Електронний каталог

У290
К20          Капферер, Ж. -.
    Торговые марки:испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга. [Текст] / Ж.-Н. Капферер ; Пер.с фр. – М. : Имидж-Контракт,ИНФРА-М, 2002. – 211с. – (Современные консалтинговые технологии). – 48.00.


ISBN 5-94369-012-3,5-16-001260-5,2-7081-2398-ХББК У290-211.1+У290-592.803.81+У421.0-36+У421.0-803.81

            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
Науковий фонд 3 3
Учбовий фонд 23 22
Читальний зал 2 2


Теми документа


Статистика використання: Видач: 162





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'