Електронний каталог
стратегия предприятия. стратегія підприємства
Документи:
- Hershey : Candy is dandy, but... : Can the company cook up enough non-chocolate products? [Текст] // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2003. – № 39. – C. 69-70.
- Мерчандайзинг поставщика [Текст] // Дистрибуция и логистика. – К., 2004. – №8. – С.25-27.
- Banaszyk, P. Formulating of the company strategy in conditions of the economic crisis [Text] [Текст]. Part II : Functioning and development of economy in the era of crisis / P. Banaszyk // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 175-179.
- Volosin, M. Specific aspects of the diversified firm's corporate strategy [Текст] / M. Volosin // Restructuring of the national economy under the systemic transformation. – Warsaw - Cracow : Kantor Wydawniczy ZAKAMYCZE, 1999. – C. 77-90.
- Азарова, А. О. Вибір, планування і реалізація стратегії розвитку підприємства [Текст] / А. О. Азарова, Н. С. Желюк // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 12 (114). – С. 91-100.
- Андрющенко, К. А. Розробка конкурентої стратегії підприємства в умовах процесного підходу [Текст] / К. А. Андрющенко // Економіка та держава. – Київ, 2016. – № 9. – С. 4-8.
- Баланда, А. Л. Інституційне забезпечення державного регулювання стратегічно важливих підприємств для економіки та безпеки країни [Текст] / А. Л. Баланда, В. П. Павленко, О. Ю. Рудниченко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2016. – № 5. – С. 19-22.
- Балуев, В. Стратегия и тактика управления финансами холдинга [Текст] / В. Балуев, Д. Лобов // Управление компанией (Р). – М., 2004. – №01(32). – С.34-36.
- Барабась, Д. О. Концепція ключових факторів успіху підприємств як методологічна основа дослідження їх конкурентоспроможності [Текст] / Д. О. Барабась. – С.52-55. – (Проблеми науки).
- Богданов, М. Г. Вибір стратегічних альтернатив розвитку підприємств легкої промисловості [Текст] / М. Г. Богданов // Легка промисловість. – К., 2001. – №4. – С.50-51.
- Бойчик, І. Виробнича стратегія, її місце і роль в стратегічному розвитку підприємства [Текст] / І. Бойчик, В. Васильчук // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 99-104.
- Бойчук, В. Моделювання показників фінансово-господарської діяльності для розроблення стратегії підприємства [Текст] / В. Бойчук // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 92-100.
- Болдычева, А. Г. Методика формирования стратегии экономического развития предприятия (на примере рынка мучных кондитерских изделий) [Текст] / А. Г. Болдычева, Т. М. Панченко // Кондитерское производство. – М., 2006. – № 1. – С. 20-24.
- Бондар, О. Формування iнновацiйної стратегiї пiдприємства [Текст] / О. Бондар // Вiсник Київського державного торговельно-економiчного унiверситету. – 1999. – С.62-67.
- Будько, О. В. Система збалансованих показників та її інформаційне забезпечення в управлінні стратегією підприємства [Текст] / О. В. Будько // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 18. – С. 51-55.
- Васильчук, І. Вартісно-орієнтована звітність як інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства [Текст] / І. Васильчук // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2012. – № 7. – C. 65-72.
- Ващенко, О. П. Прогнозування розвитку підприємства [Текст] / О. П. Ващенко, О. В. Карпенко // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2020. – № 3. – С. 63-68.
- Волковська, Я. В. Формування моделі стратегічної карти підприємств готельно-рестораного комплексу [Текст] / Я. В. Волковська // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2017. – № 11. – С. 36-38.
- Галиця, І. О. Концептуальні підходи до стратегії інноваційного розвитку суб'єктів господарювання [Текст] / І. О. Галиця // Проблеми науки. – К., 2006. – № 8. – С. 14-20.
- Гудзь, О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств [Текст] / О. Є. Гудзь. – С. 4-10.
- Гудзь, О. Є. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг підприємств [Текст] / О. Є. Гудзь, В. В. Щербина // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2018. – № 3 (25). – С. 58-64.
- Гура, О. Л. Стратегія розвитку підприємств України [Текст] / О. Л. Гура, В. А. Бобівський // Економіка та держава. – Київ, 2020. – № 5. – С. 175-181.
- Гусєва, І. Ю. Забезпеченнч стратегічного розвитку підприємств на основі використання інтелектуальних ресурсів [Текст] / І. Ю. Гусєва // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 6. – С. 103-105.
- Дарский, А. Стратегия ИТ как средство повышения привлекательности компании [Текст] / А. Дарский // Корпоративные системы. – К., 2003. – №1. – С.12-15.
- Дли, М. И. Формирование стратегии предприятия на региональном рынке [Текст] / М. И. Дли, В. И. Рашевский // Кондитерское производство. – М., 2005. – №5. – С.4-5.
- Добрянська, Н. А. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства [Текст] / Н. А. Добрянська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 20. – С. 84-87.
- Дресв"янський, О. П. Вдосконалення класифікації емісійної стратегії підприємства [Текст] / О. П. Дресв"янський // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.108-113.
- Дудар, В. Формування цінових стратегій підприємств органічного сектору для досягнення маркетингових цілей [Текст] / В. Дудар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2018. – № 2. – С. 45-54.
- Жданов, Б. ERP II - новая стратегия управления предприятием [Текст] / Б. Жданов // Корпоративные системы. – К., 2002. – №4. – С.5-13.
- Жданов, Б. ERP II - новая стратегия управления предприятием (Часть 2. Проблемы) [Текст] / Б. Жданов // Корпоративные системы. – К., 2003. – №1. – С.5-11. – Продолжение. Начало 2002, №4.
- Жданов, Б. Стратегия развития холдингов [Текст] / Б. Жданов // Корпоративные системы. – К., 2005. – №2. – С.28-32.
- Журавльва, І. В. Теоретичні засади стратегічного моніторингу формування інтелектуального капіталу підприємства [Текст] / І. В. Журавльва // Проблеми науки. – К., 2007. – № 9. – С. 26-32.
- Загарій, В. К. Необхідність розробки стратегії розвитку українських підприємств та її реалізації в умовах глобальних змін [Текст] / В. К. Загарій // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ, 2013. – № 1 (20). – С. 13-17.
- Захарченко, В. Формирование экономической стратегии предприятия [Текст] / В. Захарченко // Бизнес-информ. – 1998. – С.42-43.
- Зелль, А. Стратегічне планування підприємства [Текст] / А. Зелль // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2006. – Том 5 (№2). – С. 188-199.
- Зельдіс, В. В. Застосування фінансових деривативів у стратегіях арбітражу на ринку цінних паперів [Текст] / В. В. Зельдіс // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 11. – С. 9-14.
- Зозульов, О. Проблеми і перспективи стратегічної стабільності підприємства [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – №2(30). – С.54-57.
- Иванищева, А. В. Разработка финансовой стратегии предприятия [Текст] / А. В. Иванищева // Економіка, фінанси, право. – К., 2005. – № 10. – С. 14-20.
- Ігнатенко, О. В. Використання моделі компетенцій на сучасних українських підприємствах (економічний аналіз та психологічний аспект) [Текст] / О. В. Ігнатенко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2016. – № 1. – С. 22-28.
- Ільчук, П. Г. Підходи до формування фінансової стратегії корпорації [Текст] / П. Г. Ільчук // Економіка та держава. – К., 2007. – № 8. – С. 40-46.
- Іртлач, М. О. Проблеми формуквання стратегії розвитку портфелів брендів підприємства [Текст] / М. О. Іртлач // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 11-12. – С. 46-52.
- Каменнова, М. Моделирование бизнеса [Текст] / М. Каменнова, А. Громов // Управление компанией (Р). – М., 2002. – №12. – С.38-40.
- Караев, Р. Менеджмент-консалтинг: когнитивные инструменты [Текст] / Р. Караев // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2012. – № 4. – С. 88-96.
- Кіпа, Д. В. Обгрунтування вибору конкурентнох стратегіх підприємства [Текст] / Д. В. Кіпа // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2014. – № 4 (72). – С. 110-115.
- Ковтун, О. Стратегічні альтернативи для бізнесу та конкуренція в сучасній економіці [Текст] / О. Ковтун // Економіка України. – Київ : Преса України, 2012. – № 6 (607). – С. 54-65.
- Ковтун, О. І. Про методологію формування стратегії підприємства [Текст] / О. І. Ковтун // Економіка України. – Київ : Преса України, 2014. – № 9. – С.19-34.
- Ковтуненко, Ю. В. Фактори зовнішнього середовища, які впливають на вибір стратегії виробничого підприємства [Текст] / Ю. В. Ковтуненко, А. Г. Олексійчук // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 11. – С. 55-58.
- Корд, Камран Целевая ориентация и стратегические направления развития предприятий нефтегазового комплекса [Текст] / Камран Корд // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 7. – С. 46-48.
- Корінько, М. Д. Оцінка результатів диверсифікації діяльності підприємства [Текст] / М. Д. Корінько // Актуальні проблеми економіки. – К., 2006. – № 3(57). – С. 52-56.
- Костюк, О. Конкурентні стратегії підприємства в маркетинговій і логістиичній інтерпретації [Текст] / О. Костюк // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль, 2005. – № 3. – С. 152-161. – (Економічні науки).
1
2
3
|