Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
22942
Маркетинг в Україні
[Текст]. №4(20). – К. : Библиотека КНТЭУ, 2003. – журнал. – 92,94.
Додати до списку
Складові частини документа:
Головкіна, Н. В.
Правила обмеження стимулювання збуту: європейський підхід [Текст] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №4(20). – С.54-59.
Ліпич, Л. Г.
Маркетингові дослідження споживачів продовольчих товарів [Текст] / Л. Г. Ліпич, О. В. Кощій // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №4(20). – С.12-15.
Ромат, Є. В.
Маркетинг у державному управлінні [Текст] / Є. В. Ромат // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №4(20). – С.32-35.
Співаковський, С. В.
Послуга доставки товару в системі маркетингового забезпечення компанії [Текст] / С. В. Співаковський // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №4(20). – С.20-23.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'