Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
40711
Маркетинг и реклама
[Текст]. №2. – К. : Библиотека КНТЭУ, 2002. – журнал. – 155,76.
Додати до списку
Складові частини документа:
Балакірєва, О.
Чинники формування іміджу політичних партій [Текст] / О. Балакірєва, О. Яременко, М. Міщенко // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №2. – С.21-23.
Петрова, И.
Крым как обьект территориального маркетинга [Текст] / И. Петрова // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №2. – С.44-45.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'