Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
Задворний, А.
Концептуальні підходи до формування маркетингової програми розвитку цукробурякового підкомплексу України
[Текст] / А. Задворний
// Економіка України. – 2001. – №12. – С. 62-70.
ББК У32
Додати до списку
Теми документа
Каталог статей/Э/экономика сельского хозяйства. економіка сільського господарства
Каталог статей/С/свеклосахарный подкомплекс Украины. бурякоцукровий підкомплекс України
Каталог статей/А/агропромисловий комплекс України
Каталог статей/Р/рынок капитала. ринок капіталу
Каталог статей/Р/рынок рабочей силы. ринок робочої сили
Каталог статей/Р/рыночные структуры. ринкові структури
Каталог статей/С/сегментация рынка. сегментація ринку
Каталог статей/В/внутренний рынок Украины. внутрішній ринок України
Каталог статей/М/маркетинг сельского хозяйства. маркетинг сільського господарства
Каталог статей/В/внешний рынок. зовнішній ринок
Каталог статей/Р/рынок продовольственных товаров. ринок продовольчих товарів
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'