Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
22942
Маркетинг в Україні
[Текст]. №2. – К. : Библиотека КНТЭУ, 2003. – журнал. – 92,94.
Додати до списку
Складові частини документа:
Головкіна, Н. В.
Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи [Текст] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.47-52.
Ежи, Альткорн
Стратегії виходу з товарною маркою на закордонні ринки [Текст] / Альткорн Ежи // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.14-19.
Зозульов, О. В.
Система показників рівня попиту на ринку та її зв"язок з маркетинговою стратегією компанії [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.22-24.
Луцій, О. П.
Споживчі оцінки ринку продуктів харчування в Україні [Текст] / О. П. Луцій, Н. В. Васюткіна // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.25-29.
Малиш, О. М.
Стан легкої промисловості та ринку вовняної продукції в Україні [Текст] / О. М. Малиш // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.40-45.
Примак, Т. О.
Аналіз українського ринку маркетингових комунікацій [Текст] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.8-13.
Сиваєв, С. В.
Роздрібний аудит [Текст] / С. В. Сиваєв // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.20-21.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'