Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
40711
Маркетинг и реклама
[Текст]. №9. – К. : Библиотека КНТЭУ, 2002. – журнал. – 155,76.
Додати до списку
Складові частини документа:
Агеев, Е. Я.
Выставка - инструмент изучения конкурентов [Текст] / Е. Я. Агеев // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №9. – С.17.
Зозульов, О.
Місце маркетингу у посиланні конкурентних позицій підприємства [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №9. – С.44-47.
Куреда, Н.
Організація маркетингу транспортно-еспедиційних послуг [Текст] / Н. Куреда, О. Головань // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №9. – С.35-39.
Пекар, В.
Пять принципов эффективного участия в выставке [Текст] / В. Пекар // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №9. – С.18-22.
Пирогова, Т. А.
Отечественные выставки и ярмарки: к истории проблемы [Текст] / Т. А. Пирогова // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №9. – С.52-54.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'