Електронний каталог
споживач
Документи:
- Reorientari in stiinta marfurilor [Text] [Текст] / coord.: Viorel Petrescu, Rodica Pamfilie, Roxana Sarbu; Academia de Studii Economice din Bucuresti. – Bucuresti : Editura ASE, 2007. – 246 p. – Bibliogr.: p. 243-246 (37 de titluri). – ISBN 973-973-594-961-7 : 55,00.
- Защита прав потребителей [Текст] : Сборник нормативных документов (с изменениями и дополнениями по состоянию на 1марта 2003г.) / Сост.Т.В.Сировец. – Харьков : Конус, 2003. – 160с. – ISBN 966-7636-34-8 : 10.00.
- Защита прав потребителей [Текст] : Сборник нормативных документов (сизменениями и дополнениями по состоянию на 1марта 2002г.) / Сост.Т.В.Сировец. – Х. : Конус, 2002. – 160с. – ISBN 966-7636-19-4 : 10.00.
- Збірник наукових праць.Міжнародна економіка [Текст] = International economics. Вип.27 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2000. – 233с. – 10.00.
- Маркетинг [Текст]. – 2002. – 28.80.
- Микроэкономика [Текст] : Учебник / Под ред.Е.Б.Яковлевой. – М. : АКАЛИС, 1997. – 332с. – ISBN 5-86275-065-5 : 9.00;9.80.
- Опорний конспект лекції з дисципліни "Організація торгівлі" з теми "Захист прав споживачів у підприємствах торгівлі" для студентів економічного факультету денної та заочної форм навчання [Текст] / Уклад.Л.К.Фiрсова. – К. : КДТЕУ, 1996. – 20с. – 1.20;3.00.
- Поведение потребителя.Практикум [Текст] [Текст] : пособие для вузов / авт.-сост. Т.Н. Байбардина, Л.М. Титкова, Г.Н. Кожухова. – Минск : Новое знание, 2002. – 123 с. – ISBN 985-475-012-4 : 16.80;17.40.
- Прикладная экономика [Текст] : Учеб.пособие для учащихся ст.классов / Пер.с англ. – М. : Просвещение, 1992. – 224с. : ил. – ISBN 5-09-004825-8 : 4000.00.
- Справочник потребителя [Текст] : Закон.Практика.Комментарии / Авт.-сост.:А.Н.Распопин,В.П.Смолянинов. – М.;Новосибирск : ИВЦ"Маркетинг";ЮКЭА, 2000. – 111с. – ISBN 5-7856-0149-4;5-86750-074-8 : 8.10.
- Таблиця витрати-випуск України за 2005 рік в цінах споживачів [Текст] = Ukrainian input-output table at consumer prices for 2005 : Статистичний збірник / За ред.І.М.Нікітіної. – К. : Державний комітет статистики України, 2007. – 52с. – 45.00.
- Теория маркетинга [Текст] = Marketing Theory / Пер.с англ.Под ред.М.Бейкера. – СПб. : Питер, 2002. – 462с. – ISBN 5-318-00593-4 : 39.00.
- Экономическая теория в вопросах и ответах [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов и преподавателей экономических дисциплин / Ответ.ред.Белоусов В.М. – Ростов на/Д : Феникс, 1998. – 512с. – ISBN 5-222-00332-9 : 16.00;10.00.
- Юридичний довідник для населення [Текст] : Ваш консультант на всі випадки життя / Авт.-упоряд.М.І.Хавронюк,Мельник М.І. – К. : А.С.К., 1999. – 672с. – (Економіка.Фінанси.Право). – ISBN 966-539-171-2 : 19.20.
- Юридичний довідник для населення [Текст] : Ваш консультант на всі випадки життя / Авт.-упоряд.М.І.Хавронюк,Мельник М.І. – К. : А.С.К., 2001. – 672с. – (Економіка.Фінанси.Право). – ISBN 966-539-171-2 : 19.20;13.45.
- Bohlinger, M. S. Merchandise buying [Text] [Текст] : a practical guide / M. S. Bohlinger. – 2nd ed. – Dubuque : WCD, 1983. – 544 p. – ISBN 0-697-08086-2 : 95,00.
- Engel, J. F. Consumer behavior [Текст] / J. F. Engel, R. D. Blackwell, P. W. Miniard. – 7th ed. – Fort Worth : The Dryden Press, 1993. – 881 p. – ISBN 0-03-076751-2.
- Reece, B. L. Sales and sales management today [Text] [Текст] : a reading book / B. L. Reece, G. L. Manning. – Boston : Allyn and Bacon, 1991. – 224 p. – ISBN 0-205-12539-5 : 125,00.
- Schiffman, L. G. Consumer behavior [Text] [Текст] / L. G. Schiffman, L. L. Kanuk. – Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1994. – 684 p. – ISBN 0-13-669003-3 : 200,00.
- Solomon, M. R. Consumer behavior : buing, having, and being [Text] [Текст] : instructor's annotated edition / M. R. Solomon. – Boston : Allyn and Bacon, 1992. – 618 p. – ISBN 0-205-13728-8 : 200,00.
- Wells, W. D. Consumer behavior [Текст] / W. D. Wells, D. Prensky. – New York : John Wiley & Sons, Inc., 1996. – ISBN 0-471-59641-8.
- Аллен, П. Учимся торговать [Текст] / П. Аллен ; Пер.с англ.З.Я.Красневской. – Мн. : Амалфея, 1997. – 214с. – (Стратегия успеха). – ISBN 985-6015-4 : 6.00.
- Аллен, П. Учимся торговать [Текст] / П. Аллен ; Пер.с англ. – Мн. : Амалфея, 1996. – 214с. – (Стратегия успеха). – ISBN 985-6015-4.
- Антипова, С. П. Централизованная доставка материалов потребителям [Текст] / С. П. Антипова. – М. : Экономика, 1982. – 40с. – (В помощь работнику мат.-техн. снабжения и сбыта). – 0.10.
- Мікроекономіка [Текст] : Опорний конспект лекцiй / В. Д. Базилевич, В. О. Лук'янов, Н. Н. Писаренко, Н. В. Квіцинська. – К. : Четверта хвиля, 1997. – 248с. : iл. – (Економiка). – ISBN 966-529-001-0 : 5.00;4.50.
- Мікроекономіка [Текст] : Опорний конспект лекцiй / В. Д. Базилевич, В. О. Лук'янов, Н. Н. Писаренко, Н. В. Квіцинська. – К. : Четверта хвиля, 1998. – 248с. : iл. – (Економіка). – ISBN 966-529-001-0 : 10.00.
- Балеха, Т. В. Управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Балеха Т. В. ; 08.06.01-економіка.організація і управління підприємствами. – К. : КНТЕУ, 2005. – 20с.
- Балеха, Т. В. Управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Балеха Т. В. ; 08.06.01-економіка.організація і управління підприємствами;Наук.кер.:В.А.Фесюк. – К., 2005. – 202с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Баркан, Д. И. Маркетинг для всех [Текст] : Беседы для начинающих / Д. И. Баркан. – Л. : Культ-информ-пресс, 1991. – 256с. – ISBN 5-8392-0002-6 : 1098.00;5,00.
- Березин, И. Маркетинг сегодня [Текст] / И. Березин. – М. : Менеджер, 1996. – 128с. – ISBN 5-87457-055-1 : 4.20;3,50.
- Березин, И. С. Маркетинг и исследования рынков [Текст] / И. С. Березин. – М. : Русская Деловая Литература, 1999. – 416с. – Библиогр.:С.414-416. – ISBN 5-89247-028-8 : 48.36;18.00.
- Блэкуэлл, Р. Поведение потребителей [Текст] [Текст] = Consumer behavior / Р. Блэкуэлл, П. Миниард, Дж. Энджел ; пер.с англ.под ред. Л.Волковой. – 9-е междунар. изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 621 с. : ил. – (Теория и практика менеджмента). – Библиогр.: с. 553-607. – ISBN 5-94723-267-7 : 51.00.
- Мікроекономіка і макроекономіка [Текст] [Текст] : підруч. для студ. екон. спец. закл. освіти: у 2-х ч. / С. М. Будаговська, О. І. Кілієвич, І. О. Луніна, Т. М. Пахомова ; за ред. С.М.Будаговської. – 3-тє вид. – Київ : Основи, 2003. – 517с. – ISBN 966-500-096-6 : 74.82.
- Вайсман, А. Стратегия маркетинга:10 шагов к успеху;Стратегия менеджмента:5 факторов успеха [Текст] / А. Вайсман ; Пер.с нем. – М. : Интерєксперт;Экономика, 1995. – 344с. – (Практикум делового человека). – ISBN 5-282-01829-2 : 7.60.
- Маркетинг:теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. №10 / А. В. Войчак, І. П. Житна, В. Я. Заруба, Г. В. Козаченко ; Ред.кол.Т.С.Максимова. – Луганськ : СНУ ім.В.Даля, 2004. – 250с. – 17.00.
- На допомогу підприємцю та споживачеві [Текст] : Словник-довідник / Є. М. Воронова, Н. М. Гуляєва, В. Й. Кириченко, В. Д. Кучеренко ; За заг.ред.А.А.Мазаракі. – К. : КДТЕУ, 1997. – 201с. – ISBN 5-7763-1675-8 : 10.00.
- Гамілтон, Дж. Методичний посібник до "Мікроекономіки" Роберта С.Піндайка та Деніела Л.Рубінфельда [Текст] / Дж. Гамілтон ; Пер.з англ. – К. : ОСНОВИ, 1996. – 223с. – 6.00.
- Гембл, П. Маркетинг взаимоотношений с потребителями [Текст] = Up close and personal / П. Гембл, М. Стоун, Н. Вудкок ; Пер. с англ. – М. : Фаир-Пресс, 2002. – 512с. – ISBN 5-8183-0376-4;0-7494-3087-7 : 40.80.
- Голиков, Е. А. Маркетинг и логистика [Текст] : Учеб.пособие / Е. А. Голиков. – 2-е изд. – М. : Дашков и К, 2000. – 412с. – ISBN 5-8316-0006-8 : 19.20.
- Голиков, Е. А. Маркетинг и логистика [Текст] : Учеб.пособие / Е. А. Голиков. – М. : Дашков и К, 1999. – 412с. – ISBN 5-8316-0006-8 : 13,68;.
- Диксон, Питер Р. Управление маркетингом [Текст] : Учебн.пособие для вузов / Питер Р. Диксон ; Пер.с англ. – М. : Изд-во БИНОМ, 1998. – 560с. : ил. – ISBN 5-7989-0075-4(рус) : 15.60;17.96.
- Дойль, П. Менеджмент:стратегия и тактика [Текст] : Учебник / П. Дойль ; Пер.с англ. – СПб. : Питер, 1999. – 560с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-314-00138-1 : 28.50.
- Дорошев, В. И. Введение в теорию маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Дорошев. – М. : ИНФРАП-М, 2000. – 285с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000090-9 : 16.20;12.10;15.72.
- Дорошев, В. И. Введение в теорию маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Дорошев. – М. : ИНФРАП-М, 2001. – 285с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000656-7 : 16,00.
- Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. О. Дудла. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 223с. : табл. – Бібліогр.:С.210-213. – ISBN 978-966-364-451-6;9789663644516 : 28,00;35,50.
- Жамен, С. Торговое право [Текст] : Учеб.пособие / С. Жамен, Л. Лакур ; Пер.с фр. Под общ.ред.К.Лобри. – М. : Международные отношения, 1993. – 256с. – ISBN 5-7133-0748-4;2-85332-777.5 : 70.000;5,50.
- Вводный курс по экономической теории [Текст] : Учебник для лицеев / Г. П. Журавлева, В. А. Галанов, Н. В. Дементьева, другие и ; Под общ.ред.Г.П.Журавлевой. – М. : ИНФРА-М, 1997. – 368с. – ISBN 5-86225-390-4 : 12.10.
- Зозулев, А. В. Поведение потребителей [Текст] [Текст] : учеб.пособие / А. В. Зозулев. – Київ : Знання, 2004. – 364 с. – ISBN 966-8148-31-2 : 33.00.
- Ивашковский, C. Н. Микроэкономика [Текст] : Учебник / C. Н. Ивашковский. – М. : Дело, 1998. – 416с. : таб. – ISBN 5-7749-0120-3 : 30.76.
- Ильин, В. И. Поведение потребителей [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Ильин. – СПб. : Питер, 2000. – 223с. – (Краткий курс). – ISBN 5-272-00088-9 : 14.40;15.90.
1
2
|