 : In focus: Trade & Distribution. – P. 23-24.
- Pietralunga, C. Danone garde plusieurs innovations d'avance [Текст] : Yaourts / C. Pietralunga // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 66-67.
- Pietralunga, C. Joker fait la difference avec ses vitamines [Текст] : Jus de fruits / C. Pietralunga // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 54-56.
- Silly, G. Bel, la revanche du fromage qui ne pue pas [Текст] / G. Silly // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 173. – C. 38-41.
- Sloane, J. Waiting for the other shoe to drop [Текст] / J. Sloane // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2003. – Vol. 147, № 6. – C. 56-60.
- Villard, N. Nutella toujours inimitable [Текст] : Pates a tartiner / N. Villard // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C.60-61.
- Wattez, E. Paic recure un peu mieux que ses clones [Текст] : Liquide vaisselle / E. Wattez // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 58-59.
- Wattez, E. Puget fait payer son gout constant [Текст] : Huile d'olive / E. Wattez // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 70.
- Алексеева, А. Омоложение бренда: Что помогает Sandora оставаться в лидерах [Текст] / А. Алексеева // Компаньон. – К., 2007. – № 10. – С. 27-30.
- Антоненко, Л. А. Влияние мирового экономического кризиса на мелких товаропроизводителей в трудах М.И.Тугана-Барановского [Текст] / Л. А. Антоненко, С. С. Дмитрицкий. – С. 10-16.
- Барабась, Д. О. Аналіз "п`яти сил" конкуренції в українській швейній галузі [Текст] / Д. О. Барабась // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №4. – С.12-14.
- Болдуєв, М. В. Розвиток фінансових методів державної підтримки сільськогосподарських товаровиробників [Текст] / М. В. Болдуєв. – С. 89-92.
- Глазырин, М. Об инновационных социально-производственных комплексах [Текст] / М. Глазырин // Экономист. – М., 2008. – № 1. – С. 46-54.
- Долгушкина, Е. Правовой институт страхования ответственности производителей товаров и услуг [Текст] / Е. Долгушкина // Страховое ревю. – М., 2005. – №7(135). – С. 37-40.
- Емельянов, С. В. Американский опыт повышения национальной конкурентноспособности [Текст] / С. В. Емельянов // США.Канада: -экономика-политика-культура. – М., 2002. – №11. – С.64-77.
- Жалiло, Я. Iнтеграцiя України у свiтову економiку i розвиток нацiонального товаровиробника [Текст] / Я. Жалiло // Стандартизацiя,сертифiкацiя,якiсть. – 1999. – С.17-18.
- Жаліло, Я. Iнтеграцiя України у свiтову економiку i розвиток нацiонального товаровиробника [Текст] / Я. Жаліло // Стандартизацiя,сертифiкацiя,якiсть. – 1999, 1999. – N2. – С. 17-18.
- Зельніченко, О. І. Проблеми розвитку ринку газової зброї в Україні та положення на ньому вітчизняного товаровиробника [Текст] / О. І. Зельніченко, С. В. Арсентьєва. – С. 207-211. – (Сучасні проблеми товарознавства : Збірник наукових праць).
- Лазебна, О. Полтавський конкурс якості - шлях до успіху місцевих товаровиробників [Текст] / О. Лазебна // Стандартизація, сертифікація, якість. – К., 2002. – №4. – С.45-46.
1
2
|