Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
22942
Маркетинг в Україні
[Текст]. №6. – К. : Библиотека КНТЭУ, 2002. – журнал. – 86,88.
Додати до списку
Складові частини документа:
Богомаз, Н. В.
Метод інтегральної оцінки ставлення споживачів до торгової марки [Текст] / Н. В. Богомаз, О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №6. – С.30-33.
Гут, І. О.
Орієнтація сучасних стратегій збуту [Текст] / І. О. Гут // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №6. – С.37-39.
Длігач, А. О.
Нова модель бренд-менеджменту [Текст] / А. О. Длігач // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №6. – С.25-29.
Коптюх, О. С.
Діти - особливий споживач: (нові потенціали ринку) [Текст] / О. С. Коптюх // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №6. – С.41-44.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'