Електронний каталог
рынок потребительских товаров. ринок споживчих товарів
Документи:
- "Маза" помогает производителчм быстро реагировать на требования рынка [Текст] // Будівельний журнал. – Київ, 2019. – № 1-2. – С. 38-39.
- Dossier [Текст] : Enquete sur l'economie low-cost // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 173. – C. 58-88.
- Le Petit Marseillais, plus fort que L'Oreal et Unilever [Текст] // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 161. – C. 38-39.
- Споживчі настрої населення України [Текст]. – С.16-20. – (Маркетинг и реклама).
- Dorofeev, O. O. Combating Illegal Product Package Copying in Ukraine [Text] [Текст] / O. O. Dorofeev // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ЗАТ "Юридична практика", 2011. – Vol. 9, № 4 : In focus: Intellectual property. – P. 22-24.
- Miller, K. L. Best of the best [Текст] : A Newsweek study shows family firms outrunning their rivals on all six of the leading stock indexes in Europe, and ranks the top 10 companies / K. L. Miller // Newsweek International. – N.Y. : Newsweek, Inc., 2004. – №15. – C. 42-47.
- Neumann, B. Les secrets de la vogue Puma [Текст] / B. Neumann // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2003. – №673. – C. 120-121.
- Апопій, В. В. Ринок споживчих товарів в Україні: проблеми сучасного розвитку [Текст] / В. В. Апопій, Я. А. Гончарук // Економіка і прогнозування. – К., 2002. – №4. – С.115-123.
- Воронцов, В. В. Концепція моделювання формування попиту на ринку споживчих товарів [Текст] / В. В. Воронцов // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2009. – № 3. – С. 38-43.
- Дідківська, Л. Сучасний розвиток конкурентного середовища ринку споживчих товарів України [Текст] / Л. Дідківська // Банківська справа. – Київ, 2009. – № 2. – С. 48-66.
- Іванова, А. Особливості формування інфраструктури ринку споживчих товарів [Текст] / А. Іванова // Банківська справа. – Київ, 2014. – №11-12 (131). – С. 83-90.
- Кір'янов, Д. Сучасні тенденції злиттів та поглинань на світовому ринку споживчих товарів [Текст] / Д. Кір'янов // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2014. – №11-12. – С. 55-65.
- Кубалова, Э. Торговля и рынок потребительских товаров [Текст] / Э. Кубалова // Маркетинг. – 1998, 1998. – N5. – С.83-87.
- Кубалова, Э. Торговля и рынок потребительских товаров [Текст] / Э. Кубалова // Маркетинг. – 1998. – С.83-87.
- Лазебна, І. Теоретичні засади функціонування ринку споживчих товарів України [Текст] / І. Лазебна // Підприємництво, господарство і право. – К., 2008. – № 5. – С. 155-157.
- Мазаракі, А. Ринок споживчих товарів в Україні: посткризові тенденції [Текст] / А. Мазаракі, В. Лагутін // Економіка України. – Київ : Преса України, 2011. – № 9 (598). – С. 17-26.
- Пустовойт, О. Ринок споживчих товарів України: тенденції розвитку і вплив на структуру економіки [Текст] / О. Пустовойт // Економіка України. – Київ : Преса України, 2011. – № 1 (590). – С. 59-69.
- Тарлопов, І. О. Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку [Текст] / І. О. Тарлопов // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2018. – № 12. – С. 4-8.
- Трубей, О. М. Залучення посередників до закупівельно-збутової діяльності на ринку споживчих товарів [Текст] / О. М. Трубей // Актуальні проблеми економіки. – К., 2009. – № 1. – C. 143-151.
- Хоміч, Л. Вихід на ринки "екопродукції" без порушення конкурентного права: застосування екологічного твіерження [Текст] / Л. Хоміч // Управління якістю. – Київ, 2019. – № 1. – С. 56-67.
|