Електронний каталог
якість викладання
Документи:
- Найм власних випускників - негативне явище, якому не місце у провідних вишах [Текст] // Вища школа. – Київ, 2016. – № 10. – С. 102-126.
- Haupt, W. Austriacki system edukacyjny w dziedzinie towaroznawstwa - powiazanie potrzeb ekonomicznych, ekologicznych i spolecznych [Текст] = Austrian education system in Commodity Science / W. Haupt. – 2004 // Towaroznawcze problemy jakosci. – Radom : Politec. Radomska / Instyt. Technolog. Ekspol., 2004. – 1. – C. 27-31.
- Бутук, О. Найм власних випускників - негативне явище, якому не місце у провідних вищах. Чи справді так? [Текст] / О. Бутук // Вища школа. – Київ, 2016. – № 11-12. – С. 83-113.
- Васильева, Е. Ю. Международный опыт оценки преподавателей [Текст] / Е. Ю. Васильева // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 9. – С. 85-89.
- Сучасний менеджмент якості науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу [Текст] / О. Величко, В. Іващенко, О. Ясев, О. Рожков // Вища школа. – К., 2006. – №5-6. – С. 34-39.
- Гадяцький, В. Конкурсна система обрання вузівських викладачів: критика теперішнього стану та пропозиції щодо демократизації [Текст] / В. Гадяцький // Вища освіта в Україні. – К., 2008. – № 1. – С. 45-50.
- Галиця, О. Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах [Текст] / О. Галиця // Вища школа. – Київ, 2013. – № 1 (103). – С. 48-56.
- Дебич, М. Різноманітність теорії інтернаціоналізації вищої освіти в розвинених країнах світу [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – Київ, 2015. – № 6. – С. 49-58.
- Загірняк, М. Система показників оцінювання діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи [Текст] / М. Загірняк, А. Почтовюк // Вища школа. – К., 2007. – № 5. – С. 45-54.
- Загірняк, М. Оцінювання якості роботи професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів [Текст] / М. Загірняк, С. Сергієнко // Вища школа. – Київ, 2013. – № 3 (105). – . 19-30.
- Зварич, І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа. – Київ, 2012. – № 2. – С. 42-51.
- Зварич, І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа. – Київ, 2015. – № 6. – С. 59-68.
- Зварич, І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США [Текст] / І. Зварич // Вища освіта України. – Київ, 2012. – № 4 (47). – С. 92-99.
- Зеленев, И. А. Об оценке качества преподавания в вузе в контексте восприятия студентами своих преподавателей [Текст] / И. А. Зеленев, С. В. Туманов // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 11. – С. 99-104.
- Козак, О. М. Оцінка роботи викладача як елемент системи забезпечення якості вищої освіти [Текст] / О. М. Козак // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2011. – № 7-8. – С. 36-39.
- Козлова, Е. В. Педагогические предпосылки становления системы повышения квалификации преподавателей вузов Великобритании [Текст] / Е. В. Козлова // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2012. – № 11. – С. 90-93.
- Косюкевич, Р. Методика рейтингового оцінювання ефективності діяльності викладачів, кафедр, факультетів та університетів [Текст] / Р. Косюкевич // Вища школа. – К., 2008. – № 8. – С. 29-41.
- Красицька, Н. С. Основні складові професійної компетентності викладача вищого навчального закладу [Текст] / Н. С. Красицька // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 2 (46). – С. 198-205. – (Гуманітарні науки).
- Малихіна, К. Основи методики викладання у вищій школі крізь призму працевлаштування [Текст] / К. Малихіна // Вища школа. – Київ, 2017. – № 1. – С. 25-36.
- Морозова, Т. Перспективні напрями партнерської взаємодії між IT-освітою та IT-індустрією [Текст] / Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа. – Київ, 2013. – № 5 (107). – C. 18-26.
- Пашков, А. П. Якість професорсько-викладацького складу ВНЗ - запорука ефективної підготовки фахівців [Текст] / А. П. Пашков, Л. А. Нападовська // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2012. – № 2 (65). – С. 228-234.
- Петров, В. Критерии оценки качества подготовки кадров высшей квалификации [Текст] / В. Петров, В. Столбов, М. Гитман // Высшее образование в России. – М., 2008. – № 8. – С. 13-19.
- Сиротіна, О. Дослідження змін у парадигмі підготовки викладачів вищої школи у США [Текст] / О. Сиротіна // Вища школа. – Київ, 2011. – № 2. – С. 99-106.
- Сорокин, Г. М. Лекция в учебном процессе вуза [Текст] / Г. М. Сорокин // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2010. – № 1. – С. 36-38.
- Субіна, О. Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей [Текст] / О. Субіна // Вища школа. – Київ, 2015. – № 6. – С. 37-48.
- Трубилин, А. И. Система оценки качества деятельности преподавателей и кафедры вуза [Текст] / А. И. Трубилин, О. В. Григораш // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2011. – № 2. – С. 60-64.
- Ушакова, Н. Сполученiсть освiтньо-професiйних програм та вимоги до їх науково-методичного забезпечення [Текст] / Н. Ушакова // Вiсник КДТЕУ.Сер.Економiка. – 1998. – С.133-141.
- Факторович, А. А. Принципы управления качеством образования в вузе в условиях реализации ФГОС [Текст] / А. А. Факторович // Высшее образование в России. – Москва, 2010. – № 12. – С. 40-47.
|