Електронний каталог
електронна комерція
Документи:
- Buying the future [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 15-16.
- Будущее электронной коммерции: как цифровая эволюция влияет на развитие торговли [Текст] // Карт-бланш. – Київ, 2014. – № 5-6 (125-126). – С. 22-26.
- Внутрішній ринок України: стан та перспективи розвитку (Огляд матеріалів засідання круглого столу, що відбувся 25.09.2001р. в КНТЕУ) [Текст] // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №6. – С.3-10.
- Онлайн-супермаркет "Сільпо" в деталях: E-commerce бизнеса? [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – №112. – С. 11.
- Про електронну комерцію: Закон України від 03.09.15р. №675-VIII [Текст] // Баланс (без бланків) практ.журн. – Дніпропетровськ, 2015. – № 83-84. – C. 9-19.
- Тенденции и пути развития электронной коммерции в России [Текст] // Управление персоналом. – Москва, 2010. – № 22 (248). – С. 41-45.
- ТОП - 5: основные тенденции, повлиявшие на онлайн-продажи продуктов питания в 2019 году [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – С. 6.
- ТОП - 5: основные тенденции, повлиявшие на онлайн-продажи продуктов питания в 2019 году [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – №101. – С. 6.
- Тренды розницы [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – №101. – С. 14.
- Тренды розницы [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – С. 14.
- Drachov, V. Mobile commerce as one of the most perspective trends in electronic commerce [Текст] / V. Drachov // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2005. – № 2. – C. 233-244.
- Korzeniowski, A. Accomplishment of selected package function in e-commerce [Текст] / A. Korzeniowski, J. Jasiczak // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – С. 488-492.
- Kubera, H. Requirements for packaging in electronic sales [Текст] / H. Kubera // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – C. 542-546.
- Misnik, N. V. On-line shopping in Ukraine [Text] [Текст] : opportunities and challenges / N. V. Misnik // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2011. – Vol. 9, № 10 : In focus: Trade & Distribution. – P. 29-33.
- Reinhardt, A. E-commerce is starting to click [Текст] : Suddenly, european customers flock to the Web / A. Reinhardt, White C. Passariello // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2002. – №34. – С. 16-17.
- Stupnytsky, O. Market of electronic commerce in Ukraine and information resources for small and medium enterprises [Текст] / O. Stupnytsky, V. Kucherenosov // Welcome. – Kyiv, 2003. – №11 (100). – C. 4-6.
- Апалькова, В. В. Вплив діяльності міжнародних систем електронних грошей на фінансовий ринок країни [Текст] / В. В. Апалькова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2013. – № 5-6 (70-71). – С. 89-96.
- Аримов, С. Куда идет электронная коммерция [Текст] / С. Аримов // Туристический бизнес. – Москва, 2011. – № 10 (244). – С. 7.
- Бабій, С. В. Аналіз використання платіжної системи Інтернету у фінансових розрахунках торговельного підприємства [Текст] / С. В. Бабій, Ю. В. Чмир // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – Д., 2007. – № 4/2 (36). – С. 39-42. – (Економічні науки).
- Бєлозерцев, В. С. Облік та аналіз реалізації товарів на підприємстві електронної комерції [Текст] / В. С. Бєлозерцев, М. Г. Гарьковий // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 23. – С. 40-43.
- Благун, І. С. Маркетинг розвитку електронного бізнесу [Текст] / І. С. Благун // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №2. – С.31-33.
- Борисова, Ю. Аналіз правового регулювання електронної комерції в окремих країнах СНД [Текст] / Ю. Борисова // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2010. – № 5 (173). – С. 42-44.
- Виганяйло, С. М. Аспекти економічної безпеки електронної комерції [Текст] / С. М. Виганяйло // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Аналітик ", 2021. – № 4. – С. 28-30.
- Виноградська, А. Електронна комерція [Текст] / А. Виноградська // Ділова панорама. – 2001. – №5-6. – С.22-23.
- Вінник, О. Нормативно-правове регулювання відносин у сфері цифрової економіки [Текст] / О. Вінник // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2018. – № 2. – С. 124-133. – (Економічні науки).
- Вінник, О. Правові засади захисту прав споживачів у сфері електронної торгівлі [Текст] / О. Вінник // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2017. – № 5(94). – С. 24-30. – (Економічні науки).
- Вінник, О. М. Захист прав споживачів у сфері електронних комунікацій [Текст] / О. М. Вінник // Юридична Україна /ел.версія/. – Київ : Юрінком Інтер, 2021. – : №7. – С. 14-24.
- Воронов, В. и др. Мошенничество в электронной коммерции: формы проявления и способы предупреждения [Текст] / В. и др. Воронов // Маркетинг. – М., 2006. – № 1. – С.101-115.
- Габдулліна, Ю. Правовий режим електронної комерції в Україні. Минуле, перспективи та реалії [Текст] / Ю. Габдулліна // Юридичний журнал. – Київ, 2014. – №11-12. – С. 52-55.
- Гарсия, К. Виртуальное предприятие - форма интегрированного взаимодействия [Текст] / К. Гарсия // Маркетинг. – Москва, 2012. – № 4 (125). – С. 87-94.
- Гончаренко, А. Р. Вплив інтернет-маркетингу на розвиток електронної комерції [Текст] / А. Р. Гончаренко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – №10. – С. 69-75.
- Горбенко, О. В. Вплив електронної торгівлі на розвиток логістики "останньої милі" в Україні [Текст] / О. В. Горбенко, О. А. Карпенко // Регіональна економіка. – Львів, 2017. – № 3. – С. 123-131.
- Грановський, А. В. Вплив Інтернет на розвиток сучасних міжнародних економічних відносин [Текст] / А. В. Грановський // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 13. – С. 119-124.
- Гриценко, С. Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації інтернет-бізнес процесів [Текст] / С. Гриценко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 2 (71). – С. 34-39.
- Дупай, М. Інтернет-торгівля як форма електронної комерції та перспективи її розвитку в Україні [Текст] / М. Дупай, І. Перевозова, Т. Бурденюк // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль, 2005. – Випуск 5-2. – С.160--164. – (Економічні науки).
- Дутов, М. Правовое обеспечение развития электронной коммерции [Текст] / М. Дутов // Підприємництво,господарство і право. – 2001. – №4. – С.33-35.
- Задорожний, З. Електронна комерція в Україні: дискусійні аспекти нормативно-правового регулювання [Текст] / З. Задорожний // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2017. – № 1. – С. 119-126.
- Закревська, Л. М. Перспективи та інструменти розвитку електронного бізнесу в Україні [Текст] / Л. М. Закревська, Г. С. Пенчук // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 6. – С. 33-39.
- Инджикян, Р. О. Мировые тенденции развития электронной коммерции в сфере финансовых услуг [Текст] / Р. О. Инджикян // Деньги и кредит. – 2001. – №1. – С.62-67.
- Калужский, М. Л. Логистическая инфраструктура электронной коммерции [Текст] / М. Л. Калужский // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 3. – С. 45-53.
- Кантерман, О. Нюанси електронної комерції: право і податки: [Платне скачування книг] [Текст] / О. Кантерман, Т. Лисиця // Баланс. – Київ, 2010. – № 60. – С. 32-35.
- Капица, П. Электронная коммерция в туротрасли [Текст] / П. Капица // Туризм: практика, проблемы, перспективы. – М., 2003. – №08. – С.58-59.
- Кобелев, О. Актуальные проблемы электронной коммерции в России [Текст] / О. Кобелев // Маркетинг. – М., 2002. – №4. – С.3-15.
- Ковальоваи, О. М. Основні форми інтернет-торгівлі: особливості, переваги. недоліки [Текст] / О. М. Ковальоваи, В. В. Кірсанова // Економіка та держава. – Київ, 2020. – № 7. – С. 85-92.
- Козлов, В. В. Аналіз стану електронної комерції в Україні [Текст] / В. В. Козлов, Т. В. Томашевська // Статистика України. – Київ, 2017. – № 2. – С. 34-38.
- Комаров, Н. М. Особенности и перспективы развития электронного рынка b-2-b-услуг [Текст] / Н. М. Комаров // Маркетинг услуг. – Москва, 2010. – № 2 (22). – С. 128-139.
- Крегул, Ю. Правове регулювання міжнародної електронної комерції [Текст] / Ю. Крегул, В. Батрименко, В. Батрименко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2018. – № 2. – С. 136-147. – (Економічні науки).
- Кретова, Т. Реинкарнация традиционного ритейла [Текст] / Т. Кретова // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2013. – № 1-2 (133). – С. 58-30.
- Крутова, А. Електронний документообіг на підприємствах електронної комерції [Текст] / А. Крутова // Економіст. – Київ, 2011. – № 3 (293). – С. 31-35.
- Крутова, А. Проблеми аналізу економічної ефективності електронної комерції [Текст] / А. Крутова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2011. – № 5 (79). – С. 107-119.
1
2
|