Електронний каталог
освітній процес
Документи:
- ЕкономІчна освІта в класичному унІверситетІ [Текст] // Вища школа. – К., 2007. – № 6. – С. 5-144.
- Андрушкевич, Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів [Текст] / Ф. Андрушкевич // Вища освіта України. – Київ, 2010. – № 3 (38). – С. 64-69.
- Бак, М. Неперервність інформаційного супроводу освіти [Текст] / М. Бак // Вища освіта в Україні. – Київ, 2014. – № 3 (54). – С. 50-57.
- Васильева, Е. Удовлетворенность студентов качеством образовательного процесса как критерий социальной эффективности функционирования вуза [Текст] / Е. Васильева // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – М., 2007. – № 11. – С. 9-14.
- Оцінка студентами застосування "лідер-груп" у вищій школі [Текст] / О. Величко, А. Должанський, О. Бондаренко [et al.] // Вища школа. – Київ, 2012. – № 2. – С. 52-61.
- Винничук, Р. Природа креативності та її роль в освітньому процесі [Текст] / Р. Винничук // Вища школа. – Київ, 2020. – № 10. – С. 47-58.
- Витвицкая, Л. А. Организация взаимодействия субъектов образовательного процесса [Текст] / Л. А. Витвицкая // Высшее образование в России. – Москва, 2009. – № 7. – С. 93-96.
- Власенко, К. Застосування електронного підручника у викладанні дисциплін харчового профілю [Текст] / К. Власенко // Вища освіта в Україні. – К., 2008. – № 4. – С. 78-84.
- Гавдяк, О. В. Філософсько-релієзнавстча думка в контексті витчизняного освітнього процесу XIX - початку XX ст. [Текст] / О. В. Гавдяк // Мультиверсум. Філософський альманах. – Київ, 2012. – № 4 (112). – С. 224-234.
- Галиця, І. Інноваційні механізми активізації педагогічного і наукового процесів [Текст] / І. Галиця, О. Михайлов, О. Галиця // Вища школа. – Київ, 2011. – № 7-8. – С. 31-37.
- Глубокова, Е. Н. Применение концепции управления знаниями в образовательном процессе современного университета [Текст] / Е. Н. Глубокова // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2010. – № 10. – С. 39-44.
- Дем'яненко, Н. Освітній процес: траєкторія розвитку [Текст] / Н. Дем'яненко // Освіта. – К., 2012. – № 43-44. – С. 12-13. – Початок див. у №41-42 від 26 вересня - з жовтня 2012.
- Еременко, Т. Информационные ресурсы нового типа как фактор влияния на качество образования [Текст] / Т. Еременко // Альма Матер/Вестник высшей школы. – М., 2002. – №3. – С.8-10.
- Казарьянц, К. Э. Мониторинг качественных показателей обучаемости студентов в вузе [Текст] / К. Э. Казарьянц // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2010. – № 1 (70). – С. 27-32.
- Карякин, Ю. В. Образовательный процесс: парадигмальность и целостность [Текст] / Ю. В. Карякин // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2011. – № 5. – С. 22-28.
- Карякин, Ю. В. Социальное и индивидуальное в учебном процессе: сопряжение и развитие [Текст] / Ю. В. Карякин // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 1. – С. 38-41.
- Кононов, О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій [Текст] / О. Кононов // Вища школа. – Київ, 2010. – № 12. – C. 109-118.
- Краус, Н. Інститут освіти в інноваційно-підприємницькому університеті крізь призму цифрового студентоцентризму [Текст] / Н. Краус, В. Осецький // Вища школа. – Київ, 2020. – № 1. – С. 44-54.
- Крилова, С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі [Текст] / С. Крилова // Вища освіта в Україні. – Київ, 2014. – № 3 (54). – С. 38-43.
- Макасеев, А. Ю. Особенности организации непрерывного образовательного процесса [Текст] / А. Ю. Макасеев // Высшее образование в России. – Москва, 2009. – № 7. – С. 64-68.
- Мітрясова, О. П. Проблеми комп'ютеризації навчання [Текст] / О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2010. – № 4 (69). – C. 93-98.
- Нестерова, М. Соціальна згуртованість університетської спільноти [Текст] / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України. – Київ, 2019. – № 3. – С. 42-50.
- Носырева, А. Н. Анкетирование студентов как один из инстументов повышения качества образовательного процесса [Текст] / А. Н. Носырева // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2011. – № 2 (77). – С. 26-27.
- Овчинникова, К. Электронный учебник как модель образовательного процесса [Текст] / К. Овчинникова // Высшее образование в России. – М., 2007. – № 9. – С. 101-105.
- Пінчук, Є. А. Суперечність розвитку європейського освітнього процесу на прикладі Болонского процесу [Текст] / Є. А. Пінчук // Мультиверсум. Філософський альманах. – Київ, 2011. – № 5 (103). – С. 147-162.
- Побережна, Н. Діагностика впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів [Текст] / Н. Побережна // Вища школа. – Київ, 2010. – № 1. – С. 43-52.
- Раковская, О. Л. Инновационные стратегии развития образовательного процесса [Текст] / О. Л. Раковская // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2012. – № 10. – С. 61-63.
- Садовенко, В. С. Науково-методичні засади впровадження коучингу в реформуванні освітнього процесу у вищій школі. м.Київ [Текст] / В. С. Садовенко, К. В. Садовенко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 4 (38). – С. 59-63.
- Сакун, А. В. Освітній процес у параметрах "суспільства знань" [Текст] / А. В. Сакун // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – №2 (58). – С. 167-176. – (Гуманітарні науки).
- Сейдаметова, З. Інфраструктура підтримки освітнього процесу на базі інтегрованих веб-сервісів [Текст] / З. Сейдаметова, Л. Меджитова, С. Сєйтвелієва // Вища школа. – Київ, 2012. – № 8. – С. 60-71.
- Сікорський, П. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій [Текст] / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. – Київ : "Педагогічна преса", 2021. – № 2. – С. 66-76.
- Стародубцев, В. А. Особенности современного образовательного процесса [Текст] / В. А. Стародубцев, О. М. Шепель, А. А. Киселева // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 8-9. – С. 68-72.
- Сулима, И. Принципы организации образовательного процесса (герменевтический опыт) [Текст] / И. Сулима // Alma mater. – 1999, 1999. – N1. – С.12-17.
- Ташкинов, А. Формирование общих и профессиональных компетенций при инновационных технологиях обучения [Текст] / А. Ташкинов, В. Лалетин, И. Столбова // Высшее образование в России. – М., 2007. – №1. – С. 128-133.
- Тихомирова, Н. В. Образовательный процесс в электронном университете: условия и направления трансформации [Текст] / Н. В. Тихомирова, В. Г. Минашкин, Л. Н. Дубейковская // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 2. – С. 3-11.
- Фомин, Д. Высшая школа: поиск растраченного смысла [Текст] / Д. Фомин // Свободная мысль - XXI. – М., 2008. – № 2. – С. 95-110.
- Черкашин, А. Феномен лідерства у закладах вищої освіти: теоретичний аналіз наукових досліджень [Текст] / А. Черкашин // Теорія і практика управління соціальними системами. – Харків : НТУ " ХПІ ", 2021. – № 4. – С. 76-85.
- Шаповал, С. Перспективи використання матричних кодів в освітньому процесі [Текст] / С. Шаповал, Р. Романенко, Н. Форостяна // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2011. – № 5 (79). – С. 98-106.
- Шутенко, А. И. Социокультурные изменения образовательного процесса в высшей школе [Текст] / А. И. Шутенко // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 7. – С. 36-40.
- Шутенко, Е. Н. Особенности самореализации студенческой молодежи в образовательном пространстве вуза [Текст] / Е. Н. Шутенко // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 3. – С. 40-44.
|