Електронний каталог
соціологічні дослідження
Документи:
- Практична соціологія для медіа професіоналав [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 4. – С. 13-71.
- Результаты исследования рынка рекрутинга г.Москвы [Текст] // Управление персоналом. – М., 2002. – №11. – С.28-31.
- Salerno-Kochan, R. Consumer models of quality structure for clothes [Текст]. Part VI : Science of non-foods / R. Salerno-Kochan // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.II. – C. 1020-1024.
- Аверин, Ю. П. Показатели и методы социологического исследования популизма представительных органов власти [Текст] / Ю. П. Аверин // Вестник Московского университета.Сер.18.Социология и политология. – 1999. – С.46-58.
- Борис, О. П. Експертний аналіз результатів соціологічного дослідження щодо оцінки стану цивільного захисту в Україні [Текст] / О. П. Борис // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 16. – С. 84-88.
- Волчкова, Л. Т. Стратегии социлогического исследования бедности [Текст] / Л. Т. Волчкова, В. Н. Минина // Социологические исследования. – 1999. – №1. – С.49-55.
- Галкин, А. А. Культура толерантности перед вызовами глобализации [Текст] / А. А. Галкин, Ю. А. Красин // Социологические исследования. – М., 2003. – №8. – С.64-74.
- Гришина, Е. А. Научная интеллигенция: противоречия социальной идентификации [Текст] / Е. А. Гришина // Социологические исследования. – М., 2008. – № 3. – С. 60-70.
- Дембіцький, С. Сучасні техніки управління даними соціологічних досліджень [Текст] / С. Дембіцький, Т. Любива // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2015. – № 3. – С. 125-146.
- Зубец, А. Н. Социально-демографические различия среди потребителей страховых услуг [Текст] / А. Н. Зубец // Финансы. – Москва, 2014. – № 1. – С. 48-51.
- Іванюк, Р. Основні етапи соціолого-правового дослідження проблем корупції та хабарництва [Текст] / Р. Іванюк // Вісник прокуратури. – К., 2003. – №9. – С.111-115.
- Кащавцева, С. Політична комунікація: проблеми, очікування, можливості [Текст] / С. Кащавцева // Соціологія:теорія,методи,маркетинг. – К., 2002. – №1. – С.101-108.
- Киричук, В.Ф. и др. Исследование подготовки военных врачей [Текст] / В.Ф. и др. Киричук // Социологические исследования. – 1996. – №9. – С.33-37.
- Кобеля, З. Показники оцінки трудової мотивації [Текст] / З. Кобеля, Р. Білик // Україна: аспекти праці. – Київ, 2010. – № 6. – С. 42-46.
- Кричевська, Т. О. Українське суспільство та економіка в соціологічних оцінках рівня довіри: внутрішні виміри та міжкраїнові порівняння [Текст] / Т. О. Кричевська, О. В. Балюк // Економічна теорія. – Київ, 2012. – № 1. – С. 50-64.
- Лукашевич, М. П. Соціологія.Загальний курс [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / М. П. Лукашевич, М. В. Туленков. – 2-е вид. – К. : Каравела, 2006. – 407с. – (Вища освіта в Україні). – ISBN 966-8019-33-4 : 40.00.
- Мельниченко, А. Використання соціологічної інформації в управлінні вищим навчальним закладом [Текст] / А. Мельниченко // Вища школа. – Київ, 2015. – № 2-3. – С. 19-27.
- Молевич, Е. Ф. Труд как объект и предмет исследований общей социологии [Текст] / Е. Ф. Молевич // Соцологические исследования. – 2001. – №7. – С.38-41.
- Носкова, А. В. Исторический опыт взаимодействия институтов семьи, государства и церкви после принятия христианства на Руси [Текст] : (социологический анализ) / А. В. Носкова // Вестник Московского университета. Сер.18. Социология и политология. – М., 2002. – №1. – С.75-84.
- Ротман, Д. Г. Электоральные исследования. Сущность и технология. [Текст] / Д. Г. Ротман // Социологические исследования. – 1998. – №9. – С.63-68.
- Симончук, О. Класифікатор професій ISCO-88: історія розроблення, концептуальні засади, модель операціоналізації, застосування в соціологічних дослідженнях [Текст] / О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – К., 2008. – № 3. – С. 24-42.
- Слободянюк, Е. Соціологічні дослідження - фундамент виборчої кампанії [Текст] / Е. Слободянюк // Нова політика. – 2000. – №3. – С.55-59.
- Соколов, В. М. Толерантность: Состояние и тенденции [Текст] / В. М. Соколов // Социологические исследования. – М., 2003. – №8. – С.3-11.
- Стегній, О. Предметне поле соціології довкілля [Текст] / О. Стегній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – К., 2008. – № 3. – С. 55-73.
- Таланов, С. Л. Социализация молодежи и перспективы развития высшего образования [Текст] / С. Л. Таланов // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2010. – № 6. – С. 34-36.
- Томбу, Д. В. Некоторые социокультурные проблемы дизайна в России [Текст] / Д. В. Томбу // Вестник Московского университета. Сер.18. Социология и политология. – М., 2002. – №1. – С.165-173.
- Чудовська, І. Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням гендерної складової [Текст] / І. Чудовська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 5-6 (69). – С. 16-17.
- Чуриков, Н. Н. Систематические ошибки выборочного социологического исследования [Текст] / Н. Н. Чуриков // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2016. – № 5. – С. 24-31.
- Швачко, О. Лабораторне соціологічне дослідження толерантності [Текст] / О. Швачко // Соціологія:теорія,методи,маркетинг. – К., 2002. – №1. – С.137-152.
- Шершнева, Л. П. Прогнозирование перспективной потребности на швейные изделия [Текст] / Л. П. Шершнева, С. Г. Сунаева // Швейная промышленность. – Москва, 2010. – № 5. – С. 43-44.
- Юрлов, Ф. Н. Социальные издержки глобализации [Текст] / Ф. Н. Юрлов // Социологические исследования. – 2001. – №7. – С.13-22.
- Яковлев, А. М. Российская государственность (историко-социологический аспект) [Текст] / А. М. Яковлев // Общественные науки и современность. – М., 2002. – №5. – С.78-93.
|