Електронний каталог
психология детей. психологія дітей
Документи:
- Абраменкова, В. В. Социальная психология детства в контексте развития отношений ребенка в мире [Текст] / В. В. Абраменкова // Вопросы психологии. – М., 2002. – №1. – С.3-16.
- Бабій, М. Ф. Розвиток та прояв творчості у сучасній школі [Текст] / М. Ф. Бабій // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2011. – № 11 (152). – С. 20-25.
- Белошистая, А. В. О коррекционно-развивающем обучении математике в начальной школе [Текст] / А. В. Белошистая // Вопросы психологии. – М., 2002. – №6. – С.32-44.
- Бессонова, Т. П. Особенности развития ребенка в неблагополучной семье [Текст] / Т. П. Бессонова // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №1. – С.39-42.
- Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2017. – № 4. – С. 37-41.
- Вашека, Т. В. Рання діагностика та профілактика суїцидальної поведінки у підлітковому віці [Текст] / Т. В. Вашека // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2006. – № 6. – С. 64-66.
- Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2006. – № 4. – С. 1-3.
- Глозман, Ж.М. и др. Нарушения общения и школьная дезадаптация [Текст] / Ж.М. и др. Глозман // Вестник Московского университета. сер.14. Психология. – 2001. – №3. – С.35-46.
- Гнатюк, О. В. Теоретичний аналіз прояв обдарованості молодших школярів у навчанні [Текст] / О. В. Гнатюк // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2004. – №10. – С.71-72.
- Грединарова, Е. М. Развитие творческого мышления как условие успешного обучения: (У детей) [Текст] / Е. М. Грединарова // Практична психологiя та соцiальна робота. – 1999, 1999. – N1. – С.13-14.
- Гриценок, Л. І. Формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків (Результаті соціально-психологічного моніторингу ефективності навчальної програми) [Текст] / Л. І. Гриценок // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №5. – С.53-56.
- Гуткина, Н. И. Инструментальный метод в детской практической психологии [Текст] / Н. И. Гуткина // Вопросы психологии. – М., 2003. – №1. – С.17-26.
- Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчано-виховного процесу (60-70-ті рр.XX ст.) [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2014. – № 4 (85). – С. 76-87.
- Зазимко, О. Темпоральні характеристики самопроектування в юнацькому віці [Текст] / О. Зазимко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2013. – № 5 (91). – С. 70-83.
- Заика, Е. В. Как воспитать талантливого ребенка [Текст] / Е. В. Заика, И. А. Калмыкова // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №7. – С.29-43.
- Заика, Е. В. Как воспитать талантливого ребенка [Текст] / Е. В. Заика, И. А. Калмыкова // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №8. – С.43-51.
- Зінченко, Г. П. Психологічні особливості розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку [Текст] / Г. П. Зінченко // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 1 (178). – C. 68-71.
- Калашин, В. Ф. Инфантилизм: сущность, пути преодоления [Текст] / В. Ф. Калашин // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 2 (179). – С. 69-71.
- Каплунович, И. Я. Структура и основные этапы развития образного мышления в дошкольном детстве [Текст] / И. Я. Каплунович // Вопросы психологии. – М., 2004. – №5. – С.47-55.
- Киричук, В. О. Психолого-педагогічне проектування в системі виховного процесу загальноосвітньої школи [Текст] / В. О. Киричук // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №8. – С.4-12.
- Колпакова, М. Ю. Диалог в работе психолога с детьми [Текст] / М. Ю. Колпакова // Вопросы психологии. – Москва, 2011. – № 4. – C. 111-118.
- Корнілова, В. В. Профілактично-корекційна програма подолання страхів у дітей дошкільного віку [Текст] / В. В. Корнілова // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 3 (180). – C. 46-59.
- Кремінський, Б. Г. Обдарованість та проблема розвитку здібностей особистості [Текст] / Б. Г. Кремінський // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2004. – №12. – С.74-80.
- Кудикіна, Н. В. Внесок вітчизняних психологів у формування педагогічної теорії ігрової діяльності дітей [Текст] / Н. В. Кудикіна // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2005. – №1. – С.7-8.
- Малышева, С. В. Особенности чвства одиночества у подростков [Текст] / С. В. Малышева, Н. А. Рождественская // Вестник Московского университета. сер.14 Психология. – 2001. – №3. – С.63-67.
- Матвеєва, М. П. Особливості професійної діяльності шкільного психолога [Текст] / М. П. Матвеєва // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2003. – №1. – С.44-60.
- Матвєєва, М. П. Діагностичні можливості інтелектуальної шкали Д. Векслера [Текст] / М. П. Матвєєва, Л. М. Гречко // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2005. – №9. – С.39-49.
- Мединська, Ю. Агресивна дитина: зрозуміти, щоб допомогти [Текст] / Ю. Мединська // Психологія і суспільство. – 2002. – №1. – С.95.
- Микадзе, Ю. В. Дифферциальная нейропсихология детского возраста [Текст] / Ю. В. Микадзе // Вопросы психологии. – М., 2002. – №4. – С.111-119.
- Моргун, В. Ф. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текст] / В. Ф. Моргун // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2006. – № 1. – С. 1-5.
- Олексюк, В. Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства [Текст] / В. Олексюк // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2011. – № 3 (45). – С. 96-103.
- Орлов, А. Психологія комп`ютерних ігор [Текст] / А. Орлов // KINO-КОЛО. – 2001. – №11. – С.25-30.
- Пашнев, Б. К. Психодиагностика одаренности [Текст] / Б. К. Пашнев // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2005. – № 12. – С. 59-65.
- Пономаренко, И. Л. Психологическая характеристика подростков с девиантным поведением [Текст] / И. Л. Пономаренко // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №4. – С.1-6.
- Репнова, Т. П. Переход к активным формам саморегуляции психосомантики у подростков [Текст] / Т. П. Репнова // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 8 (185). – С. 44-49.
- Савина, Е. А. Проективный сказочный текс и его возможности в исследовании личности ребенка [Текст] / Е. А. Савина, К. Колакоглоу // Вопросы психологии. – М., 2004. – №6. – С.34-43.
- Смирнова, Е. О. Исследование межличностных отношений в разновозростных группах дошкольников [Текст] / Е. О. Смирнова, В. А. Бутенко // Вопросы психологии. – М., 2007. – № 1. – С. 27-37.
- Смирнова, Е. О. Психологические особенности и варианты детской агрессивности [Текст] / Е. О. Смирнова, Г. Р. Хузеева // Вопросы психологии. – М., 2002. – №1. – С.17-26.
- Сорока, А. Дитячі страхи: причини виникнення й особливості перебігу [Текст] / А. Сорока // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2017. – № 2. – С. 106-108.
- Степанова, М. А. Практическая психология образования: противоречия, парадоксы, перспективы [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии. – М., 2004. – №4. – С.91-101.
- Ткачева, Р. В. Коррекция и развитие межличностных взаимоотношений в системе "ребенок-сверстник-взрослый" [Текст] / Р. В. Ткачева // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2003. – №7. – С.39-51.
- Ушакова, Т. Н. Семантика первых детских слов [Текст] / Т. Н. Ушакова // Вопросы психологии. – Москва, 2011. – № 2. – C. 25-35.
- Фройд, А. Техніка дитячого психоаналізу [Текст] / А. Фройд // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2008. – № 3. – С.93-115.
- Чуприна, А. В ответе за детей своих: что посеешь, то и пожнещь [Текст] / А. Чуприна // Персонал. – Київ, 2012. – № 1 (153). – С. 90-100.
- Чухрій, І. Батьківсько-дитячі відносини як чинник соціально-психологічної дезадаптованості матерів дітей-інвалідів [Текст] / І. Чухрій // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2011. – № 4 (46). – С. 94-100.
- Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2006. – № 10. – С. 10-21.
- Щебланова, Е. И. Взаимосвязь когнитивных способностей и личностных характеристик интелектуально одаренных школьников [Текст] / Е. И. Щебланова // Вопросы психологии. – Москва, 2013. – № 1. – С. 15-23.
- Яцюрик, А. О. Розвиток креативності в підлітковому віці [Текст] / А. О. Яцюрик // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 11 (188). – С. 23-32.
- Яцюрик, А. О. Розвиток креативності в підлітковому віці [Текст] / А. О. Яцюрик // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 12. – С. 19-29.
|