Електронний каталог
педагоги
Документи:
- Волик, Л. Педагогічні погляди М.Гоголя [Текст] / Л. Волик // Шлях освіти. – К., 2008. – № 3. – С. 51-55.
- Галів, М. Д. "Актуальність - неактуальність" вивчення творчості А.С.Макаренка [Текст] / М. Д. Галів // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2010. – № 4 (69). – С. 40-50.
- Дічек, Н. До втілення ідей К.Д.Ушинського про педагогічну психологію: експерементальні дослідження І.О.Сікорського [Текст] / Н. Дічек // Шлях освіти. – К., 2008. – № 3. – С. 35-39.
- Кальницька, К. О. Структура мотивацiї педагога до пiдвищення професiйною квалiфiкацiї [Текст] / К. О. Кальницька // Практична психологiя та соцiальна робота. – 1999, 1999. – N1. – С.10-12.
- Миргородська, Л. Г. Мiсце педагогiчної творчостi в системi факторiв формування особистостi як суб'єкта соцiальної дiї [Текст] / Л. Г. Миргородська // Вiсник Донецького державного унiверситету економiки i торгiвлi. – 1999. – С.105-108.
- Нестреляй, А. Науково-педагогічна спадщина Сильвестра Гогоцького ( 1837 - 1886рр.) [Текст] / А. Нестреляй // Вища школа. – К., 2008. – № 4. – С. 75-85.
- Побірченко, Н. Авторська школа академіка Олександра Захаренка [Текст] / Н. Побірченко // Шлях освіти. – К., 2007. – № 3. – С. 50-55.
- Погрібний, А. Педагогічні концепції видатного вченого-державника [Текст] / А. Погрібний // Освіта України. – 2003. – №28-29. – С.4-5.
- Подольська, Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів [Текст] / Є. Подольська, Т. Подольська // Вища освіта України. – Київ, 2016. – № 3. – С. 64-69.
- Прохоров, А. О. Связь черт характера и психических состояний педагогов [Текст] / А. О. Прохоров, Т. Н. Васильева // Вопросы психологии. – 2001. – № 3. – C.57-69.
- Сенаменко, В.и др. Подготовка педагогов в классических университетах [Текст] / В.и др. Сенаменко // Высшее образование в России. – 1998. – С.58-62.
- Ткаченко, Л. І. Г.С.Сковорода про особистість і розвиток особистості: педагогічний підхід [Текст] / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2010. – № 4 (69). – С. 31-39.
|